Gå til innhold

Kuler til sacco-sekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å skal sy saccosekker, til venner som vil ha. De er svindyre i butikken, og ikke så dyre å lage selv..

Men; er det noen her som vet om en butikk hvor jeg får kjøpt disse bittesmå kulene til å fylle posen med? De eneste jeg har sett på hobbybutikkene jeg har vært innom, er disse store isoporkulene... Og kanskje noen som vet en pris?

Vil gjerne bli ferdig med disse sekkene i år ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt refillposer til saccosekker på Living.

Skrevet

Living er en møbelkjede som iallfall finnes i Bergen, men jeg tror faktisk ikke den finnes ellers i landet. Men det blir vel det samme som å høre i en butikk som selger saccosekker??

Skrevet
Hva er Living? ;)

:ler: Trodde Living var landsdekkende ja. Men du får vel kjøpt dem overalt hvor de selger saccosekker. Living er kanskje bare på vestlandet?

Skrevet

Jeg innbiller meg at det er mye dyrere hos en møbelkjede enn i en hobbybutikk jeg men... Liv; vet du hvor på lørenskog?

Skrevet

min mor pleier å ha sånne i ammeputer som hun syr.

Titter akkurat i pandurokatalogen og der har de isoporkuler:)

159,50 for 33 liter og 296 kr for 100 liter.

Så får du sjekke hvordan det står i forhold til prisen i møbelbutikkene :sjenert:

Skrevet

Tusen takk :) Fant det ikke på panduros hjemmesider skjønner du... eller kanskje jeg ikke leita godt nok :)

Skrevet

Fin tråd! Jeg har selv en puff jeg kjøpte i egypt, har prøvd å fylle den med MASSE sammenkrølla avispapir etc men den forblir flat... har til og med vurdert å stappe inni en gammel sovepose el.l. men dette er jo mye bedre!

Skrevet

Jeg tror Stoff og Stil i Drammen selger slike kuler i ganske store sekker. Vet ikke hvordan prisen er i forhold til andre butikker, men generelt er S&S rimelig på sytilbehør, ihvertfall.

Skrevet
Tusen takk :) Fant det ikke på panduros hjemmesider skjønner du... eller kanskje jeg ikke leita godt nok :)

Jeg har ikke sjekket om de finnes på hjemmesiden til Panduro, men synes de er litt vanskelige å finne frem på.

Fant de i katalogen

Det stemmer også som noen sier her at det ofte er litt rimeligere på SGS.

Skrevet

Jeg fikk lyst til å prøve å lage saccosekk selv! Takk for tipset ;)

Skrevet
Jeg tror Stoff og Stil i Drammen selger slike kuler i ganske store sekker. Vet ikke hvordan prisen er i forhold til andre butikker, men generelt er S&S rimelig på sytilbehør, ihvertfall.

Ute på åskollen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...