Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå leter FBI i et naturreservat etter Brian ikke langt fra foreldrenes hjem. Det var foreldrene som gav politiet den informasjonen. De samme foreldrene som ikke ville snakke med politiet når dem kom på døra.

Håper ikke de setter inn alt mannskapet på å lete rundt der mens han kan være på rømmen i alle andre retninger.

Også er det mildt sagt hårreisende at han ikke er «suspect» og bare «person of interest» og at han ikke ble tatt i avhør/varetekt, eller var han allerede reist når politiet kom til hjemmet?

Det er obduksjon av kroppen som de tror er Gabby i dag.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer til å dukke opp av seg selv hvis han ikke tar livet av seg. Han er ikke akkurat en smarting. 

Skrevet
Saph skrev (14 timer siden):

Han kommer til å dukke opp av seg selv hvis han ikke tar livet av seg. Han er ikke akkurat en smarting. 

Ja, jeg tror det ender med det.

Obduksjonen bekreftet at det var Gabby.

• Liker 6
Skrevet

Merkelig og tragisk sak. Har lest endel under siste bilde av Gabby på instagram, og der er det mange rare teorier.

• Liker 1
Skrevet

Har lest endel om dette, og jeg blir så trist! Og spesielt etter å ha sett videoen av da de ble stoppet av politiet, etter at noen ringte 911 fordi de så at han slo henne. Og at politiet valgte da å tro på han , og spøke med han, mens hun satt å gråt i bilen.. Uff! 

• Liker 12
Skrevet

Synes hele saken er merkelig fremstilt. Vet ikke om det er noe info som er  "lost in translation" på vei inn i norske media.

Hele denne greia med at han kom hjem og ikke sier noe, nekter å snakke med politiet og til slutt liksom selv er savnet. Er det noe med det amerikanske systemet som gjør at det er mulig? Eller er det bare noe som er dårlig formidlet i media?

• Liker 13
Skrevet

Hvem i alle dager er Gabby Petito? Og hvorfor er dette på alle riksmediers førsteside? Er det en ny George Floyd-sak? 

• Liker 4
Skrevet

Hun er en stor instagrammer med over 700 000 følgere (de siste timene har hun bikka 1 mill) som reiste rundt og tok bilder med kjæresten. 
Saken dukka opp i Daily Mail for ett par uker siden ettersom hun ble meldt savnet. Kjæresten kom hjem fra tur uten henne og nektet å snakke.

Så kommer det frem at forbipasserende har ringt politiet fordi de har sett kjæresten gå etter henne å slå henne og at de har krangla veldig eksplossivt.

Bodycam bilder fra politiet viser at hun sitter i bilen og gråter og har det ikke bra.

Det har vært leteaksjon etter henne og nå er hun funnet. De som tipset politiet om funnstedet sa at kjæresten hennes hadde vært i området og oppført seg rart i to tre dager. (Vil tro han har gravd henne ned eller noe)

Nå har han stukket. Han skjønte vel at de kom til å finne henne snart

• Liker 7
Skrevet

Her har faren til Brian vært og handlet melk
image.thumb.jpeg.8042b603036db5bdc3f7de250a3b5715.jpeg

Livet går sin gang hos dem eller? Det tok fire dager fra de sist såg han til de meldte han savnet. Som nevt på andre forum: « enten så de visste han hadde fått et forsprang eller til de ble reelt bekymret». Han kan uansett ikke overleve lenge uti swampen pga forholdene der. Politiet hadde visst med et stort antall hunder i dag, da evt med tanke på å ikke finne han i live.

Blokkfløyte skrev (5 timer siden):

Synes hele saken er merkelig fremstilt. Vet ikke om det er noe info som er  "lost in translation" på vei inn i norske media.

Hele denne greia med at han kom hjem og ikke sier noe, nekter å snakke med politiet og til slutt liksom selv er savnet. Er det noe med det amerikanske systemet som gjør at det er mulig? Eller er det bare noe som er dårlig formidlet i media?

Det er jo faktisk det som skjedde og jeg trodde ikke det jeg leste første gangen. Laundri-familien ble rådet av advokaten sin til å «bruke sin konstitusjonelle rett» og ikke si noe. 

Tror mye av problemet er at der gikk så lang tid før Gabby ble meldt savnet. Såvidt jeg har forstått måtte hun bli meldt savnet i staten hun var i og ikke fra staten foreldrene var i. En skulle jo tro politiet kunne videreformidle sånn type info på tvers av statsgrenser. 

• Liker 8
Skrevet

Kan de ha møtt på noen kriminelle som tok de til fange? Holdt Gabby igjen mens de lot mannen gå og presset han til å komme tilbake igjen med penger? Jeg mener alt kan jo skje i USA. Eller alt som kan skje skjer der. De merkeligste saker og ting. 

Skrevet
Anjonym skrev (6 timer siden):

Har lest endel om dette, og jeg blir så trist! Og spesielt etter å ha sett videoen av da de ble stoppet av politiet, etter at noen ringte 911 fordi de så at han slo henne. Og at politiet valgte da å tro på han , og spøke med han, mens hun satt å gråt i bilen.. Uff! 

Så vidt jeg kan huske å ha lest, har ikke noen påstått å ha sett ham slå henne? Politiet ble ringt pga høylytt krangling, og vitner har tolket det som at han hadde tatt telefonen fra henne og prøvde å kjøre fra henne, og at hun dyttet/slo til ham.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker nok at Brian er hovedmistenkt, men det er vel vanlig å si det motsatte for å få mest mulig informasjon i første møte med motparten. Personlig kan jeg ikke se for meg at det skulle være noen andre, han er nok på rømmen. 

• Liker 7
Skrevet
A4. skrev (12 minutter siden):

Det var en familie som tilfeldig filmet bilen som tipset politiet, som førte til funn av den avdøde:

https://www.google.no/amp/s/nbc-2.com/news/2021/09/19/family-believes-they-spotted-gabby-petitos-white-van-on-trip-in-grand-teton-national-park/

Så den og på et av bildene, så ser man at den ene døren stod åpen for så bli lukket igjen. 

Kanskje var det kjæresten som åpnet og skulle til å dumpe Gabby der. 

• Liker 2
Skrevet
Alivamale skrev (6 minutter siden):

Så vidt jeg kan huske å ha lest, har ikke noen påstått å ha sett ham slå henne? Politiet ble ringt pga høylytt krangling, og vitner har tolket det som at han hadde tatt telefonen fra henne og prøvde å kjøre fra henne, og at hun dyttet/slo til ham.

Han som ringte til politiet sa i telefonen at han så brian slå henne to ganger, tror opptaket ligger på Vg. 

• Liker 9
Skrevet
*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Han som ringte til politiet sa i telefonen at han så brian slå henne to ganger, tror opptaket ligger på Vg. 

Ja, har lest noen flere artikler nå. Noen vitner sier at hun slo ham, andre at han slo henne.

Skrevet
Alivamale skrev (13 minutter siden):

Ja, har lest noen flere artikler nå. Noen vitner sier at hun slo ham, andre at han slo henne.

Var sikkert begge veier. Gabby innrømme til politiet at hun slo han. 

Skrevet (endret)
Leonaen skrev (1 time siden):

Kan de ha møtt på noen kriminelle som tok de til fange? Holdt Gabby igjen mens de lot mannen gå og presset han til å komme tilbake igjen med penger? Jeg mener alt kan jo skje i USA. Eller alt som kan skje skjer der. De merkeligste saker og ting. 

Alt kan skje i det møkkalandet der. 
Men. Statistisk sett er det samboeren hennes som har gjort det.

Foreldrene skjønner det nok, men de holder seg nok bare unna saken. 
Gabby og kjæresten bodde dessuten hjemme hos dem når de ikke var ute og reiste. 

Endret av Gasellen
  • Liker 6
Skrevet
Alivamale skrev (1 time siden):

Vitnet sa han gikk etter henne og slo etter henne. Men jeg lurer på om det er flere som har sett demnog ringt inn pga dem? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...