Gå til innhold

Bli kåt av å føle seg sexy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd å få orgasme/ bli kåt bare av å føle seg sexy. Jeg kan oppleve dette når jeg føler meg veldig fin for mannen min😊

Anonymkode: a095e...6de

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har dere opplevd å få orgasme/ bli kåt bare av å føle seg sexy. Jeg kan oppleve dette når jeg føler meg veldig fin for mannen min😊

Synd for mannen din da, hvis du blir ferdig allerede før han får være med på moroa. 
Men tror nok mang kjenner det litt ekstra når de selv er fornøyd med seg selv.

Anonymkode: e9d97...cbc

Skrevet

Jeg trodde bare det var mytens Narkissos som kunne få sånne følelser for seg selv. Søk terapi!

Anonymkode: be1f8...519

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synd for mannen din da, hvis du blir ferdig allerede før han får være med på moroa. 
Men tror nok mang kjenner det litt ekstra når de selv er fornøyd med seg selv.

Vi kvinner kan fortsette å ha sex også etter første orgasme vi...

Anonymkode: 3b9b9...7be

• Liker 10
Skrevet

Nei

Anonymkode: d440c...c8a

Skrevet

Samme her, blir så kåt av meg selv 🥰 Kan stå i speilet og bli tent av meg selv 😅

Anonymkode: 1136d...35f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg trodde bare det var mytens Narkissos som kunne få sånne følelser for seg selv. Søk terapi!

Jante-Norge i et nøtteskall. 🙄 Hvorfor skal hun søke terapi for noe som er utelukkende positivt både for henne og for andre?

Jeg har det på samme måte TS, blir kåt når jeg føler meg fin. Har selvsagt kobling med hva slags oppmerksomhet jeg får når jeg pynter meg, både fra mannen min og andre. 😊

Jeg har god selvtillit og synes jeg selv er attraktiv. Tilbakemeldinger gjennom 30 år bekrefter at jeg er attraktiv. Hvordan skader det andre om jeg liker det jeg ser i speilet og at mannen min får mer sex når jeg pynter meg? 🤷‍♀️

Tenker vi sparer helsevesenet for alle kvinner der ute som hater speilbildet sitt slik at det går utover normal funksjonsevne, og lar meg og TS fortsette å føle oss bra. 🙄

Anonymkode: 83e2d...f77

• Liker 9
Skrevet

Jeg blir også kåt når jeg føler meg sexy, blir kåt av å se på meg selv 😂

• Liker 5
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Klart damer blir mer kåte av å føle seg sexy! For å ikke snakke om at man blir en smule mer frigjort og villere i senga når man føler seg ekstra sexy å kåt. 

Kan ikke se at noen burde syntes det er negativt? 

Skrevet

Kvinner som blir kåte av å føle seg sexy har et sunt selvbilde og attraherer menn, vi heier på dere :klappe:

• Liker 6
Skrevet
Gorgonzola skrev (33 minutter siden):

Kvinner som blir kåte av å føle seg sexy har et sunt selvbilde og attraherer menn, vi heier på dere :klappe:

Er det ikke du som bruker å si: "Be careful what you wish for"? Enig i det du sier. Den perfekte kvinnen dette, koneemne, i mangel av bedre uttrykk, dersom hun samtidig har ansvarsfølelse. Både for seg selv og partner. Dette er virkelig sterke kvinner, kan være.

Anonymkode: 32365...6b5

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så utrolig fint å kunne føle seg så vel!! Det hadde jeg syns var vanvittig pirrende om jeg var mannen 😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det ikke du som bruker å si: "Be careful what you wish for"? Enig i det du sier. Den perfekte kvinnen dette, koneemne, i mangel av bedre uttrykk, dersom hun samtidig har ansvarsfølelse. Både for seg selv og partner. Dette er virkelig sterke kvinner, kan være.

Pleier jeg å si det? :unsure: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi kvinner kan fortsette å ha sex også etter første orgasme vi...

Anonymkode: 3b9b9...7be

Det kan vi også. Men da blir dere som regel såre og orker ikke mer. Men er jo forståelig det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvordan skader det andre om jeg liker det jeg ser i speilet og at mannen min får mer sex når jeg pynter meg?

Et slikt ekstremt selvfokus (som du demonstrer i innlegget, men åpenbart ikke erkjenner) er paradoksalt nok mest til skade for deg selv. Jeg skjønner at du er negativ til terapi, og det er kanskje like greit. Det hjelper nok uansett ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Samme her, blir så kåt av meg selv 🥰 Kan stå i speilet og bli tent av meg selv 😅

Anonymkode: 1136d...35f

Det er en veldig sexy holdning. Ser for meg hvor fin du er der du står og nyter herligheten! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et slikt ekstremt selvfokus (som du demonstrer i innlegget, men åpenbart ikke erkjenner) er paradoksalt nok mest til skade for deg selv. Jeg skjønner at du er negativ til terapi, og det er kanskje like greit. Det hjelper nok uansett ikke.

🤣🤣🤣

Ønsker meg en forklaring på hvordan det skader meg? Så vidt jeg vet er det vel en sammenheng mellom god selvtillit og evnen til å handle empatisk og glede seg på andres vegne? Jeg har til og med en jobb der jeg hjelper andre, og en stor vennekrets som sikkert ville ledd godt av dette. 🤣 Mannen min lo hvertfall, så takk for det. 🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

🤣🤣🤣

Ønsker meg en forklaring på hvordan det skader meg? Så vidt jeg vet er det vel en sammenheng mellom god selvtillit og evnen til å handle empatisk og glede seg på andres vegne? Jeg har til og med en jobb der jeg hjelper andre, og en stor vennekrets som sikkert ville ledd godt av dette. 🤣 Mannen min lo hvertfall, så takk for det. 🤣

Det er en kjent sammenheng  mellom narsissisme og manglende empati. Et annet av narsissistens problemer er  sviktende selvinnsikt - bl.a. en tendens til å forveksle sunn selvtillit og usunn selvopptatthet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er en kjent sammenheng  mellom narsissisme og manglende empati. Et annet av narsissistens problemer er  sviktende selvinnsikt - bl.a. en tendens til å forveksle sunn selvtillit og usunn selvopptatthet.

Men hvordan kan du definere meg som narsissist utifra en kort kommentar på et spesifikt tema? Denne tråden handler om hvorvidt andre blir kåret av å føle seg fine, og jeg svarte på det.

Veldig imponerende at du dermed kan diagnostisere meg uten å vite noe som helst om noen andre aspekter av personligheten eller livet mitt. 🙄🙄

Nå kunne jeg skrevet en avhandling for å forklare hvorfor jeg ikke er narsissist, men jeg synes det er nok avsporing. 🙄

• Liker 1
Skrevet

Har aldri tenkt over det på den måten før, men ja! Ikke sånn i den grå usminkede hverdagen nødvendigvis, men kler jeg meg opp i sexy undertøy/kostyme/ sminke osv kan jeg bli ganske tent bare av å se meg selv i speilet.

Det er nok utelukkende av samme grunn jeg fantaserer om silikonpupper🙈 Rett og slett for at jeg da ville tent ekstremt på min egen kropp og det ville absolutt vært en investering og stort krydder i sexlivet mitt/vårt. Høres kanskje drøyt ut, men tipper mange som går så drastisk til verks for utseende faktisk tenker slik (Jeg kommer nok ikke til å gjøre det dog, det forblir nok med fantasien;)

Anonymkode: 06ce4...6a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...