AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 På tirsdag kveld kjente jeg at jeg begynte å bli litt tett i nesa, hodepine, typiske symptomer på forkjølelse. Onsdag morgen følte jeg litt mer, og arbeidsgiver krevde at jeg tok koronatest. Gjorde det, den var negativ. Fikk sterkere symptomer og gikk litt mer over i typisk influensa med muskelsmerter etc. Følte meg bedre fredag ettermiddag/kveld, og utover i helgen. Var på jobb både i går og i dag, og skal i morgen selvsagt. Men, kjæresten min sier han er redd for å bli smittet så jeg har ikke møtt han siden forrige søndag. Vil jo ikke smitte han, men synes det er litt ekstremt å ikke ville møtes nå heller. Jeg hoster litt, det er det som er "igjen," men hvor smittsomt er det egentlig? Og, er det flere som opplever at partner holder seg unna når du blir syk, og hvor lenge varer det evt? Kjenner jeg savner han, og skulle ønske han i det minste kom i kveld, men virker ikke slik. Anonymkode: d3b86...225
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Du er vel smittsom så lenge du har symptomer/hoste. Lurt å vente til det har gått over. En kraftig forkjølelse er noe skikkelig dritt å få. Anonymkode: 3d738...82f 9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Du er fortsatt smittsom. Hoste er stor spredning og større fare for å bli smittet. Dette må du bare respektere. Dere er kjærester og har all verdens tid sammen. Anonymkode: 7f66e...034 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Det der kan jeg også finne på å gjøre, god unnskyldning for å slippe å møte folk det Anonymkode: fe507...1f9 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 DU ER SYK I EN PANDEMI! HOLD DEG HJEMME FOR FAEN! Anonymkode: 51462...3c9 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): DU ER SYK I EN PANDEMI! HOLD DEG HJEMME FOR FAEN! Anonymkode: 51462...3c9 Du har jo ikke peiling. Og har tydeligvis ikke lest hovedinnlegget. Ro deg ned. Anonymkode: d3b86...225 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Skrevet 22. september 2021 TS, du er ganske egoistisk. Vi er i en pandemi. Du er syk. meg, meg, meg.. Å såå synd på meg. Voks opp! Anonymkode: 9edd2...9a9 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #8 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): DU ER SYK I EN PANDEMI! HOLD DEG HJEMME FOR FAEN! Anonymkode: 51462...3c9 Så vi som har hoste og snørr i 5 uker etter forkjølelse skal liksom sykemeldes? Da blir det ingen på jobb fremover 🤣 Anonymkode: 3f6c9...076 6
Humle Brumle Skrevet 22. september 2021 #9 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): På tirsdag kveld kjente jeg at jeg begynte å bli litt tett i nesa, hodepine, typiske symptomer på forkjølelse. Onsdag morgen følte jeg litt mer, og arbeidsgiver krevde at jeg tok koronatest. Gjorde det, den var negativ. Fikk sterkere symptomer og gikk litt mer over i typisk influensa med muskelsmerter etc. Følte meg bedre fredag ettermiddag/kveld, og utover i helgen. Var på jobb både i går og i dag, og skal i morgen selvsagt. Men, kjæresten min sier han er redd for å bli smittet så jeg har ikke møtt han siden forrige søndag. Vil jo ikke smitte han, men synes det er litt ekstremt å ikke ville møtes nå heller. Jeg hoster litt, det er det som er "igjen," men hvor smittsomt er det egentlig? Og, er det flere som opplever at partner holder seg unna når du blir syk, og hvor lenge varer det evt? Kjenner jeg savner han, og skulle ønske han i det minste kom i kveld, men virker ikke slik. Anonymkode: d3b86...225 Jeg syns det er rart. Han er kanskje veldig var på sykdom da. 1
Humle Brumle Skrevet 22. september 2021 #10 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS, du er ganske egoistisk. Vi er i en pandemi. Du er syk. meg, meg, meg.. Å såå synd på meg. Voks opp! Anonymkode: 9edd2...9a9 Hun har følt seg bedre siden fredag og har negativ test. Hun er også mest sannsynlig vaksinert. Voks opp selv! Ts er frisk nå og på ingen måte egoistisk. 3
veronicalake Skrevet 22. september 2021 #11 Skrevet 22. september 2021 Hadde ikke blitt sjarmert av en mann som var så hysterisk! Er han sånn ellers også? Må være vanskelig å leve med i så fall.. Hvis har fått negativ test, og er på jobb igjen, så er det vel ingen grunn til at han ikke skal møte deg. 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #12 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS, du er ganske egoistisk. Vi er i en pandemi. Du er syk. meg, meg, meg.. Å såå synd på meg. Voks opp! Anonymkode: 9edd2...9a9 Hva i alle dager nevner du "pandemi" for? Dette er en vanlig forkjølelse. Anonymkode: d3b86...225
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #13 Skrevet 22. september 2021 Humle Brumle skrev (3 minutter siden): Hun har følt seg bedre siden fredag og har negativ test. Hun er også mest sannsynlig vaksinert. Voks opp selv! Ts er frisk nå og på ingen måte egoistisk. Nettopp! Er så lei av hysteriske folk som tror/håper alt er korona. Anonymkode: d3b86...225 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #14 Skrevet 22. september 2021 veronicalake skrev (Akkurat nå): Hadde ikke blitt sjarmert av en mann som var så hysterisk! Er han sånn ellers også? Må være vanskelig å leve med i så fall.. Hvis har fått negativ test, og er på jobb igjen, så er det vel ingen grunn til at han ikke skal møte deg. Er det jeg har sagt til han, men han valgte å ignorere meg i går kveld istedet for å besøke meg. Anonymkode: d3b86...225
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #15 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så vi som har hoste og snørr i 5 uker etter forkjølelse skal liksom sykemeldes? Da blir det ingen på jobb fremover 🤣 Anonymkode: 3f6c9...076 Ja, vi skal visst alle bare sitte hjemme ifølge visse hysterikere, tror de fleste som utnytter dette er drittlate og elsker at det er pandemi. Noen av oss andre har faktisk en samvittighet så vi sitter ikke på ræva hjemme når vi bare hoster litt etter en forkjølelse. Anonymkode: d3b86...225 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #16 Skrevet 22. september 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: DU ER SYK I EN PANDEMI! HOLD DEG HJEMME FOR FAEN! Anonymkode: 51462...3c9 Hvor lenge skal man være hjemme da synes du? Jeg er på 5 uka nå. Livet stopper liksom ikke opp... jeg var hjemme første 10 dager men etter det blir det veldig tullete å være hjemme. men ja 1uke er litt kort. Anonymkode: f4a49...144 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #17 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva i alle dager nevner du "pandemi" for? Dette er en vanlig forkjølelse. Anonymkode: d3b86...225 Men vi er fremdeles i en pandemi😉 Ts, hvor lenge har dere vært sammen? Har dere noen problemer i forholdet? Anonymkode: b5b4e...773 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #18 Skrevet 22. september 2021 Ts. Kjæresten må få velge selv. Vil han ikke bli syk så vil han ikke. Jeg kan selv holde meg unna «syke» mennesker en god stund fordi jeg ikke ønsker å få samme dritten. Anonymkode: f4a49...144 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #19 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts. Kjæresten må få velge selv. Vil han ikke bli syk så vil han ikke. Jeg kan selv holde meg unna «syke» mennesker en god stund fordi jeg ikke ønsker å få samme dritten. Anonymkode: f4a49...144 Han har jo tidligere vært samboer...Tviler på at han holdt seg helt vekk i over en uke da når samboeren ble forkjølet iblant. Anonymkode: d3b86...225
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #20 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men vi er fremdeles i en pandemi😉 Ts, hvor lenge har dere vært sammen? Har dere noen problemer i forholdet? Anonymkode: b5b4e...773 Jeg gir da blaffen i det med pandemi, old news. Vi har vært sammen i to år. Og ja, synes han viser for lite interesse og kan finne på å gnorere meg annenhver dag, iblant flere dager. Gjør seg utilgjengelig når det passer han. Anonymkode: d3b86...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå