Henriette7-CD Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Hei! Jeg er en mann og er crossdresser. Men i siste tidene drømmer jeg alltid mer og mer til å har sex med en mann. Vil gjerne slette tanke, men den kommer alltid tilbake. Hva kan jeg gjøre? Kjenne dere sammen tanken?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 KJør på! Den tanken blir du neppe kvitt før du har fått prøve det. Jeg er en mann som også ville teste hvordan det var å ha sex med en annen mann. Var gøy og spennende, men er tilbake i hetero-livet nå. Bare sørg for å gjøre det i trygge rammer. Anonymkode: 4c5fa...1e4 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Ingenting skal være uprøvd. Bare en måte å finne ut sånt på. Trenger ikke være rompis for å bli sugd av en kompis! Anonymkode: 5fa7a...4d5 3
Realverdien Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Ikke gjør det. Er du homo vet du det. Kom deg i terapi. Tenker du kanskje har overlevd sex overgrep som barn og derfor disse traumene som skal spilles ut som voksen. Knull deilige runde myke feminine damer med lys melodi mellom støtene. Ikke hårete svette mannfolk som brummer når du staker i brunøyet på dem.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 Kjør på. Ikke noe gærent I å være nysgjerrig og prøve noe nytt. Anonymkode: 2ef7c...d50 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 Gratulerer. Du er homo og da er det bare å komme ut av skapet. Ser ut som du er på god vei allerede. Anonymkode: 53d7f...17f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 Fantaserte om det selv, så prøvde jeg det. Ble sugd, sugde han og ble tatt i rompa. Fant ut at det var ikke helt for meg. Merket meg også hvor mye "hardere" en mann er i hud og kropp enn en kvinne. Men da vet jeg med 100% at jeg ikke liker homosex. En fin erfaring å ha med. Anonymkode: 57ec8...5a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå