Gå til innhold

Menn som barberer se under armene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Not, liker ikke femi menn.

Anonymkode: 8ed20...6d7

Skrevet

Tar det med maskin med jevne mellomrom. Hygieniske årsaker, visste ikke det ble sett på som femi 😂

Skrevet

Her barberes kun pung og rundt skaftet.

Tar skjegget av og til også.

Anonymkode: 054ae...b63

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn svetter naturlig mer enn damer. 

Det minsker ikke svettelukt. Fersk svette lukter ikke. Menn som vasker seg daglig, lukter ikke. 

Millioler færre bakterier "plass"? Altså, samme mengde svette kommer ut av huden, uavhengig av hår. Det "samler seg" ikke opp. 

Hvis du har en mann som ikke vasker seg, så lukter det uansett. 

Anonymkode: 5e5b3...f86

Det er bakteriene som vokser i svetten som multipliserer seg mer om det er hår, fordi de har mer plass. Ikke mengden svette. 

https://www.nrk.no/livsstil/til-krig-mot-stinkende-svette-1.3841274

- Hvis du er flink til å barbere eller vokse vekk hår, får lukten mindre feste. Da unngår du også at håret avgir varme som øker svetten, sier hudpleier Elisabeth Lein Oksvik til bladet Puls.

Anonymkode: ebba5...059

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er merkelig at så mange kvinner her inne sverger til hår på mannen, det må være en kg greie, i min vennekrets som er veldig stor, forlanger de fleste kvinnene at mennene deres fjerner hår nedentil, bryst, rygg, under armer, de aller fleste damer liker en velstelt ren mann, ikke en hårete ekkel apekatt.

Anonymkode: 73c30...83c

Jeg hadde gjerne takket ja til en «Harry» fra Sex&City 😄 jeg liker hår på mannen 😄

Anonymkode: e3cb3...ed2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde gjerne takket ja til en «Harry» fra Sex&City 😄 jeg liker hår på mannen 😄

Anonymkode: e3cb3...ed2

Samme her. Dødssexy med hårete menn. Og nei, det er ikke problematisk med hår på ryggen eller rumpa. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er merkelig at så mange kvinner her inne sverger til hår på mannen, det må være en kg greie, i min vennekrets som er veldig stor, forlanger de fleste kvinnene at mennene deres fjerner hår nedentil, bryst, rygg, under armer, de aller fleste damer liker en velstelt ren mann, ikke en hårete ekkel apekatt.

Anonymkode: 73c30...83c

Og i min omgangskrets vil ikke damene ha glatte gutter ala Paradise hotell og Ex on the Beach, de vil ha skikkelig mannfolk.

Anonymkode: 8ed20...6d7

• Liker 1
Skrevet

Jeg har litt hårvekst på kroppen som jeg holder i sjakk med barbering og hårfjerning. Selv om jeg gjør dette, så blir jeg aldri  som en barnerompe eller en skallet 60-åring. Det er også begrenset hvor mye tid jeg gidder å bruke på dette.

Skrevet

Artig at anonyme kvinner(?) på KG skal belære menn om når kroppene til menn lukter.

Jeg ble anbefalt av hudlege å barbere meg under armene, siden de aluminiumdeoene ikke fungerte (utover å svi noe så inni helvete). Jeg dusjer og vasker meg hver eneste dag, allikevel kan det lukte inder av meg når jeg er ferdig på jobb. En jobb som for øvrig innebærer å sitte stille på kontor.

Så nei, det trenger ikke være gammel svette og udusjet mann som lukter. Det kan være dagsfersk svette også. Og tro det eller ei, men det fungerer faktisk å barbere seg under armene. Armhulene tørker fortere da.

Anonymkode: 996c2...bf1

Skrevet

Not! 

Jeg føler selv at jeg stinker mer svette av å barbere. Den første uken etter barbering så stinker jeg konstant svette, det tar ikke mer to timer etter dusj at det begynner å bli hint til lukt. Etter at håret har vokst litt og noen uker før jeg barberer igjen, så lukter jeg  aldri svette. Jeg kan gå to dager uten deo, uten å ha noe hint av svette. 
Når jeg er glattbarbert så stinker det sur og gammel svette med en gang, Med hår under armene, så kan jeg på en glovarm sommerdag lukte frisk og ny svette. Det lukter ikke vond-svettelukt. Ny og ren svette uten bakterier lukter ikke vondt i det hele tatt. 

Menn svetter lettere og har generelt mye strammere kroppslukt. Blander du det med hårfrie underarmer så ser jeg for meg at det vil stinke død og fordervelse. Estetisk sett så bryr jeg meg ikke, de får gjøre hva de vil. Men når det kommer til lukt, så er det not. 

Anonymkode: 5d5d6...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...