Gå til innhold

Tar lesbiske kjappiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar lesbiske par kjappiser? F.eks hvis behovet melder seg mens de er på kjøpesenter og bestemmer seg for å ta en tur på handikapptoalettet for en kjappis. Hvordan utfører de en kjappis?

Anonymkode: 3f736...8a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙄

Anonymkode: 891b1...dc9

• Liker 2
Skrevet

Kutt ut da.. Hvor mange voksne folk som er i et forhold gidder å puke på handicapdoen? 

Angående kjappiser, så kommer det vel an på hvor raskt man får orgasme. Har man et kjærestepar som bruker lang tid på å komme begge to - så er jo en kjappis litt vanskelig. 

Anonymkode: aaf92...85f

• Liker 3
Skrevet

Ja, mye oftere enn heterofile er min erfaring. Det er jo mye enklere å ha sex uten kuk.

Men aldri på handikaptoalettet - lesber er kvinner må du huske. 

Anonymkode: 9d05a...10e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, mye oftere enn heterofile er min erfaring. Det er jo mye enklere å ha sex uten kuk.

Nja, har sett flere som er mer mandig enn meg.

Anonymkode: 8a57f...c7c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 20.21):

Tar lesbiske par kjappiser? F.eks hvis behovet melder seg mens de er på kjøpesenter og bestemmer seg for å ta en tur på handikapptoalettet for en kjappis. Hvordan utfører de en kjappis?

Ja det går fint. 

Anonymkode: 90b25...df5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 22.13):

Skal si deg at det finnes flere feminine lesber enn mandige. De mandige er bare mer synlig.

kjappiser er deilig, men ikke på handikap wc.

Anonymkode: ae6aa...834

• Liker 2
Skrevet

Klart vi kan ta en kjappis hvis vi vil, men jeg og samboeren har vel rett og slett aldri følt noe behov for å gjøre ting så kjapt som mulig. Og definitivt ikke på et offentlig toalett. 

Anonymkode: ba6f6...2c6

• Liker 5
Skrevet

hmmm sier gjerne mer om deg en de 😂

Anonymkode: 14979...b0d

• Liker 4
Skrevet

De tar sikkert like ofte kjappiser som homser gjør. 🙄🙄

• Liker 1
Skrevet

Eier du ikke fantasi eller har blitt voksen?

Toaletter egner seg ikke for sex uansett kjønn eller legning. Nasty!

Anonymkode: d99c1...c9e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 21.11):

Lesber gjør ikke det nei? Lol 😂 Har slikket flere fitter på dass. På utesteder da. 

Anonymkode: a32e4...ae0

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ingenting på at lesbiske har like mye kjapppiser som homser og heterofile. Jeg har vært sammen med flere kvinner og sexen krever som oftest mer tid enn det det gjør når man er en mann og en kvinne. Eller to menn. 

Menn kommer som oftest hurtigere enn kvinner og er generelt mer glad i kjapppiser, tror jeg da.

Det er en grunn til at homser har åpne forhold, cruising og saunaer, mens lesbiske blir bestevenninner. Det handler om at menns og kvinners biologi er forskjellig.

Anonymkode: dbd5d...e91

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lesber gjør ikke det nei? Lol 😂 Har slikket flere fitter på dass. På utesteder da. 

Diskomus… deilig 😨

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ingenting på at lesbiske har like mye kjapppiser som homser og heterofile. Jeg har vært sammen med flere kvinner og sexen krever som oftest mer tid enn det det gjør når man er en mann og en kvinne. Eller to menn. 

Menn kommer som oftest hurtigere enn kvinner og er generelt mer glad i kjapppiser, tror jeg da.

Det er en grunn til at homser har åpne forhold, cruising og saunaer, mens lesbiske blir bestevenninner. Det handler om at menns og kvinners biologi er forskjellig.

Kvinner trenger kanskje lang tid på å komme når de har sex med menn, men det betyr ikke at de ikke kommer fortere når de har sex med kvinner. 

Anonymkode: ba6f6...2c6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Orgasme er en ting. Man kan ta en kjappis for nytelsen uten at man nødvendigvis får orgasme. Lesbiske gjør dette hele tiden uansett hva du tror. Åpent forhold mellom homofile menn er heller ikke så vanlig som du tror. 

sicario skrev (6 minutter siden):

Diskomus… deilig 😨

😋

Skrevet

Kunne lett tatt en kjappis på dama, hu kommer kjapt. Hadde aldri gått på meg, haha

Skrevet

…? De er da like mye kvinner fordet. For en teit kommentar 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...