AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Jeg er en kvinne på 40 som har vært singel hele livet. Er stille og sjenert og sliter litt med angst. Er flink å skjule det, men blir sliten av det. Mange som sier jeg egentlig er pen, men jeg har dårlig selvtillit og angst for oppmerksomhet, så det blir er vanskelig kombo. Trenger å være veldig trygg på personen jeg skal være sammen med da jeg egentlig er redd for å slippe noen innpå meg. Opplevde overgrep som barn, det skjedde bare én gang, og ble voldtatt av 3 forskjellige personer da jeg var 19, 20, og 22. Går i terapi, men klarer ikke prate om de vonde hendelsene. Er det noe håp for meg? Anonymkode: c0ae4...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Klart det er håp for deg. Våger du å fortelle dette til en oppegående singel mann får du en god venn som forstår deg, etter beste evne i det minste. En god venn kan bli en partner. Anonymkode: e0773...c7f 5
AprilLudgate Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Ja, det vil jeg si Særlig siden du jobber med traumene dine ❤️ Jeg har en fullstendig frisk og rask (fysisk og mentalt) oppegående kamerat som var singel til godt oppi 30-årene. Fant seg en ordentlig kompatibel og kul dame - de har det supert sammen. Har ikke inntrykk av at hun heller hadde mange/noen tidligere partnere. 4
Realverdien Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Javisst er det håp. Er stor mangel på damer i Norge. 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Alt til sin tid. Leit å høre om dine opplevelser.. tviler på om du vil få barn, men det er nok ikke dumt mtp jordas tilstand(alt går til helvete). Det finnes kjekke snille menn der ute for deg Anonymkode: f4cd3...c9b 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er en kvinne på 40 som har vært singel hele livet. Er stille og sjenert og sliter litt med angst. Er flink å skjule det, men blir sliten av det. Mange som sier jeg egentlig er pen, men jeg har dårlig selvtillit og angst for oppmerksomhet, så det blir er vanskelig kombo. Trenger å være veldig trygg på personen jeg skal være sammen med da jeg egentlig er redd for å slippe noen innpå meg. Opplevde overgrep som barn, det skjedde bare én gang, og ble voldtatt av 3 forskjellige personer da jeg var 19, 20, og 22. Går i terapi, men klarer ikke prate om de vonde hendelsene. Er det noe håp for meg? Anonymkode: c0ae4...ed7 Kort oppsummert: - 40 år - Pen - Dårlig selvtillit - Angst for oppmerksomhet - Utsatt for 3 overgrep som skjedde for 20 år siden - Går til behandling i dag (hvor lenge, og hvorfor går du til behandling) - Du må være veldig trygg på nye relasjoner for å slippe de til deg - Du sier ingenting om hva du gjør til daglig, og hva du har gjort de siste 20 årene' - Har du andre plager, fysisk og mentalt? - Har du utdannelse? - Har du BMI nærmere 40 eller nærmere 20? - Har du god personlig hygiene, og hvordan ser garderoben din ut? Hvorfor mener du det ikke er relevant å informere om dette i hovedinnlegget? Det er vesentlig informasjon folk ønsker for å velge seg en partner selv. Hadde du gitt svar på om en person som oppgir så lite informasjon om seg selv om det er håp for de på kjøttmarkedet? Anonymkode: 730f4...0d5 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er en kvinne på 40 som har vært singel hele livet. Er stille og sjenert og sliter litt med angst. Er flink å skjule det, men blir sliten av det. Mange som sier jeg egentlig er pen, men jeg har dårlig selvtillit og angst for oppmerksomhet, så det blir er vanskelig kombo. Trenger å være veldig trygg på personen jeg skal være sammen med da jeg egentlig er redd for å slippe noen innpå meg. Opplevde overgrep som barn, det skjedde bare én gang, og ble voldtatt av 3 forskjellige personer da jeg var 19, 20, og 22. Går i terapi, men klarer ikke prate om de vonde hendelsene. Er det noe håp for meg? Anonymkode: c0ae4...ed7 Grunnene til at du ikke har mann har du vel gitt i innlegget ditt. Stille, sjenert med angst og traumer fra overgrep. Jeg regner med du ikke har gjort deg tilgjengelig på datingmarkedet, eller tatt noe initiativ til et møte med et mann? Det er jo ikke slik at en mann automatisk bare faller inn døren din. Anonymkode: c41a0...c7e 17
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 De rette mennene for deg er ironisk nok de som alle andre kvinner avviser. De som er snille, rolige, forsiktige og som bryr seg om hvordan du har det. Anonymkode: b272c...df7 7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De rette mennene for deg er ironisk nok de som alle andre kvinner avviser. De som er snille, rolige, forsiktige og som bryr seg om hvordan du har det. Anonymkode: b272c...df7 Tror du virkelig det er slik det er altså? Det tror nemlig ikke jeg. Anonymkode: 850aa...700 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #10 Skrevet 21. september 2021 Uten å mistro innlegget ditt, men "voldtekt" er en alvorlig anklage. Jeg blir litt i stuss når du påstår at dette har skjedd 3 ganger. Anonymkode: 01501...536 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #11 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du virkelig det er slik det er altså? Det tror nemlig ikke jeg. Anonymkode: 850aa...700 Vis meg en snill som har fått sex. Anonymkode: b272c...df7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #12 Skrevet 21. september 2021 Det er håp for deg ❤️ Hvordan prøver du å finne kjærligheten? Hvor møter du menn? Anonymkode: b2304...efe 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #13 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uten å mistro innlegget ditt, men "voldtekt" er en alvorlig anklage. Jeg blir litt i stuss når du påstår at dette har skjedd 3 ganger. Anonymkode: 01501...536 Overgrepsutsatte blir ofte utsatt for overgrep gjentatte ganger. Krenkelsen de har blitt utsatt for gjør at mange mister det filteret ikke-overgrepsutsatte har, ved at de ikke ser varselstegnene før det er for sent. Anonymkode: e66dd...c23 19
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #14 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vis meg en snill som har fått sex. Anonymkode: b272c...df7 Samboeren min har i hvert fall sex ganske ofte. Anonymkode: a9e2b...e75 10
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #15 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en kvinne på 40 som har vært singel hele livet. Er stille og sjenert og sliter litt med angst. Er flink å skjule det, men blir sliten av det. Mange som sier jeg egentlig er pen, men jeg har dårlig selvtillit og angst for oppmerksomhet, så det blir er vanskelig kombo. Trenger å være veldig trygg på personen jeg skal være sammen med da jeg egentlig er redd for å slippe noen innpå meg. Opplevde overgrep som barn, det skjedde bare én gang, og ble voldtatt av 3 forskjellige personer da jeg var 19, 20, og 22. Går i terapi, men klarer ikke prate om de vonde hendelsene. Er det noe håp for meg? Anonymkode: c0ae4...ed7 Er alltid håp, men spørs om det varer, nesten ingen menn gidder kvinner med bagasje i lengden, blir for slitsomt. Å leve med dramaet deres er nok, men bagasje og en kvinne med issues , hmm.....blir hardt for deg. Men tror du kan finne en. Anbefaler en mer seriøs datingside enn tinder. Vet ikke hvordan sukker er , men du kan jo prøve Anonymkode: 0d0c5...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #16 Skrevet 21. september 2021 Tør du å slippe venner imnpå deg? Anonymkode: 007ec...7c2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #17 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Samboeren min har i hvert fall sex ganske ofte. Anonymkode: a9e2b...e75 Snill er desverre ikke nok for å gjøre en kvinne kåt Anonymkode: b272c...df7 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #18 Skrevet 21. september 2021 Ja men du bør ikke fortelle han om overgrepene. Lær deg å bære dem alene eller bruk profesjonell hjelp for å ventilere og reflektere rundt det å etablere og være i en nær relasjon. Jeg tror det alltids er noen der ute men min erfaring er at jeg, som har mye bagasje, makter ikke å bære en annens bagasje. Så da forventer jeg ikke at han skal bære min. Tror de ser deg på en mer negativ måte dersom du forteller. Man tror at endelig har man funnet en trygg havn. Og forteller. Men når forholdet går dårlig, vil det bli brukt mot deg. Ikke så ofte eksplisitt, men som noe han tenker i sitt stille sinn som begrunnelse for å gjøre det slutt. Folk orker ikke. Dessverre. Anonymkode: e66dd...c23 1
Gjest På druen Skrevet 21. september 2021 #19 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uten å mistro innlegget ditt, men "voldtekt" er en alvorlig anklage. Jeg blir litt i stuss når du påstår at dette har skjedd 3 ganger. Anonymkode: 01501...536 Drit og dra! Bare fordi det ikke har skjedd deg og fordi du ikke voldtar, så betyr ikke det at det ikke skjer. Jeg har også blitt voldtatt 3 ganger. Det finnes ganske mange jævlige og brutale menn.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #20 Skrevet 21. september 2021 Du vil ha de som ikke vil ha deg, men du har ikke evnen til å tiltrekke deg de menn som ikke vil ha deg. Derfor er du singel. Menn som vil ha deg er meh. Ingen kvinne ønsker en mann som vil ha dem. Da lurer kvinnen med en gang på hva som er i veien med han? Kvinner vil ha menn som ikke vil ha dem. Kvinner ønsker å hjelpe menn som ikke trenger deres hjelp. Hvis en mann trenger hennes hjelp er han med en gang turn off, noen hun avskyr. Anonymkode: fdc1d...8d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå