AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Lang historie kort: Søkte på en stilling for en stund siden, gikk videre til siste runde, og var #1 kandidat for stillingen. Så ble stillingen trukket tilbake pga. omstrukturering, og har nå blitt lagt ut på nytt igjen (dog med ny tittel) - ble umiddelbart kontaktet om denne, hvor de ville ha meg til å søke på stillingen. Hvordan ville dere skrevet søknaden - brukt samme som forrige gang? Droppe introduksjoner o.l.? Ta opp alt det positive jeg fikk vite under selve intervju-prosessen (fikk mer innblikk på hva stillingen går ut på, fikk se verktøy og prosesser, m.m)? Det skal sies at det dette er for en statlig stilling, der andre som søker på den kan få innsyn (blant annet i søknaden min). Hva tenker dere vil være mest safe? Anonymkode: 98b73...276
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Jeg ville brukt samme som forrige gang, og eventuelt lagt til en "som nevnt" siden de har lest det før. Min intuisjon er at søknaden bare vil være en formalitet og at det bedre å snakke om den forrige søknadsprossen på intervjuet. Ren synsing fra min side. Anonymkode: eb3a8...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå