AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Trenger nye briller. Da jeg kjøpte de forrige for mer enn 10 år siden, var det noen standard Ray Bans som framsto som mest klassiske. I dag tenker jeg at de kanskje er litt for smale. Hvillen stil tror dere holder seg godt de neste 10 årene? Anonymkode: f98e7...871
KjøttOPP Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Det som kler ansiktet ditt. Moten endrer seg, men ansiktet gjør ikke det i den grad😊
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Prøv mange, både de du synes er pene men også de som optikeren anbefaler. Jeg har fått noen aha opplevelser av innfatninger de har plukket frem som jeg aldri ville tenkt på. Ikke alltid jeg har valgt en av de allikevel, men jeg prøver sikkert 25-30 forskjellige før jeg bestemmer meg. Ender ofte opp med Giorgio Armani, Ray Ban, YSL eller Gucci. Anonymkode: cdbd1...78d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Det vil si, er noen år siden Gucci, de har blitt litt vel bling de siste årene. Er kanskje ti år siden sist jeg hadde Gucci. Anonymkode: cdbd1...78d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå