AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Del Skrevet 22. september 2021 I dpo land. Så dere andre tendenser! Anonymkode: 2a898...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. september 2021 #2 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg fant i går igjen mine charter fra tidligere svangerskap; ganske gøy, for hadde glemt mye. jeg ser den (tempen)holdt seg ganske jevnt høy etter el, men var ikke triFatisk. Bare normalt høy og fortsatte slik. Charten før var ikke så ulik, men sank (selvfølgelig) ved mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. september 2021 #3 Del Skrevet 22. september 2021 Ingen forskjell før jeg kom til IKM. Først da holdt tempen seg høy i stedet for å rase ned slik den pleide på mensen. Men helt til 9/10-dpo var det umulig å se på tempen om jeg var blitt gravid eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Del Skrevet 23. september 2021 Er 8 dpo idag tror jeg og har aå høy temp som jeg ikke har hatt før. Økte fra 36,80 til 36,94 fr igår til idag. Går ut fra at det kanskje ikke er et tegn, men hatt litt høyere stabil temp de siste dagene enn tidligere. noen tanker? ts Anonymkode: 2a898...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå