Gå til innhold

Tyrkia med barn

lille my

Anbefalte innlegg

vi er to par som vurderer å reise til tyrkia i mai mnd neste år. vi har da med oss tre barn, 7,5 år -4 år- og 8 mnd.

noen som har et spessielt hotell og reiseselskap å annbefale til oss? jeg har personli vert i aøanya to ganger, men da uten barn og derfor helt andre krav til hotellet. tar imot alle tips med stor takk....... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange av mine venner med barn har reist med star tour til Pascha Bay .De skryter veldig av den plassen.Gå inn på siden deres der er det mange bilder fra Pascha Bay.

Tror også du kan bruke søkeknappen på KG så får du noen innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei

nazar har fantastiske hoteller ja;) men de kan fort bli ganske dyre!

pascha bay skryter alle om, men etter jeg selv var der mistet jeg litt gleden over å dra dit engangtil. hotellet ligger fjernt fra alt av liv og butikker og by! greit nok det er et stort område (en egen by for seg selv) men det blir litt kjedelig i lengden.. dessuten er stranden der vanvittig dårlig. store enorme bølger og brått md en gang!

jeg ville ha foretrukket side. der har ving to resort hoteller som er fantastiske!!!! eller alanya, er kaptan! det er et perfekt nydelig hotell! vanvittig hyggelig personale, masse tilstemninger for barn og unge. ligger rolig til, men ti min gange til strand og by.. helt perfekt;) dessuten er hotellet kjempe kjempe fint;) de har og egen rutshebane med basseng ypperlig til barn! men det har ganske mange hoteller der nede egentlig

si hva du kommer frem til da;) spennende... ønsker deg en kjempe god tur! tyrkia er fantastisk land, hyggelige folk og kjempe rimelig! gleder meg til jeg skal dit til neste sommer.. 2 uker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest
heihei

nazar har fantastiske hoteller ja;) men de kan fort bli ganske dyre!

pascha bay skryter alle om, men etter jeg selv var der mistet jeg litt gleden over å dra dit engangtil. hotellet ligger fjernt fra alt av liv og butikker og by! greit nok det er et stort område (en egen by for seg selv) men det blir litt kjedelig i lengden.. dessuten er stranden der vanvittig dårlig. store enorme bølger og brått md en gang!

jeg ville ha foretrukket side. der har ving to resort hoteller som er fantastiske!!!! eller alanya, er kaptan! det er et perfekt nydelig hotell! vanvittig hyggelig personale, masse tilstemninger for barn og unge. ligger rolig til, men ti min gange til strand og by.. helt perfekt;) dessuten er hotellet kjempe kjempe fint;) de har og egen rutshebane med basseng ypperlig til barn! men det har ganske mange hoteller der nede egentlig

si hva du kommer frem til da;) spennende... ønsker deg en kjempe god tur! tyrkia er fantastisk land, hyggelige folk og kjempe rimelig! gleder meg til jeg skal dit til neste sommer.. 2 uker;)

Jeg synes ikke Nazar er dyr med tanke på at mange av hotellene er all inclusive.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...