AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg er så glad i å kjøre med langlys i skumringen nå. Reflektorene og skiltene langs veien kaster lyset tilbake og det får meg til å føle meg som om jeg bodde i et rikt og moderne land med gatebelysning. Men folk som sitter på med meg spør alltid "hvorfor?", for det er jo lyst. Møter heller ikke så mange biler på veien som må slå av langlyset sitt. Hva med deg? Anonymkode: 0f654...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er så glad i å kjøre med langlys i skumringen nå. Reflektorene og skiltene langs veien kaster lyset tilbake og det får meg til å føle meg som om jeg bodde i et rikt og moderne land med gatebelysning. Men folk som sitter på med meg spør alltid "hvorfor?", for det er jo lyst. Møter heller ikke så mange biler på veien som må slå av langlyset sitt. Hva med deg? Anonymkode: 0f654...298 For et dumt spørsmål. Hva er det som gjør at du kommer på tanken å opprette en tråd for å diskutere dette? Da skjer det lite i livet ditt. Bruk det lyset du syns er mest behagelig og gir deg den oversikten du trenger. Anonymkode: 62ee0...436 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For et dumt spørsmål. Hva er det som gjør at du kommer på tanken å opprette en tråd for å diskutere dette? Da skjer det lite i livet ditt. Bruk det lyset du syns er mest behagelig og gir deg den oversikten du trenger. Anonymkode: 62ee0...436 For en dum kommentar? Hva er det som gjør at du kommer på tanken å svare på en tråd med et slikt heslig oppgulp? Da skjer det lite i livet ditt. La fare de diskusjonene du ikke ser noe vits i. Anonymkode: 0f654...298 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. september 2021 #4 Del Skrevet 23. september 2021 Et godt argument for å ha langlys på tidlig er at det gjør reflekser mer tydelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 8. oktober 2021 #5 Del Skrevet 8. oktober 2021 Ikke egentlig, bruker det bare når jeg føler jeg trenger det. Synes det er best å kjøre uten langlys for da må jeg ikke skru det av og på når jeg møter andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #6 Del Skrevet 8. oktober 2021 ajarRun skrev (På 24.9.2021 den 1.38): Et godt argument for å ha langlys på tidlig er at det gjør reflekser mer tydelig. Men er det lov å bruke i skumringen når det ikke et helt mørkt? Anonymkode: 3f659...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 8. oktober 2021 #7 Del Skrevet 8. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men er det lov å bruke i skumringen når det ikke et helt mørkt? Anonymkode: 3f659...99e Selvfølgelig, men ikke dersom det er til sjenanse for andre trafikanter. Dersom fjernlys gjør at man tilegner seg mer informasjon, så er det rett å bruke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #8 Del Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 7.41): For en dum kommentar? Hva er det som gjør at du kommer på tanken å svare på en tråd med et slikt heslig oppgulp? Da skjer det lite i livet ditt. La fare de diskusjonene du ikke ser noe vits i. Anonymkode: 0f654...298 Det er ikke meg du svarer men ditt svar er også heslig oppgulp. Anonymkode: 6c3cb...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #9 Del Skrevet 16. oktober 2021 Nei, sjelden. Det heter forøvrig ikke langlys, men fjernlys. 😊 Anonymkode: 7bf4f...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #10 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg likte det før. Nå er fjernlysene på bilene blitt så skarpe at jeg sliter med å se uten å fokusere meg til høyere tinnitus. Anonymkode: 431c0...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #11 Del Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, sjelden. Det heter forøvrig ikke langlys, men fjernlys. 😊 Anonymkode: 7bf4f...a7e Men de lyser jo langt og ikke fjernt. 🤪 (dette er en av tingene mor og far pleide å lekekrangle om, glemte visst hva som er det "korrekte" ordet i prosessen) Anonymkode: 0f654...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #12 Del Skrevet 17. oktober 2021 Jeg kjører ofte i elgtette områder og kjører med langlys i skumringen, for lettere å se øyerefleksen hvis den skulle stå i veikanten. Anonymkode: 37b5f...668 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå