AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Kommet et stykke inn i sesongen og lurer på om jeg har gått glipp av noe. Mange av de faste karakterene mangler jo, uten mye/noe forklaring? Hva hente egentlig med legen Dr. Patrick McNaughton og eks kona som var gravid med trillinger? Plutselig er de ute og ikke nevnt med et ord? Anonymkode: 53411...1ab
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Ingen? 😊 Anonymkode: 53411...1ab
akkove Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Trur aldri vi fekk vite kor han/de blei av. Men er ei stund siden eg såg, så litt usikker! 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 akkove skrev (1 time siden): Trur aldri vi fekk vite kor han/de blei av. Men er ei stund siden eg såg, så litt usikker! Så irriterende! Føler mye ble hengende i løse lufta Anonymkode: 53411...1ab 3
Tvist Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 20.46): Kommet et stykke inn i sesongen og lurer på om jeg har gått glipp av noe. Mange av de faste karakterene mangler jo, uten mye/noe forklaring? Hva hente egentlig med legen Dr. Patrick McNaughton og eks kona som var gravid med trillinger? Plutselig er de ute og ikke nevnt med et ord? Anonymkode: 53411...1ab Synes å huske at han ble anklaget for noe som han ikke greide å snakke seg ut av. Tror han ga en sprøyte til en som førte til at han døde, men ingen garanti.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #6 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 20.46): Hva hente egentlig med legen Dr. Patrick McNaughton Jeg har akkurat sett sesong 3, men ikke begynt på sesong 4 enda. Han unnlot å redde livet til morfaren til baby James (sønnen til Jim). Morfaren kidnappet James og det endte med et basketak mellom ham om Jim, og da havnet han på sykehuset. Der fikk han et hjerteattakk, og Dr. McNaughton kunne reddet livet hans men valgte å bare stå og se på fordi han syntes at han var et så grusomt menneske at det var bedre at han døde. Morfaren hadde vel egentlig også krav på å få baby James, men etter at han døde fikk Jim og Joan ansvaret. I slutten av sesong 3 nevnes det kort at Dr. McNaughton vitnet i retten om hva han hadde gjort, for at Jim skulle gå fri (Jim var egentlig siktet for drap på sønnens morfar). Og at sykehuset hadde kalt ham inn til et møte. Det ble ikke nevnt noe mer. Men i en av de siste episodene av sesong 3 hadde han et alkohol- og pillemisbruk og da ble det nevnt at det var gått en del rykter på sykehuset og at jobben hans hang i en tynn tråd. Det ble ikke nevnt noe om kona hans, annet enn at sjansen for at svangerskapet med trillinger ville gå bra var ca. 0%. Men i en av de siste episodene flytter hun inn igjen hos Dr. McNaughton, så kan jo hende de liksom har flyttet til en annen by sammen? Virker jo veldig rart at det ikke nevnes noe i sesong 4 om hvor det ble av dem. Anonymkode: 6f2ec...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå