AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Vi er et nyføytta par, med ikke akkuratt verdens beste økonomi. mannen min har kjøpt Netflix konto da vi ikke har så mange kanaler i tv-en. jeg orker ikke! Jeg føler vi allerede ikke har så mye tid sammen da han både har skole og jobb. Da vi er hjemme vil jeg være med han og tilbringe tiden min med han. Dvs på en sosial værende måte, Ved å prate sammen og hygge sammen. Tv er greit for 30 min-1 time. Men så har vi Netflix som skal bruke 10-15 min på å finne film og de fleste filmene varer i 2 timer. Og vips så er dagen over. jeg føler vi sløser tid på Netflix, og at det er en unødvenig regning for oss som skal bruke den 1-2 gang i uka (vi prøver å redusere bruken, dette har jeg diskutert) hva tenker dere om Netflix? Anonymkode: df46d...5a9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 22. september 2021 Elsker netflix. Jeg og mannen ser på det hver dag, kunne aldri nektet han å ha netflix. Anonymkode: 89bfc...3be 58
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Han er gal fordi han har tegnet abonnement på Netflix faktisk. Anonymkode: 5cf3e...3f5 44
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Hvorfor i alle dager skriver du at "mannen er gal"? Han ønsker å koble av etter travle, fulle dager med jobb og studier, det er da helt normalt? Kanskje han har fått mettet sin trang til å prate, prate og prate på jobben og på studieplassen. Så når han kommer hjem, orker han ikke mer og vil bare koble av i fred. Dette tror jeg du rett og slett bare må godta. Du kan ev spørre om en fast kjærestekveld i uka, uten noen skjerm. Men ikke hver kveld... Det hadde jeg (og jeg er kvinne) følt som et evig mas. Anonymkode: 5fc96...a0c 49
Hulderen Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 Jeg skjønner at «nyføytta» må være en tastefeil. Men hva skulle det egentlig stå her? Noen vil sikkert be meg legge godviljen til, men jeg klarer virkelig ikke å gjette hva det skal være. 25
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 Å herregud du høres slitsom ut. Anonymkode: a288c...bfb 26
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Skrevet 22. september 2021 1 minutt siden, Hulderen said: Jeg skjønner at «nyføytta» må være en tastefeil. Men hva skulle det egentlig stå her? Noen vil sikkert be meg legge godviljen til, men jeg klarer virkelig ikke å gjette hva det skal være. Nyflytta? Anonymkode: a288c...bfb 7
Gjest Elder Millennial Skrevet 22. september 2021 #8 Skrevet 22. september 2021 😅 hvis du ikke liker det nå bare vent til han ligger 10-15 timer på sofaen for å bingewatche hele serier ila en helg istedenfor å være ute på eventyr med deg😅🙈😅
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #9 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi er et nyføytta par, med ikke akkuratt verdens beste økonomi. mannen min har kjøpt Netflix konto da vi ikke har så mange kanaler i tv-en. jeg orker ikke! Jeg føler vi allerede ikke har så mye tid sammen da han både har skole og jobb. Da vi er hjemme vil jeg være med han og tilbringe tiden min med han. Dvs på en sosial værende måte, Ved å prate sammen og hygge sammen. Tv er greit for 30 min-1 time. Men så har vi Netflix som skal bruke 10-15 min på å finne film og de fleste filmene varer i 2 timer. Og vips så er dagen over. jeg føler vi sløser tid på Netflix, og at det er en unødvenig regning for oss som skal bruke den 1-2 gang i uka (vi prøver å redusere bruken, dette har jeg diskutert) hva tenker dere om Netflix? Anonymkode: df46d...5a9 Her er du veldig nazi Anonymkode: e8507...23e 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #10 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å herregud du høres slitsom ut. Anonymkode: a288c...bfb Tenker greit å se på tv, men vanlig kanaler vel? Trenger ikke å være en to timers film hvor han er helt borte fra verden. han har skole nå 2 kvelder i uka rett etter jobb. Da er det enste vi rekker å spise også sove de to dagene av uken. Da sitter vi igjen med 5 kvelder u uken. Og han har anhver helg på lørdager også. De gangene sitter vi igjen med 4 kvelder. og som regel drar vi på besøk enten en lørdag eller søndag, da sitter vi igjen med 3 kvelder…. Anonymkode: df46d...5a9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #11 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi er et nyføytta par, med ikke akkuratt verdens beste økonomi. mannen min har kjøpt Netflix konto da vi ikke har så mange kanaler i tv-en. jeg orker ikke! Jeg føler vi allerede ikke har så mye tid sammen da han både har skole og jobb. Da vi er hjemme vil jeg være med han og tilbringe tiden min med han. Dvs på en sosial værende måte, Ved å prate sammen og hygge sammen. Tv er greit for 30 min-1 time. Men så har vi Netflix som skal bruke 10-15 min på å finne film og de fleste filmene varer i 2 timer. Og vips så er dagen over. jeg føler vi sløser tid på Netflix, og at det er en unødvenig regning for oss som skal bruke den 1-2 gang i uka (vi prøver å redusere bruken, dette har jeg diskutert) hva tenker dere om Netflix? Anonymkode: df46d...5a9 Nå tviler jeg på at Netflix er den tingen som skal vippe økonomien deres ut av balanse. Du orker ikke? Du har diskutert med mannen din at dere skal redusere bruken, er han enig i dette da? Det er jo masse serier på Netflix også, dere trenger vel ikke se film hver dag. Synes du høres veldig slitsom ut å bo sammen med. Jeg har både skole og jobb også men blir ikke nektet å se på TV av den grunn... Og mange er slitne etter en dag på jobb og ønsker ikke sitte å ha dype samtaler i timevis hver kveld i tillegg. Er det kanskje bedre om han finner en hobby i tillegg da til jobb/studier, så ser du han ikke i det hele tatt? Anonymkode: 0332a...7ac 28
Virrevirrevapp Skrevet 22. september 2021 #12 Skrevet 22. september 2021 Netflix har serier også. Egentlig mest serier. 10
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #13 Skrevet 22. september 2021 Alle kobler av forskjellig, du kan ikke kontrollere noe så uskyldig. Skal han be deg slutte å bruke sminke om morgenen fordi dere har så lite tid sammen så dere heller kan være sammen? Mange kobler av med å gå ut og drikke seg kanakas, vær takknemlig for at du har mannen din trygt plassert hjemme hos deg med Netflix. Hvorfor ikke se sammen med han? Legg deg i armene hans? Netflix & chill, finnes ikke noe koseligere. Nyt heller tiden med han istedenfor å telle timer og sutre. Anonymkode: 7308d...9e5 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #14 Skrevet 22. september 2021 Du kan jo styre med ditt mens han ser på film da. Anonymkode: 698c8...165 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #15 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenker greit å se på tv, men vanlig kanaler vel? Trenger ikke å være en to timers film hvor han er helt borte fra verden. han har skole nå 2 kvelder i uka rett etter jobb. Da er det enste vi rekker å spise også sove de to dagene av uken. Da sitter vi igjen med 5 kvelder u uken. Og han har anhver helg på lørdager også. De gangene sitter vi igjen med 4 kvelder. og som regel drar vi på besøk enten en lørdag eller søndag, da sitter vi igjen med 3 kvelder…. Anonymkode: df46d...5a9 Skal han aldri få lov til å ha egentid og gjøre det han vil? 😳 Anonymkode: c1a52...643 25
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #16 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi er et nyføytta par, med ikke akkuratt verdens beste økonomi. mannen min har kjøpt Netflix konto da vi ikke har så mange kanaler i tv-en. jeg orker ikke! Jeg føler vi allerede ikke har så mye tid sammen da han både har skole og jobb. Da vi er hjemme vil jeg være med han og tilbringe tiden min med han. Dvs på en sosial værende måte, Ved å prate sammen og hygge sammen. Tv er greit for 30 min-1 time. Men så har vi Netflix som skal bruke 10-15 min på å finne film og de fleste filmene varer i 2 timer. Og vips så er dagen over. jeg føler vi sløser tid på Netflix, og at det er en unødvenig regning for oss som skal bruke den 1-2 gang i uka (vi prøver å redusere bruken, dette har jeg diskutert) hva tenker dere om Netflix? Anonymkode: df46d...5a9 Hvis du vil holde på denne mannen må du slutte å være så kontrollerende. Anonymkode: ce0ea...4e5 24
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #17 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du vil holde på denne mannen må du slutte å være så kontrollerende. Anonymkode: ce0ea...4e5 Var ikke ferdig… Hva vil du heller gjøre da? Anonymkode: ce0ea...4e5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #18 Skrevet 22. september 2021 stakkars mann som flytta inn med deg, du kommer til å bli singel meeeget kjapt hvis du ikke skjerper deg 😂 dramaqueen spotted! Anonymkode: 0cfd0...281 13
Gjest laPistola Skrevet 22. september 2021 #19 Skrevet 22. september 2021 Elsker Netflix. Uansett, høres ut som han har det ganske travelt, også skal han ikke få slappe av med en film engang? Det at han vil se film gjør han gal? Regner med dere ikke bor sammen lenge.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #20 Skrevet 22. september 2021 Det er det jeg sier, dagens unge er tv-slaver! Alle de svara du får her, ts…. 🙄 Jeg hører mange yngre kolleger (25-35) snakke om fine serier de har sett, og de har liksom sett ALT! Skjønner ikke at de rekker det. Og så blir de fornærmet hvis jeg kaller det å se tv, for de ser jo aaaaldri på tv… Okei, «filmet innhold på skjerm», da! Men de bruker altså helt hinsides mye tid på å sitte og glo… Selv kan jeg se litt på helgekveldene om jeg ikke har noe annet å gjøre, men jeg trener, går turer i marka, gjør husarbeid, treffer venner og familie, holder på med hobbyer, tar en jobbøkt, leser osv osv, Jeg liker å se tv også, glad i gode filmer og dokumentarer, men har ikke tid til å se tv hver dag. Anonymkode: 43d21...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå