AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Blir det kjedelig hvis din partner nesten alltid stiller opp? Savner du jakta, liksom? Forførelsen? Burde man som kvinne i en langvarig relasjon (hovedsakelig gift eller samboende) spille litt hard to get noen ganger? Anonymkode: 024fe...fe5 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Tror det som blir mest kjedelig er når du som kvinnelig partner åpenbart tenker at det bare er mannen som skal ta initiativ og aldri gjør det selv.. Menn liker å føle seg begjært de også, å ha en kvinne som bare skal svare på deres forespørsel kan da ikke være hot, spesielt ikke når hun svarer nei. Anonymkode: affba...a70 14
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det som blir mest kjedelig er når du som kvinnelig partner åpenbart tenker at det bare er mannen som skal ta initiativ og aldri gjør det selv.. Menn liker å føle seg begjært de også, å ha en kvinne som bare skal svare på deres forespørsel kan da ikke være hot, spesielt ikke når hun svarer nei. Anonymkode: affba...a70 Hehe ja, burde kanskje lagt til det. Jeg tar også initiativ, ja. Synes han blir litt passiv noen ganger, han sier han alltid har lyst og er alltid klar, men han tar ikke initiativ så ofte man da skulle tro. Men dette spørsmålet trenger ikke handle om meg egentlig, tenkte mer generelt! Om fri tilgang blir kjedelig i lengden. Anonymkode: 024fe...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Om fri tilgang blir kjedelig i lengden Hehe det spørs om det er mange menn i langvarige forhold som har fri tilgang til sex 😅 Vil tro det er er svært få Anonymkode: ee41b...ba2 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Det kan jo bli litt at man tar ting for gitt. Og det er ikke bra. Anonymkode: 591eb...093 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Blir det kjedelig hvis din partner nesten alltid stiller opp? Lykke til med å få svar fra de med den erfaringen...her inne. Snu spørsmålet, tror du de mennene sitter her? Anonymkode: 50588...414 3
Tennplugg Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tror det som blir mest kjedelig er når du som kvinnelig partner åpenbart tenker at det bare er mannen som skal ta initiativ og aldri gjør det selv.. Menn liker å føle seg begjært de også, å ha en kvinne som bare skal svare på deres forespørsel kan da ikke være hot, spesielt ikke når hun svarer nei. Anonymkode: affba...a70 This😍
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 Jeg er hun. Jeg er omtrent sexgal, vi har vært sammen 3 år, og har akkurat hatt sex etter at jeg har gått å klådd og fortalt hvor deilig han er hele dagen. Jeg tenner veldig på at han tar initiativ, men jeg elsker også å tease. Han har sagt at han blir avtent om han alltid må ta initiativ og det skjønner jeg! Deilig å bli flørta med 😁 han skal fint få jakte selvom jeg alltid sier ja. ❤️ Anonymkode: 82008...308 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er hun. Jeg er omtrent sexgal, vi har vært sammen 3 år, og har akkurat hatt sex etter at jeg har gått å klådd og fortalt hvor deilig han er hele dagen. Jeg tenner veldig på at han tar initiativ, men jeg elsker også å tease. Han har sagt at han blir avtent om han alltid må ta initiativ og det skjønner jeg! Deilig å bli flørta med 😁 han skal fint få jakte selvom jeg alltid sier ja. ❤️ Anonymkode: 82008...308 Prøv å gjør det spennende selvom man gledelig sier ja. Vi har erta og teasa og jeg sa at jeg skulle vaske håret, og han ble med og ble sugd og fikk knulle meg i dusjen Anonymkode: 82008...308 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #10 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir det kjedelig hvis din partner nesten alltid stiller opp? Savner du jakta, liksom? Forførelsen? Burde man som kvinne i en langvarig relasjon (hovedsakelig gift eller samboende) spille litt hard to get noen ganger? Anonymkode: 024fe...fe5 Det er bra at hun stiller opp når jeg (en gang iblant) ønsker det. Langt verre er det at jeg stadig føler at jeg må stille opp når jeg ikke har lyst. Men det er min egen feil, ikke hennes:) Anonymkode: 796ab...847 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #11 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lykke til med å få svar fra de med den erfaringen...her inne. Snu spørsmålet, tror du de mennene sitter her? Anonymkode: 50588...414 Hvorfor ikke? Er vel allslags folk her? Anonymkode: 024fe...fe5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #12 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Prøv å gjør det spennende selvom man gledelig sier ja. Vi har erta og teasa og jeg sa at jeg skulle vaske håret, og han ble med og ble sugd og fikk knulle meg i dusjen Anonymkode: 82008...308 Godt tips, kan prøve å ha med litt mer lek😊 Anonymkode: 024fe...fe5 2
sicario Skrevet 21. september 2021 #13 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lykke til med å få svar fra de med den erfaringen...her inne. Snu spørsmålet, tror du de mennene sitter her? Anonymkode: 50588...414 Jeg har aldri fått nei av min samboer. Ikke 1 eneste gang. Bodd sammen i snart 20 år. Nå har vi riktig nok sjelden sex, men de første ca 10 årene hadde vi et aktiv sexliv. Ingen av oss har avvist den andre noen gang. Aldri skjedd.
Fioljenta Skrevet 21. september 2021 #14 Skrevet 21. september 2021 Jeg leste spørsmålet til TS opp for mannen min og svaret var et raskt og bastant: «Nei!» Jeg så kanskje litt skuffet ut for han føyde til: «Var det et kjedelig svar?» Og da jeg dro litt på det, fortsatte han: «Jeg har lyst til å leke og ha det gøy med deg. Jeg er litt ferdig med den jakten, kjenner jeg.» 3
Hunmedham Skrevet 22. september 2021 #15 Skrevet 22. september 2021 Blir ikke det litt rart? Vi traff hverandre da vi var 18/19 år og nå er vi 53/54 år. Det er ca 35 år med seksualliv. Hva er poenget med å spille "hard to get"? Vi hadde sex to ganger i helgen som var og hadde en spontan runde før klokken 06 i dag tidlig før vi sto opp. Vi må ha ligget med hverandre kanskje 4000 ganger. 6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #16 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Blir det kjedelig hvis din partner nesten alltid stiller opp? Savner du jakta, liksom? Forførelsen? Burde man som kvinne i en langvarig relasjon (hovedsakelig gift eller samboende) spille litt hard to get noen ganger? Anonymkode: 024fe...fe5 Det er aldri kjedelig å få ja når en har lyst. Det som er kjedelig er dersom hun tror jeg er lei av å bli forført. Fristelser blir det aldri nok av. Det er det deiligste forspill. Ingen ting er mer opphissende enn en kvinne som leker med min lyst på henne. Kvinner skal være fristerinner, de er skapt for det, trist når de glemmer den kunsten. Så lenge hun frister meg kan hun utsette i nær sagt det uendelige. Men avvisning er noe helt annet, selv om det høres ganske likt ut, det gjør stemningen sur. Anonymkode: 86322...36d 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #17 Skrevet 22. september 2021 Hunmedham skrev (7 timer siden): Blir ikke det litt rart? Vi traff hverandre da vi var 18/19 år og nå er vi 53/54 år. Det er ca 35 år med seksualliv. Hva er poenget med å spille "hard to get"? Vi hadde sex to ganger i helgen som var og hadde en spontan runde før klokken 06 i dag tidlig før vi sto opp. Vi må ha ligget med hverandre kanskje 4000 ganger. Janei, det er jo det jeg lurer på da 😛 Om "hard to get" er motiverende eller pirrende når man har vært sammen lenge. Men det blir sikkert rart ja. Anonymkode: 024fe...fe5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #18 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er aldri kjedelig å få ja når en har lyst. Det som er kjedelig er dersom hun tror jeg er lei av å bli forført. Fristelser blir det aldri nok av. Det er det deiligste forspill. Ingen ting er mer opphissende enn en kvinne som leker med min lyst på henne. Kvinner skal være fristerinner, de er skapt for det, trist når de glemmer den kunsten. Så lenge hun frister meg kan hun utsette i nær sagt det uendelige. Men avvisning er noe helt annet, selv om det høres ganske likt ut, det gjør stemningen sur. Anonymkode: 86322...36d Hvordan gjør hun det da? Typ gir en forrett og sier at det blir hovedrett senere? Anonymkode: 024fe...fe5
sicario Skrevet 22. september 2021 #19 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Janei, det er jo det jeg lurer på da 😛 Om "hard to get" er motiverende eller pirrende når man har vært sammen lenge. Men det blir sikkert rart ja. Anonymkode: 024fe...fe5 Syntes ikke «hard to get» er motiverende noen gang. Hadde aldri giddet å «jakte» etter dame eller sex. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #20 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan gjør hun det da? Typ gir en forrett og sier at det blir hovedrett senere? Anonymkode: 024fe...fe5 Ja, så enkelt. Men hun sier det ikke bent fram, men viser det. Anonymkode: 86322...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå