AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Del Skrevet 21. september 2021 Hei, Samboer og jeg har prøvd å bli gravide i snart et år, og i perioden har jeg alltid hatt regelmessig mens. Har vel egentlig alltid hatt det, så er derfor jeg er veldig forvirret nå. Jeg skulle hatt mensen for snart 3 uker siden, men fortsatt ikke noe tegn til det. Har hatt murringer innimellom men det er det eneste. Jeg har totalt tatt 6 graviditetstester og én av fe var positive (CB digital, den viste 1-2 uker). Deretter har jeg tatt 4 tester til, både digital og + og de var negative. Jeg skjønner ikke hva som skjer! Tenkte jo at det kunne være kjemisk eller SA i verste fall, men da burde jeg jo hatt blødning. Hadde så vidt blødninger 4 dager før forventet mens som varte i et døgn, uten smerter eller noe sånt. Tenkte at det var festeblødning? Om det var en SA så tenker jeg jo at det ville vært vondt og jeg testet også negativt på tidlig strimmel før det, så i og med at hcg eventuelt ville gått nedover fra den blødningen gir det jo ikke mening at jeg fikk positiv digital? Ble kanskje et rotete innlegg, men jeg skjønner ingenting.. 😳 Anonymkode: fc5a9...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå