Olympus Skrevet 22. september 2021 #21 Skrevet 22. september 2021 SpringYard skrev (40 minutter siden): Jeg hadde ikke blitt sammen med en mann som barberte seg under armene, men det er MIN personlige preferanse. Finnes sikkert nok av de der ute som tenker motsatt. Jeg tenker ikke motsatt, for å ikke bli sammen med noen på grunn av noe så lite blir litt dumt i min verden, men jeg foretrekker at de er barberte.
Konghung Skrevet 22. september 2021 #22 Skrevet 22. september 2021 Oj! Dette visste jeg ikke at var en «greie» en gang… Nå skal ikke jeg som mann si om det er hot eller not, men her blir det ikke barbert noe under armene😊
SpringYard Skrevet 22. september 2021 #23 Skrevet 22. september 2021 Olympus skrev (2 minutter siden): Jeg tenker ikke motsatt, for å ikke bli sammen med noen på grunn av noe så lite blir litt dumt i min verden, men jeg foretrekker at de er barberte. For meg så er det slik, fordi at en mann som barberer seg under armene, er for feminin i min verden. Med unntak om han har en sykdom/jobb/hobby som krever dette.
Whitesnake69 Skrevet 22. september 2021 #24 Skrevet 22. september 2021 Jeg syns menn som barberer seg under armene ser femi ut. Liker mannfolk med hår. Enda bedre om de har langt hår på hodet også 🤪
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #25 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): På hvilken måte skulle det være positivt "på grunn av svette"? At du svetter mindre? At det lukter mindre? Barbering har ingen påvirkning på svette. Det er kun hygiene, vasking med såpe, som får bort svette. Eneste som kan skje dersom du barberer deg, er at hvis du svetter mye så kan huden bli irritert og sår. Håret er med på å holde området luftig, så man ikke blir sår. Samme som hår mellom rumpeballene. Der kan du også bli sår av fuktighet/svette om du barberer. (For all del, barber deg hvis du ønsker det, men ikke forklar det med noe som ikke stemmer) Anonymkode: 5e5b3...f86 Kvinner barberer seg under armene, de aller fleste, uten å få disse problemene med sårhet pga manglende hår. Så hvorfor skulle menn plutselig få det når de barberer seg under armene? Jeg er middelaldrende kvinne, og synes det er fint at en mann barberer seg under armene. Det minsker svettelukten. For hvert hårstrå som blir borte, får millioner av færre bakterier plass i armhulen, og færre bakterier = mindre lukt. Anonymkode: ebba5...059
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #26 Skrevet 22. september 2021 Er 40. Har egentlig aldri gjort det før, men har gjort det siste tiden fordi jeg har klødd ganske sjukt under armene. Etter at jeg prøvde å barbere håret under armene så har kløen stoppet fram til hårene har vokst ut igjen. Da har kløen begynt igjen Anonymkode: 87b2f...486
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #27 Skrevet 22. september 2021 Jeg gjør det for min egen del, ikke fordi jeg synes jeg er "hot". Ingen av kvinnene jeg har datet har brydd seg om det. Krever noen få veldig spesielle som reagerer på slikt. Anonymkode: b2875...1f7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #28 Skrevet 22. september 2021 Det må jeg helt ærlig si at jeg aldri har tenkt over. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om det heller, trives han med å fjerne hår, uansett om det er under armene eller andre plasser så er det helt og holdent hans eget valg. Samme om han ikke gjør det. Anonymkode: 384b8...edc
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #29 Skrevet 22. september 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hår samler opp bakterier. Bakterier lukter. Å barbere seg under armene er sett på som hygienisk, og luktreduserende. Veldig få her glattbarberer seg. Det er vel mer snakk om trimming og stussing, så huden blir ikke irritert og sår. Anonymkode: 96142...fdd Barberer du hodet for å unngå samle opp bakterier? Anonymkode: 45c1a...29c 1
CorvusCorax Skrevet 22. september 2021 #30 Skrevet 22. september 2021 Ikke hot, men for all del - om han absolutt ønsker det så...
Gjest Saph Skrevet 22. september 2021 #31 Skrevet 22. september 2021 Hans kropp, hans valg. Utseende på armhuler er ikke noe jeg bryr meg nok om til å ha en preferanse.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #32 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Barberer du hodet for å unngå samle opp bakterier? Anonymkode: 45c1a...29c Har du hodet under armen. Kan tyde på det. Anonymkode: 4ed57...793 1
Strange Doll Skrevet 22. september 2021 #33 Skrevet 22. september 2021 Det har jeg aldri tenkt over og det kunne ikke brydd meg mindre om mannen valgte å barbere seg under armene.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #34 Skrevet 22. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har du hodet under armen. Kan tyde på det. Anonymkode: 4ed57...793 Du kan jo svare på spørsmålet, og droppe personangrep? Anonymkode: 45c1a...29c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #36 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner barberer seg under armene, de aller fleste, uten å få disse problemene med sårhet pga manglende hår. Så hvorfor skulle menn plutselig få det når de barberer seg under armene? Jeg er middelaldrende kvinne, og synes det er fint at en mann barberer seg under armene. Det minsker svettelukten. For hvert hårstrå som blir borte, får millioner av færre bakterier plass i armhulen, og færre bakterier = mindre lukt. Anonymkode: ebba5...059 Menn svetter naturlig mer enn damer. Det minsker ikke svettelukt. Fersk svette lukter ikke. Menn som vasker seg daglig, lukter ikke. Millioler færre bakterier "plass"? Altså, samme mengde svette kommer ut av huden, uavhengig av hår. Det "samler seg" ikke opp. Hvis du har en mann som ikke vasker seg, så lukter det uansett. Anonymkode: 5e5b3...f86 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #37 Skrevet 22. september 2021 Jeg synes hår under armene er fint på menn, sammen med hår på brystet. Var sammen med en som fjernet det, og jeg sa aldri noe på det, da jeg ikke selv ville likt at han kommenterte på min fulle busk. Hår på kroppen er et personlig valg. Velger noen å fjerne det, er det deres valg, velger noe å beholde det, er det også deres valg. Anonymkode: e3cb3...ed2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #38 Skrevet 22. september 2021 Opplever jeg som femi, ikke noe jeg ville brukt tid på. Anonymkode: 2d808...27a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #39 Skrevet 22. september 2021 Vanvittig turn-off og forfengelig, uansett hvor mye hår der er. Menn som barberer seg andre steder enn i ansiktet er generelt turn-off. Det er forfengelig og feminint. Anonymkode: cdbca...f66
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #40 Skrevet 22. september 2021 Det er merkelig at så mange kvinner her inne sverger til hår på mannen, det må være en kg greie, i min vennekrets som er veldig stor, forlanger de fleste kvinnene at mennene deres fjerner hår nedentil, bryst, rygg, under armer, de aller fleste damer liker en velstelt ren mann, ikke en hårete ekkel apekatt. Anonymkode: 73c30...83c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå