AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 Hei, Jeg skal flytte til Kristiansund om to uker! Ser det står veldig mye positivt om byen i tidligere innlegg som gjør meg glad. Jeg har aldri vært der og tenker å leie bolig før jeg eventuelt kjøper egen bolig. Hvor er attraktive plasser å bo og hvor får man igjen pengene som man la inn i boligen? Vil ikke tape penger på å kjøpe om jeg plutselig må flytte igjen om to år. Har lyst å kjøpe noe som er sentralt men som virker landlig (om mulig) i et rolig nabolag. Fint om man kan gå/sykle til alt. Hilsen Monica 😍 Anonymkode: 66b3d...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Velkommen! De litt «fine» strøkene i Kristiansund er bydelen Innlandet. Vil du bo landlig er de øvrige delene av bydelen Kirkelandet en mulighet… det området som ligger i nærheten av Vanndamman og Havstien. Selv bor jeg på Gomalandet, en bydel som tradisjonelt har vært plaget med en del sosiale problemer, i likhet med den gamle bebyggelse på Nordlandet. Men i området Stortua/Grautbyen er det flotte og turnære områder. Grautbyen heter det fordi middelklassen satte seg opp dyre, arkitekttegnede hus på 60-tallet, det ble da sagt at de etterpå kun hadde råa til graut 😅 På goma ligger også Skorpa, som er nærmest det du kommer å bo på landet i byen i KSU. Øya har til nå vært lite bebygd, men pr nå foregår det en storstilt utbygging med både eneboliger og leiligheter. Her kan man virkelig føle på storhavet… På de tidligere landlige delene av bydelene Nordlandet og Frei er det mye byggefelt, sikkert greit å på der også men noen av byggefeltene på Nordlandet er litt for «tettbygde» etter min smak. lykke til, hilsen gomalending 🤗 Anonymkode: 3d1c3...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 Huff, stakkars. Håper ikke du er skeiv. Anonymkode: 15439...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huff, stakkars. Håper ikke du er skeiv. Anonymkode: 15439...9a2 Hæ?🤣🤣 Anonymkode: 3a515...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #5 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ?🤣🤣 Anonymkode: 3a515...7dc Sørlandet/Bibelbeltet misliker skeive, så håper ikke vedkommede er skeiv. Anonymkode: 15439...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sørlandet/Bibelbeltet misliker skeive, så håper ikke vedkommede er skeiv. Anonymkode: 15439...9a2 Kristiansund Anonymkode: 75493...673 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kristiansund Anonymkode: 75493...673 Ingenting imot homofile i KSU 😀 Vestlandsfanden kryssa aldri Hustadvika… Anonymkode: 3d1c3...5c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 22. september 2021 #8 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei, Jeg skal flytte til Kristiansund om to uker! Ser det står veldig mye positivt om byen i tidligere innlegg som gjør meg glad. Jeg har aldri vært der og tenker å leie bolig før jeg eventuelt kjøper egen bolig. Hvor er attraktive plasser å bo og hvor får man igjen pengene som man la inn i boligen? Vil ikke tape penger på å kjøpe om jeg plutselig må flytte igjen om to år. Har lyst å kjøpe noe som er sentralt men som virker landlig (om mulig) i et rolig nabolag. Fint om man kan gå/sykle til alt. Hilsen Monica 😍 Anonymkode: 66b3d...fbb Har du funnet et sted å leie da? Kanskje også ta i betraktning hvor du skal jobbe også? Kristiansund er jo ikke store byen, så det kommer an på hvor sprek en er når du skriver sentralt, men landlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 22. september 2021 #9 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Sørlandet/Bibelbeltet misliker skeive, så håper ikke vedkommede er skeiv. Anonymkode: 15439...9a2 Nå ligger da ikke KristianSUND på Sørlandet heller da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monicanordberg Skrevet 24. september 2021 #10 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 17.26): Velkommen! De litt «fine» strøkene i Kristiansund er bydelen Innlandet. Vil du bo landlig er de øvrige delene av bydelen Kirkelandet en mulighet… det området som ligger i nærheten av Vanndamman og Havstien. Selv bor jeg på Gomalandet, en bydel som tradisjonelt har vært plaget med en del sosiale problemer, i likhet med den gamle bebyggelse på Nordlandet. Men i området Stortua/Grautbyen er det flotte og turnære områder. Grautbyen heter det fordi middelklassen satte seg opp dyre, arkitekttegnede hus på 60-tallet, det ble da sagt at de etterpå kun hadde råa til graut 😅 På goma ligger også Skorpa, som er nærmest det du kommer å bo på landet i byen i KSU. Øya har til nå vært lite bebygd, men pr nå foregår det en storstilt utbygging med både eneboliger og leiligheter. Her kan man virkelig føle på storhavet… På de tidligere landlige delene av bydelene Nordlandet og Frei er det mye byggefelt, sikkert greit å på der også men noen av byggefeltene på Nordlandet er litt for «tettbygde» etter min smak. lykke til, hilsen gomalending 🤗 Anonymkode: 3d1c3...5c0 Hei og tusen takk for langt og utfyllende svar. Det setter jeg stor pris på! Da skal jeg se litt på innlandet, området ved vanndammen og havstien og håper at jeg finner noe der ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #11 Del Skrevet 24. september 2021 Jeg anbefaler Stortua på gomalandet, sentralt, rolig og attraktivt. Kort vei til sentrum, nydelige folkeparken "rett over gata" og idylliske mellemværftet i nærheten. Veldig koselig plass å bo. ❤ Anonymkode: 0686b...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 24. september 2021 #12 Del Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 18.01): Sørlandet/Bibelbeltet misliker skeive, så håper ikke vedkommede er skeiv. Anonymkode: 15439...9a2 I Kristiansund godtar de vel både heterofile og homofile Hun skal flytte til Kristiansund i Midt Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 24. september 2021 #13 Del Skrevet 24. september 2021 Kristiansund er en veldig koselig by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #14 Del Skrevet 24. september 2021 Skulle virkelig ønske fogderistriden ikke preget byen i en så negativ retning, da hadde jeg flytta dit på sikt jeg og. For Kristiansund er en veldig koselig, vakker, fin by, med masse trivelige folk. Det er bare det at denne evige krangelen mellom Molde og Kristiansund, setter et så negativt preg på byen. Jeg kommer fra Nordmøre og er glad i regionen. Men når alt handler om å være anti-Molde, så blir det så dumt. Anonymkode: 84873...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå