AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg trente trofast på treningssenter frem til pandemien stengte sentrene første gang, det var vel flere gjenpåpninger i fjor hvor jeg såvidt var innom et par ganger. Før korona så var jeg veldig glad i å trene på senter, spesielt gruppetimer og det var mange kjente fjes og folk jeg snakket med. På senteret jeg trente var alle ansatte og alle som gikk der veldig blide og trivelige folk. Nå har jeg derimot blitt veldig glad i å bare kunne ta en økt hjemme med manualer, treningsvideoer, strikk, osv. Ikke minst spare tid og penger. MEN, jeg føler ikke treningen er like seriøs som før (lite fremskritt, variasjon, osv) og cardiotrening har jeg nesten kuttet ut totalt da jeg ikke synes det er så gøy å hoppe rundt for meg selv på et mindre areal. Allikevel kjenner jeg at det føles bra å spare over 5000 kroner i året og ikke minst tid på å komme meg til/fra senter. Er det allikevel verdt det å betale disse pengene og bruke denne tiden for å finne tilbake til tidligere treningsglede? Jeg er også litt bekymret fordi jeg ikke har vært på senter på nesten et år, og er redd for å trene foran andre igjen siden jeg nå har blitt mer rusten.. Er det noen andre som har blitt glad i hjemmetrening og har droppet treningssenter, eller har alle kommet seg tilbake på senteret igjen? Kanskje jeg henger etter! Anonymkode: 2eb23...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteM Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Kanskje medlemsskap er det som skal til for at du får den fremgangen og variasjonen som du etterlyser? Du trivdes jo tydeligvis på senteret før og da er vel 5000,-/år en grei investering i trivsel? Jeg drev også med hjemmetrening under nedstengningen, men følte ikke det ble det samme selv om jeg var flink med både cardio og styrke. Var veldig fint å være tilbake på senteret igjen, og særlig nå som høsten kommer og utetrening blir litt kjipere. Og ikke vær redd for å fremstå som rusten, mange er rustne nå og dessuten er det ingen som bryr seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 StripeteM skrev (1 time siden): Kanskje medlemsskap er det som skal til for at du får den fremgangen og variasjonen som du etterlyser? Du trivdes jo tydeligvis på senteret før og da er vel 5000,-/år en grei investering i trivsel? Jeg drev også med hjemmetrening under nedstengningen, men følte ikke det ble det samme selv om jeg var flink med både cardio og styrke. Var veldig fint å være tilbake på senteret igjen, og særlig nå som høsten kommer og utetrening blir litt kjipere. Og ikke vær redd for å fremstå som rusten, mange er rustne nå og dessuten er det ingen som bryr seg. Ja, vipper litt i den retningen at jeg vil tilbake på senteret. Har fryst abonnementet lenge nå, så mulig jeg begynner på igjen nå når fryseperioden er over snart. Er litt redd for at jeg skal trene for lite på senteret også, vil jo ikke ende opp som støttemedlem heller.. Men er vel kanskje bare å komme i gang igjen. Jeg vet jo selv at ingen egentlig bryr seg, men man føler jo uansett at man blir vurdert når man er på senteret.. Anonymkode: 2eb23...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå