Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på en date. Vi matchet på inder i går. Vi har veldig mye til felles men han er ikke den gutten med wow effekt utseendemessig. Og jeg får ikke noe umiddelbar følelse av at dette er min type gutt. 

Ville du gitt det en sjans uansett og se hva det bringer eller bare la han gå videre? Jeg er usikker på om jeg er klar for noe nytt. Gråt over eksen i går. Kanskje jeg må gi det tid og at jeg kanskje ikke får følelser for denne gutten i starten bare. 

Anonymkode: e591c...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager gikk du på date med han da…du så jo hvordan han så ut på Tinder? 

Det sagt…jeg møtte mannen min mange ganger før jeg falt for han ( nei, ikke på Tinder. Så hadde ikke «sett» han). Men han vokste på meg fra gang til gang…helt til han ble helt nydelig…fornavn har verdens beste personlighet. 

Anonymkode: 34655...864

• Liker 4
Skrevet

Gråt? Er nok for tidlig for deg å date, uansett datens utseende. 

• Liker 4
Skrevet

Tenk om han sier det samme om deg...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært på en date. Vi matchet på inder i går. Vi har veldig mye til felles men han er ikke den gutten med wow effekt utseendemessig. Og jeg får ikke noe umiddelbar følelse av at dette er min type gutt. 

Ville du gitt det en sjans uansett og se hva det bringer eller bare la han gå videre? Jeg er usikker på om jeg er klar for noe nytt. Gråt over eksen i går. Kanskje jeg må gi det tid og at jeg kanskje ikke får følelser for denne gutten i starten bare. 

1. hvorfor dater du så tidlig når du forsatt tenker på exen? klarer ikke kvinner å være single og selvstendige ? dere hopper jo rett på kuk karusellen med engang det er over i forhold. slapp av. ta det rolig

2. man kan ikke drive å forvente wow faktor i dating , det har ingenting med et bra forhold å gjøre. utseende til folk forandrer seg stadig vekk, både til det positive og negative

3. utseende er ikke alt, men du må vertfall være noe tiltrukket ham utseendemessig for at det skal gå, men her syns jeg du er alt for kravstor, intet nytt under solen for kvinner

4. ville gitt det 1-2 sjanser til selv om jeg syns du er litt for tidlig ute

5. slutt å hør på følelsene dine hel tiden, følelser er ikke fakta. brukt fornuft, logikk og rasjonalitet. jesus altså

dette klarer du, avtal ny date så ser du hvordan den går

Anonymkode: e1d05...85c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvordan man tenker at man skal finne ut om man liker noen eller ikke bare etter en date eller å se på et bilde. Med mindre det er helt avklart. Normalt sett, når alle andre interesser passer, så ville jeg evnt gitt det en sjanse for å se om det finnes noen form for kjemi å bygge på. Men høres ut som du ikke er ferdig med exen, så da er det uansett sannsynligvis ikke noe å gå videre med 

Anonymkode: 9e004...ddf

Skrevet

Det ikke alltid at det er en fordel å ha så mye til felles, ofte er det motsatte en større fordel. 

Anonymkode: 4101a...213

Skrevet

Samboeren min var en jeg tenkte "wow, han der kommer jeg aldri til å ha sjangs på" fordi han så så jævlig kjekk ut på bilder. Nesten litt fuckboy vibber, mange likes osv. 

Så møtte jeg han ordentlig (ikke bare å gå forbi hverandre på arrangementet vi jobbet på og å skravle på discord) og jeg ble først litt "er dere samme person?" Fordi bildene var litt eldre og på bildene kunne jeg ikke se hvordan håret hans egentlig var. 
Så måtte jeg dra hjem pga dagvakt på jobb dagen etter, også spurte han om når jeg kom neste gang hvor jeg svarer at jeg kan komme neste helg, for da har jeg fri fra jobb. Så møtte jeg han igjen, og igjen, og igjen. Han ble bare finere og finere for hver gang. Personligheten og væremåten hans gjorde han bare enda kjekkere og selv nå, snart tre år senere sliter jeg fortsatt med å skjønne hvordan en så bra kar ender opp med meg. 

Gi det litt tid, bli ordentlig kjent med han. Det er mitt råd. 

Skrevet

av og til må man møtes 3-5 ganger for å finne ut om wow-en dukker opp

Anonymkode: 50c6f...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...