FunnyBoy123 Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 I dag på Gardermoen opplevde jeg noe litt trist, samt noe veldig vakkert. Skulle kjøpe kaffe etter en lang flytur.. I mens står det en liten gutt og en jente (søsken) som har problemer med å betale. De får ikke kjøpt maten og drikken.. Alle i køen stresser og blir irriterte pga det. Da han gutten begynte å gråte gikk jeg bort til de, og kjøpte all maten/drikken for de. I tillegg flydde de alene uten foreldre. Jobber som pilot og pleier alltid å si velkommen til passasjerene mine ved inngangen av flyet. Da kommer plutselig de! De smiler og jubler for at jeg skulle være en av pilotene på deres flytur. Da vi landet og sto ved gaten lot jeg de få sitte i cockpiten. Begge syntes det var helt fantastisk, og nå vil begge bli flygere! Og de kom til å huske den flyturen for resten av livet. De spurte til og med om autografen min. 😄 Det er sånne små øyeblikk som gjør meg veldig rørt og glad.😎 9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Ærlig talt, er du klar over hvor mye Co2 disse dinosaurfartøyene dine slipper ut på kun én eneste flytur, og det er det som blir din arv til den neste generasjonen? Forherligelse av at kloden varmes opp til det punktet at polene smelter og store deler av verden forsvinner i havdypet og hele økosystemer ødelegges? Du skulle latt de barna gråte og sulte, det var det du skulle gjort, for det er det som blir fremtiden deres pågrunn av dine handlinger! Neida, jeg bare våser. Veldig ålreit gjort av deg, og en inspirerende historie! Anonymkode: 7c6fc...98c
FunnyBoy123 Skrevet 21. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ærlig talt, er du klar over hvor mye Co2 disse dinosaurfartøyene dine slipper ut på kun én eneste flytur, og det er det som blir din arv til den neste generasjonen? Forherligelse av at kloden varmes opp til det punktet at polene smelter og store deler av verden forsvinner i havdypet og hele økosystemer ødelegges? Du skulle latt de barna gråte og sulte, det var det du skulle gjort, for det er det som blir fremtiden deres pågrunn av dine handlinger! Neida, jeg bare våser. Veldig ålreit gjort av deg, og en inspirerende historie! Anonymkode: 7c6fc...98c 😅😄 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå