AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Hei, dette er snakk om kusina mi. Hver gang vi snakker i telefonen så ender det som regel med diskusjon/krangel, bare masse små ting. Hun tåler ganske lite, og det skal ikke så mye til før hun missforstår. Men, det jeg lurer på er, at hver gang dette skjer, så bryter enten samtalen (hun legger på), eller så sier hun en avsluttende setning og legger på, og det blir brytt med en dårlig tone. Jeg ringer da opp igjen og kommer rett til mobilsvar. Dette skjer hver eneste gang, og hver gang sier hun at hun gikk tom for strøm. Kan det være at hun blokker nummeret mitt midlertidig? Hvordan vet man at noen har blokket deg? Anonymkode: 33ec2...745 1
ekkoet Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Det vet jeg ikke, men dersom hun trykker "legg på" når du ringer går du gjerne rett til mobilsvar har der imessage eller meldinger der du kan se om den andre har lest meldingen vil du jo kunne se om telefonen fortsatt er på
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Hun blir vel lei da, skulle ønske jeg turte det samme med en venn 🤣 Anonymkode: 551e8...a2a
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Hvordan du vet det? Ring fra et annet nummer, er ikke akkurat rakettforskning. Anonymkode: 8f6df...390
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 Hvorfor gidder dere å snakke i telefonen om dere krangler hver gang? Anonymkode: f1c64...92b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå