Gå til innhold

Menn som barberer se under armene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moren min fortalte meg at det var lurt å gjøre det, på grunn av svette. Da var jeg 13 år eller noe. Siden har jeg gjort det, sånn av og til. Jeg bryr meg ikke om hva andre mener, om "hot" og sånn. Det er ikke derfor jeg driver med det, jeg gjør det for min egen skyld.

Anonymkode: 23ca3...8cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger dette under "seksualitet"? Er ikke dette omtrent samme sak som å pusse tenner og klippe negler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SpringYard skrev (1 minutt siden):

Absolutt not! 

Litt overdrevet kanskje. Høres ut som en dumpegrunn. Greit å sortere før en er helt avkledd. Greit. sett fra begge sider.

Anonymkode: 4ed57...793

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt overdrevet kanskje. Høres ut som en dumpegrunn. Greit å sortere før en er helt avkledd. Greit. sett fra begge sider.

Jeg hadde ikke blitt sammen med en mann som barberte seg under armene, men det er MIN personlige preferanse. Finnes sikkert nok av de der ute som tenker motsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker hår der på menn. Ikke noe godt å ligge i en armkrok som kjennes ut som en kaktus. Hvis man dusjer daglig og bruker deo så skal ikke hår ha mye å si, og er det allikevel problem så kjøp stop24 eller aluminiumsklorid.

Anonymkode: b7959...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOT

Eneste plassen jeg VIL at menn skal barbere.

K29. Syntes det samme siden jeg var 16

Anonymkode: 0a6e6...e41

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å stusse innimellom.

Men det gjør jeg for min del. Og bryr meg midt på ryggen om hva andre mener om det. 

Hvis folk ønsker å dumpe meg pga det så sier det mye mer om dem enn meg.

Anonymkode: 96142...fdd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med trimming? Barberer meg ikke, men går over armhulene med en hårklipper så det holder seg kort.

Anonymkode: 45c1a...29c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SpringYard skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde ikke blitt sammen med en mann som barberte seg under armene, men det er MIN personlige preferanse. Finnes sikkert nok av de der ute som tenker motsatt. 

Problemet ditt er fordommer, du tror at en mann som barberer seg under armene er en spesiell type mann med mange andre egenskaper. Egenskaper du ikke liker. Tenk å avvise en hel mann for noe så bagatellmessig og dumt. Enkelte kvinner bør roe seg litt ned.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Moren min fortalte meg at det var lurt å gjøre det, på grunn av svette. Da var jeg 13 år eller noe. Siden har jeg gjort det, sånn av og til. Jeg bryr meg ikke om hva andre mener, om "hot" og sånn. Det er ikke derfor jeg driver med det, jeg gjør det for min egen skyld.

På hvilken måte skulle det være positivt "på grunn av svette"? At du svetter mindre? At det lukter mindre?

Barbering har ingen påvirkning på svette. Det er kun hygiene, vasking med såpe, som får bort svette. 
Eneste som kan skje dersom du barberer deg, er at hvis du svetter mye så kan huden bli irritert og sår. Håret er med på å holde området luftig, så man ikke blir sår. Samme som hår mellom rumpeballene. Der kan du også bli sår av fuktighet/svette om du barberer. 

(For all del, barber deg hvis du ønsker det, men ikke forklar det med noe som ikke stemmer)

Anonymkode: 5e5b3...f86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På hvilken måte skulle det være positivt "på grunn av svette"? At du svetter mindre? At det lukter mindre?

Barbering har ingen påvirkning på svette. Det er kun hygiene, vasking med såpe, som får bort svette. 
Eneste som kan skje dersom du barberer deg, er at hvis du svetter mye så kan huden bli irritert og sår. Håret er med på å holde området luftig, så man ikke blir sår. Samme som hår mellom rumpeballene. Der kan du også bli sår av fuktighet/svette om du barberer. 

(For all del, barber deg hvis du ønsker det, men ikke forklar det med noe som ikke stemmer)

Anonymkode: 5e5b3...f86

Hår samler opp bakterier. Bakterier lukter. Å barbere seg under armene er sett på som hygienisk, og luktreduserende. 

Veldig få her glattbarberer seg. Det er vel mer snakk om trimming og stussing, så huden blir ikke irritert og sår. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hår samler opp bakterier. Bakterier lukter. Å barbere seg under armene er sett på som hygienisk, og luktreduserende. 

Veldig få her glattbarberer seg. Det er vel mer snakk om trimming og stussing, så huden blir ikke irritert og sår. 

Normal kroppsbehåring har ingenting med dårlig hygiene å gjøre. Ikke for menn og heller ikke for kvinner. Jeg har ingen tro at et ubarbert menneske som vasker seg og skifter klær daglig lukter mer, enn et menneske som barberer seg under armene. 

Anonymkode: ae0d5...1be

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal kroppsbehåring har ingenting med dårlig hygiene å gjøre. Ikke for menn og heller ikke for kvinner. Jeg har ingen tro at et ubarbert menneske som vasker seg og skifter klær daglig lukter mer, enn et menneske som barberer seg under armene. 

Anonymkode: ae0d5...1be

Men for mange så utgjør barbaring og trimming en stor forskjell når det kommer til hygiene og lukt. 

Målet bør heller aldri uansett å være at man ser ut som en varulv under armene. Det finnes mange mellomting, og det er en av disse menn ser ut til å søke etter. 

La det være med det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg bruker å stusse innimellom.

Men det gjør jeg for min del. Og bryr meg midt på ryggen om hva andre mener om det. 

Hvis folk ønsker å dumpe meg pga det så sier det mye mer om dem enn meg.

Helt enig med deg. Jeg stusser ned jeg også. Det er ikke spesielt vakkert når det tyter hår fram fra armhulene når armene henger ned langs kroppen. Naturen har ikke alltid rett. Noe kan vi bidra med selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Jeg har ikke tenkt over det en eneste gang før jeg så dette innlegget😅 Mannfolka får gjøre som de vil da tenker jeg. 

Men om du mener at det er verre med hår under dame armer enn manne armer, så synes jeg ikke meningen din er særlig hot hvertfall😅🙈 hår er hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...