Gå til innhold

Patetiske vaksinemotstandere oppfordrer ungdom til å ikke vaksinere seg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vaksinemotstandere oppsøker skoleungdom på vei hjem fra skolen og deler ut antivaxx-propaganda i håp om at ungdommene velger å ikke vaksinere seg. Fullstendig lavmål.

Tirsdag var sønnen Balder Berg Bakka (13) på vei hjem fra Rosenborg skole da han og kompisene ble oppsøkt av en fremmed, voksen kvinne på bussholdeplassen.

- «Her er en viktig melding,» sa hun, og ga oss hver vår brosjyre. Hun ga den til alle som kom ut fra skolegården, sier han.

https://www.adressa.no/pluss/nyheter/2021/09/21/På-vei-hjem-fra-skolen-ble-Balder-13-stoppet-av-vaksineskeptiker-Fullstendig-uakseptabelt-24614047.ece

image.png.c761dc7b2e31d3530f5913010b5bc91f.png

Endret av Krantz94
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

I Bergen stod det noen utenfor massevaksinasjonsstasjonen og skremte ventende. De ble fjernet av politiet.

Skrevet

Noen bør finne seg en annen hobby tror jeg. Kanskje bankebrett.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Christina Aguilera
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Christina Aguilera skrev (5 minutter siden):

Dette gjør nok Kari Jaquesson glad

Og Merete Hodne. Dette er blitt delt ut på flere skoler, blant annet Varhaug ungdomsskole.

Endret av Beneviento
Skrevet (endret)

Denne vaksinemotstanden har blitt en fullstendig besettelse for enkelte. Det er en ideologi som stammer fra en lege som mistet lisensen og ble kastet ut av Storbritannia etter at barn døde av smittsomme sykdommer fordi han lanserte misvisende teorier om at vaksiner ville lede til autisme, og dermed skremte foreldrene fra å vaksinere barna sine. Dette er altså opphavsmannen...

https://tv.nrk.no/program/KOID23009721

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Gjenferdet skrev (3 minutter siden):

Jeg var et veldig engstelig og lettskremt barn. Om jeg hadde vært på den alderen og blitt stoppet av en voksen som skulle skremme meg, så hadde jeg blitt veldig, veldig redd. De må tenke seg om. Denne vaksinemotstanden har blitt en fullstendig besettelse for enkelte. Det er en ideologi som stammer fra en lege som mistet lisensen og ble kastet ut av Storbritannia etter at barn døde av smittsomme sykdommer fordi han lanserte misvisende teorier om at vaksiner ville lede til autisme, og dermed skremte foreldrene fra å vaksinere barna sine. Dette er altså opphavsmannen...

https://tv.nrk.no/program/KOID23009721

Jeg har selv sett de brosjyrene de delte ut og mye av det de skriver i dem er direkte feil. Håper de ble bortvist fra skolens område.

Endret av Beneviento
  • Liker 3
Skrevet
On 9/21/2021 at 11:06 PM, Beneviento said:

Jeg har selv sett de brosjyrene de delte ut og mye av det de skriver i dem er direkte feil. Håper de ble bortvist fra skolens område.

HVa stod det på den som var feil? Har ikke sett flyeren og er nysgjerrig :P

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Kjenner ikke saken. Men har en mistanke at de ikke er særlig verre enn vaksinefanatikerne. 

Skrevet

Skjønner ikke hva de vil oppnå, om de ikke vil ta den selv er det jo bedre at mange andre tar den for å hindre at det blir nødvendig med restriksjoner. 

• Liker 4
Skrevet
Beneviento skrev (På 21.9.2021 den 23.06):

Hva er direkte feil? 

• Liker 4
Skrevet
Christina Aguilera skrev (På 21.9.2021 den 23.00):

Dette gjør nok Kari Jaquesson glad

Ja, hvor er det blitt av henne? Har ikke lest noe om henne i lang tid.

Skrevet

Tråden er ryddet for antivaksinasjonsdebatt. Elaine Marley, mod.

• Opprett ny...