AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Hei, flotte mennesker Jeg er en kvinne i begynnelsen av 30-årene med en kjæreste som er noen år eldre enn meg, har godt sexliv. Vi har vel alltid vært ganske nysgjerrig på trekantsex særlig med annen jenter. Vi har lekt med tanken om å prøve ut trekant sex med en annen jente. Ingen av oss har erfaring med dette fra tidligere. Jeg er selv særlig fantaserer om å slikke jente mens kjæresten tar meg bakfra, suger han mens han fingrer oss, eller hu tar på min rumpe med strap-on mens kjæreresten ta på min fitte. Vi har brukt Tinder app, men kunne ikke treffe ei seriøst person, vi har ingen peiling hvordan får vi til dette. Har dere noe tips? til dere fine kvinner , hvordan dere beskrive trekantsex, hvor mange har hatt og med hvem? Anonymkode: 317d2...965
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: til dere fine kvinner , hvordan dere beskrive trekantsex, hvor mange har hatt og med hvem? Anonymkode: 317d2...965 Trivelig. 13. Med Margot og Torvald Anonymkode: e8d5f...aef 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Still dere i kø. Det er uendelig med par som ønsker å ligge med en ekstra kvinne…. Ikke så mange kvinner så er interesert i å dele oppmerksomheten med en annen kvinne. Anonymkode: 6c73c...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Hei troll, velkommen til trollenes hjemland. Norge tiltrekker seg troll fra alle verdenshjørner. Anonymkode: f259c...6fe 2
Maxvenn Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Still dere i kø. Det er uendelig med par som ønsker å ligge med en ekstra kvinne…. Ikke så mange kvinner så er interesert i å dele oppmerksomheten med en annen kvinne. Anonymkode: 6c73c...4a8 Jeg er mann ,men har hatt sex med to bi jenter, det var helt vidunderlig blei veldig kåt av å se når jenta jeg pulte bak slikket venninasfitte. Også når jeg lå på rygg og den ene satt på ansikte mitt og den andre på kuken min hmmm deilig da. 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 Dette var begynnelsen på slutten med meg og eksen. Vi var enige om noe ala samme "rolleliste" som dere, men grensene ble tøyd. Begynte smått, som at jeg syntes han hadde øynene mer på henne. Merket at han nøt kontakt med henne mer enn meg, var på en måte mer intenst mellom de. Han tok mindre på meg enn det vi ble enige om. Det ble spent etterpå og dårlig stemning. Etterfulgt av mnd med krangling og drittslenging. Sex ble kjedelig og noe som ble gjort bare for å gjøre det. Det ble slutt. Trekant er noe jeg ikke kommer til å prøve igjen. Anonymkode: bcec0...04f 6
Østkantgutt1913 Skrevet 22. september 2021 #7 Skrevet 22. september 2021 Var superkonge de gangene jeg og exen og venninna hennes hadde sex sammen.. Savner det...
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #8 Skrevet 22. september 2021 Jeg har vært med på mange trekanter med par. Jeg er bifil og har også hatt forhold til kvinner, så for min del har det fungert veldig bra i de tilfellene der kvinnen har vært trygg på sin bifile legning. Hva skriver du at du er? Bifil? Biseksuell? Binysgjerrig? Heterofil? Noen vil unngå de to sistnevnte. En ting jeg legger merke til er at du ikke skriver noe om at han skal ha sex med henne? Du har stort sett bare fokus på hva du selv ønsker å få ut av det, men kvinnen dere treffer kommer til å ha sine egne ønsker for hva som skal skje. Hvis dere har regler for hva som er tillatt og ikke, vil mange unngå dere. Ingenting er mer avtennende enn regler om at han ikke får ha sex med meg, eller at hun er ok med å bli slikket, men vil ikke slikke selv, han får bare lov til å komme i henne og ikke i meg. Osv. Da skygger jeg unna. Hvis jeg er med på trekanter, forventer jeg at vi er tre likeverdige parter som tar hensyn til hverandre og alles behov. Skrekken er å føle seg som et sexleketøy for et par. Og dessverre får jeg litt den følelsen av det du skriver, Ts, fordi du ikke tenker på hennes behov og hvordan dere skal gjøre det godt for henne. Eller tar jeg helt feil her? Tenk ihvertfall over hvordan dere kan gjøre det mest mulig vidunderlig for den kvinnen dere skal treffe. Anonymkode: e111c...13f 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #9 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette var begynnelsen på slutten med meg og eksen. Vi var enige om noe ala samme "rolleliste" som dere, men grensene ble tøyd. Begynte smått, som at jeg syntes han hadde øynene mer på henne. Merket at han nøt kontakt med henne mer enn meg, var på en måte mer intenst mellom de. Han tok mindre på meg enn det vi ble enige om. Det ble spent etterpå og dårlig stemning. Etterfulgt av mnd med krangling og drittslenging. Sex ble kjedelig og noe som ble gjort bare for å gjøre det. Det ble slutt. Trekant er noe jeg ikke kommer til å prøve igjen. Anonymkode: bcec0...04f Her høres det ut som om dere gikk rett i regelfellen. Personlig tenker jeg at hvis man behøver regler for hva som er tillatt og ikke, i den hensikt å beskytte paret, så er prosjektet dømt til å mislykkes. Trekantsex mellom et par og en dame må ha fokus på nykommeren. Paret kjenner hverandre seksuelt og er trygge på hverandre, det er derfor nykommeren må tas ekstra hensyn til. Hvis paret har fokus på henne, slipper de også at hun føler seg som en konkurrent og det blir et samarbeid mellom mannen og kvinnen i paret, istedenfor at de to kvinnene kniver om mannens oppmerksomhet. Kun én gang har jeg vært med på en trekant der mannen var midtpunktet, men der var vi alle tre single, dermed var vi på likefot. Anonymkode: e111c...13f 1
Majer Skrevet 22. september 2021 #10 Skrevet 22. september 2021 Antar dere begge er hpv vaksinerte. Hvis ikke må dere finne en som er det. Så må dere tenke litt på herpes og finne en som dere vet er fri for kjønnssykdommer. Man kan og bli smittet i halsen. Finn en dere begge føler seksuell kjemi med for ellers blir det kjipt. Finn en som er like interessert i deg som typen din. Stort sett venners venner som har prøvd seg på meg og ekser. Ingen erfaring med tinder, men der vet man kanskje ikke helt hva man får?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #11 Skrevet 22. september 2021 Maxvenn skrev (3 timer siden): Jeg er mann ,men har hatt sex med to bi jenter, det var helt vidunderlig blei veldig kåt av å se når jenta jeg pulte bak slikket venninasfitte. Også når jeg lå på rygg og den ene satt på ansikte mitt og den andre på kuken min hmmm deilig da. So? Ikke akkurat relevant for mitt svar da.. jeg har hatt maaaange ffm og mmf trekanter og vet godt hvor vrient det kan være å finne ekstra jente. Trekant er dødsdigg. Anonymkode: 6c73c...4a8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #12 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette var begynnelsen på slutten med meg og eksen. Vi var enige om noe ala samme "rolleliste" som dere, men grensene ble tøyd. Begynte smått, som at jeg syntes han hadde øynene mer på henne. Merket at han nøt kontakt med henne mer enn meg, var på en måte mer intenst mellom de. Han tok mindre på meg enn det vi ble enige om. Det ble spent etterpå og dårlig stemning. Etterfulgt av mnd med krangling og drittslenging. Sex ble kjedelig og noe som ble gjort bare for å gjøre det. Det ble slutt. Trekant er noe jeg ikke kommer til å prøve igjen. Anonymkode: bcec0...04f Sånn er det alltid. Anonymkode: 28f13...d51
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #13 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sånn er det alltid. Anonymkode: 28f13...d51 Snakk for deg selv. Anonymkode: 6c73c...4a8
Maxvenn Skrevet 22. september 2021 #14 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): So? Ikke akkurat relevant for mitt svar da.. jeg har hatt maaaange ffm og mmf trekanter og vet godt hvor vrient det kan være å finne ekstra jente. Trekant er dødsdigg. Anonymkode: 6c73c...4a8 Ja sant det vanskelig å finne ei jente som vil dele trekant, tror det kan komme av at de er alene og tørr ikke å komme, men det som sjerofftere er om kjæresten din har ei venninne som er villig,
Maxvenn Skrevet 22. september 2021 #15 Skrevet 22. september 2021 Maxvenn skrev (9 timer siden): Jeg er mann ,men har hatt sex med to bi jenter, det var helt vidunderlig blei veldig kåt av å se når jenta jeg pulte bak slikket venninasfitte. Også når jeg lå på rygg og den ene satt på ansikte mitt og den andre på kuken min hmmm deilig da. Søk på to jenter så kansje det blir resbons, kansje bi jenter de er tøffere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå