Blitz21 Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Ingen politiker stilte opp til Debatten i dag. Så skammelig av de som er valgt for å fremme folkets interesser. Jeg skulle ønske hele Stortinget ble stemt ut og at vanlige folk kunne lage råd som styrte landet. Ingenting fornuftig kommer fra våre politikere i disse dager uansett. Jeg håper det blir riksrett mot Stortinget og at Skatteetaten bygger sak mot de som har tjent fett på å være stortingsrepresentant. Det er skammelige hvordan de lager regler for å plage livet vårt mens de selv lever en evig fest. 5
Nicathv Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Blitz21 skrev (1 time siden): Ingen politiker stilte opp til Debatten i dag. Så skammelig av de som er valgt for å fremme folkets interesser. Jeg skulle ønske hele Stortinget ble stemt ut og at vanlige folk kunne lage råd som styrte landet. Ingenting fornuftig kommer fra våre politikere i disse dager uansett. Jeg håper det blir riksrett mot Stortinget og at Skatteetaten bygger sak mot de som har tjent fett på å være stortingsrepresentant. Det er skammelige hvordan de lager regler for å plage livet vårt mens de selv lever en evig fest. Nåja, det er ikke absolutt alle politikere som er sånn. Tipper at f.eks. Moxnes eller andre Rødtfolk ville ha elsket å stille opp på Debatten om de hadde blitt spurt. Men enig i at det er temmelig grovt og hyklersk ja. Spesielt av dem som er i sentrum og høyre som stemmer for færre goder til vanlige folk men stemmer for økt lønn og goder for seg selv, og selv disse reglene bryter de.. utrolig. 5
Stina234 Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Nicathv skrev (19 timer siden): Nåja, det er ikke absolutt alle politikere som er sånn. Tipper at f.eks. Moxnes eller andre Rødtfolk ville ha elsket å stille opp på Debatten om de hadde blitt spurt. Men enig i at det er temmelig grovt og hyklersk ja. Spesielt av dem som er i sentrum og høyre som stemmer for færre goder til vanlige folk men stemmer for økt lønn og goder for seg selv, og selv disse reglene bryter de.. utrolig. En tydelig venstrevridd refleksjon. Hva med den gamle SV lederen Solheim som fikk sparken i FN etter å ha lurt til seg flyreiser på første klasse for seg og sin familie. Ikke mye SV ideologi der. 2
Madame Butterfly Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Jeg likte dette innlegget, det er mye sant i det, mye god sunn fornuft. Det er noe som kunne blitt ytret sent en kveld, etter mye god vin, sammen med gode venner. Naivt, ærlig og riktig 😀 1
Nicathv Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 Stina234 skrev (17 minutter siden): En tydelig venstrevridd refleksjon. Hva med den gamle SV lederen Solheim som fikk sparken i FN etter å ha lurt til seg flyreiser på første klasse for seg og sin familie. Ikke mye SV ideologi der. Jeg har ikke noe behov for å verken debattere eller forsvare Solheims oppførsel i FN for 3-4 år siden. Men siden du tar opp SV, så kan jeg si at jeg mener at Knag Fylkenes bør gå av som nestleder etter de siste dagers avsløringer. Å utnytte systemet og folk ved leie ut bolig i Oslo samtidig som man får gratis pendlerbolig er ikke noe som er kompatibelt med å være en av lederene for et sosialistisk parti. 2
Justlooking Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 Det har da alltid vært kameraderi, juks, korrupsjon og å mele sin egen kake på Stortinget. Skjønner ikke hvorfor noen er overrasket over det? Har da i alle år kommet frem saker om diverse i alle partier og disse har nok vært bare toppen av isfjellet. 2
Justlooking Skrevet 22. september 2021 #7 Skrevet 22. september 2021 Nicathv skrev (20 timer siden): Nåja, det er ikke absolutt alle politikere som er sånn. Tipper at f.eks. Moxnes eller andre Rødtfolk ville ha elsket å stille opp på Debatten om de hadde blitt spurt. Men enig i at det er temmelig grovt og hyklersk ja. Spesielt av dem som er i sentrum og høyre som stemmer for færre goder til vanlige folk men stemmer for økt lønn og goder for seg selv, og selv disse reglene bryter de.. utrolig. Hva med sv da, tror du virkelig de er noe bedre? https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/8mjwr/dette-er-lysbakken-saken
Druid Skrevet 23. september 2021 #8 Skrevet 23. september 2021 Justlooking skrev (9 timer siden): Hva med sv da, tror du virkelig de er noe bedre? https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/8mjwr/dette-er-lysbakken-saken Akkurat den saken er og blir en drittpakke som traff Audun fordi han var nybegynner og amatør ; den skulle aldri hatt det utfallet. Mer profesjonelle politikere prøvde å lure folket; Audun tok tak, og ble outet. Det man skulle ha gjort, var å ta de som kjørte budsjett saken.
Gjest Lampe1 Skrevet 23. september 2021 #9 Skrevet 23. september 2021 Det er ikke noe nytt at mange politikere innerst inne bare er krapp. Valgsystemet sorterer bort de anstendige og ærlige folkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå