Gå til innhold

Når du bruker shapundertøy, har du noe under det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du bruker shapundertøy, har du noe under det?

Jeg har prøvd både med og noe under, men jeg blir ikke med meg selv. Så jeg vil høre hva du gjør?

Anonymkode: 6882a...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har truse under

Anonymkode: 2e82b...b91

Skrevet

Har alltid truse under, og hvis jeg bruker strømpebukse har jeg også den under. 

Skrevet

Kommer an på.

Bruker jeg de som er en ekstra høy truse/string har jeg ingenting under.

Bruker jeg varianten som går litt ned på låret har en string under. 

Anonymkode: 67b29...fff

Skrevet

Pleier å ha truse under 😊

Skrevet
Perelandra skrev (På 2021-9-22 den 10.51):

Har alltid truse under, og hvis jeg bruker strømpebukse har jeg også den under. 

Nei, når jeg har på strømpebukse, brukes ikke truse under. Når det blir hull/revne i den etter et par-tre gangers bruk slipper jeg "trusevask" for da går den rett i søpla.

Anonymkode: d31fd...5c0

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, når jeg har på strømpebukse, brukes ikke truse under. Når det blir hull/revne i den etter et par-tre gangers bruk slipper jeg "trusevask" for da går den rett i søpla.

Du vasker vel uansett strømpebuksen? 

Gjest laPistola
Skrevet (endret)

Nei, bruker ikke truse under.

Endret av laPistola
Skrevet

Jeg bruker undertøy under. Da kan jeg bruke plagget litt mer før det må vaskes. 

Anonymkode: 268d7...53f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men med undertøy under slipper du å vaske strømpebuksen etter hver bruk. 

Og hadde du ikke vasket strømpene etter hver bruk ville de nok vart mye lenger enn 2-3 ganger. 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men med undertøy under slipper du å vaske strømpebuksen etter hver bruk. 

Og hadde du ikke vasket strømpene etter hver bruk ville de nok vart mye lenger enn 2-3 ganger. 

Vasker strømpebuksen etter hvert bruk, men de varer allikevel i flere år. Døde hudceller, svette osv sliter nok mer enn vask om en vasker riktig. 

Skrevet

Bruker ingenting under shapewear eller strømpebukse. Anser begge deler som lange truser. 

Anonymkode: 3431e...025

Skrevet
Anonyminist skrev (På 2021-9-23 den 13.21):

Du vasker vel uansett strømpebuksen? 

Selvfølgelig, men bare lett håndvask. Noen ganger holder den bare til en gangs bruk, noen ganger tre-fire. Uansett, når jeg ikke kan/vil bruke den mer, ja så slipper jeg jo å vaske den før jeg kaster den? Tviler på at noen gjør det...?

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig, men bare lett håndvask. Noen ganger holder den bare til en gangs bruk, noen ganger tre-fire. Uansett, når jeg ikke kan/vil bruke den mer, ja så slipper jeg jo å vaske den før jeg kaster den? Tviler på at noen gjør det...?

Nei, jeg vasker den ikke før jeg kaster den, men maskinvasker på finvask mellom hvert bruk. Har 6-7  jeg bytter på med da, og bytter de ut hvert 3 år eller noe. 

Skrevet
19 minutter siden, Anonyminist said:

Nei, jeg vasker den ikke før jeg kaster den, men maskinvasker på finvask mellom hvert bruk. Har 6-7  jeg bytter på med da, og bytter de ut hvert 3 år eller noe. 

Imponerende. Mine varer aldri mer enn 2-3 ganger selv, bortsett fra slike tykke 100-200 denier strømpebukser. De fine tynne får jeg alltid rifter i. 

Kanskje er det bare jeg som er for klønete eller uheldig gjennom dagen.

Anonymkode: 54d65...890

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Imponerende. Mine varer aldri mer enn 2-3 ganger selv, bortsett fra slike tykke 100-200 denier strømpebukser. De fine tynne får jeg alltid rifter i. 

Kanskje er det bare jeg som er for klønete eller uheldig gjennom dagen.

Nei, det er ikke imponerende , det er vanlig. 😅 kommer kanskje litt an på hva slags merke du kjøper da, noen har jo lang garanti, men felles er at de skal vaskes med mild såpe mellom hvert bruk, fordi det legger seg hudceller, svette, fett osv i trådene som gjør de mindre slitesterke. 

Skrevet
4 hours ago, Anonyminist said:

Nei, det er ikke imponerende , det er vanlig. 😅 kommer kanskje litt an på hva slags merke du kjøper da, noen har jo lang garanti, men felles er at de skal vaskes med mild såpe mellom hvert bruk, fordi det legger seg hudceller, svette, fett osv i trådene som gjør de mindre slitesterke. 

Hvordan i alle dager unngår dere å komme borti møbler eller andre ting som forårsaker små rifter? Eller vesker som henger seg fast eller kvister eller hva som helst. 

Jeg forstår ikke 😳

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan i alle dager unngår dere å komme borti møbler eller andre ting som forårsaker små rifter? Eller vesker som henger seg fast eller kvister eller hva som helst. 

Jeg forstår ikke 😳

Jeg tror ikke noen av møblene hjemme eller på jobb klarer å lage rift i en strømpebukse. Og er alltid i nærheten av kvister med nylonstrømper. 

Eneste jeg får til som på et eller annet tidspunkt gir rift er neglene mine, om jeg skal skynde meg ved toalettbesøk. Glemmer at det ikke er en bukse jeg har på, og kjører fingeren rett igjennom strømpen. 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg forstår ikke 😳

Jeg har opplevd en gang at strømpebuksen raknet, for kanskje 10 år siden ,da festet den seg i en spiker som sto ut av veggen på lageret på jobben.  
den vanligste årsaken til at strømpebukser rakner er negler ( på tær og fingre ) og tørr hud på føttene, når en tar det på så er alltid nøye på at jeg ikke har flisete negler. Aldri hørt om at strømpebukser rakner av møbler og vesker og kvister i løpet av dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...