Gå til innhold

Jeg runka til bestevennina til dama og dama ble sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestevennina henne har lagt ut bikini bilder jeg runka til. Damen så meg og er veldig sur

Anonymkode: 2b35c...f47

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noldus.

Anonymkode: 795d1...a3e

• Liker 7
Skrevet

Jeg forstår.

Anonymkode: 590e0...49e

Skrevet

Det er jo en selvfølge at du runker til bestevenninna hennes. Hvorfor ble hun sur for? 😝

Anonymkode: 6c332...dd0

• Liker 5
Skrevet

Aj aj.

Her slår du to fluer i en smekk kvitt deg med kjæresten og knull bestevenninna på ordentlig.

Bare tøv å ha kjærester. Knull dem som knulles kan.

• Liker 6
Skrevet

Bilder av veninna?

Anonymkode: bbe57...d8e

• Liker 1
Skrevet

Jeg runker ofte av bestevenninna til dama mi. Noen ganger får jeg snapper av henne der en ikke trenger å bruke så mye fantasi.  Men jeg er ingen amatør, klarer å holde det skjult for dama.

Anonymkode: 7abe1...e0d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg runker ofte av bestevenninna til dama mi. Noen ganger får jeg snapper av henne der en ikke trenger å bruke så mye fantasi.  Men jeg er ingen amatør, klarer å holde det skjult for dama.

Så du har faktisk en seksuell tone med henne i tillegg, som holdes skjult for damen din. Du er jo vandrende brekkmiddel 

Anonymkode: ad876...89b

• Liker 12
Skrevet
Realverdien skrev (23 timer siden):

Aj aj.

Her slår du to fluer i en smekk kvitt deg med kjæresten og knull bestevenninna på ordentlig.

Bare tøv å ha kjærester. Knull dem som knulles kan.

High five, bro. High five!

Anonymkode: 9e763...e1a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du har faktisk en seksuell tone med henne i tillegg, som holdes skjult for damen din. Du er jo vandrende brekkmiddel 

Anonymkode: ad876...89b

Hva er galt med det?  Det ingen vet o.s.v

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 16.03):

Bestevennina henne har lagt ut bikini bilder jeg runka til. Damen så meg og er veldig sur

Anonymkode: 2b35c...f47

Har du en liste over hvem du kan runke til? Hadde du sluppet unna med å runke til andre bilder? 

Anonymkode: cd0c1...9d6

Skrevet

Knull dama di og tenk på venninna.

Anonymkode: cedff...ad9

• Liker 1
Skrevet

Dette har en sånt et patetisk skjær over seg at det faktisk er fysisk smertefullt å bivåne!   Det står bare så alt for tydelig å lese imellom linjene at man her har å gjøre med en som ikke kan få- eller har baller nok til å gå for det han vil, og dermed må ta til takke med det han kan få.. 

I mine øyne, så bør du utvise denne stakkars dama det minstemål av respekt å få avsluttet dette forholdet, slik at hun gis friheten til å møte noen der hun vil være nummer 1. For ditt vedkommende, så er dette det eneste som kan gjøres m.h.t å kunne gjenvinne et snev av selvrespekt  

• Liker 5
Skrevet

Er det sant, ble hun sur? Who would have thunk.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-9-22 den 16.45):

I datefasen med min nåværende samboer for en god del år siden så kom det frem at hun hadde en venninne med navn M.. og som hadde studert på HIO. 

Lite visste da min nye kjæreste at jeg og M hadde hatt et kink-forhold i flere måneder frem til fjorten dager før jeg traff henne. En gang hvert andre eller tredje år gjenopptar M og jeg kontakten på sosiale medier, og hver gang så ender det opp med at vi setter av en kveld for kos og hygge. 

Anonymkode: 7a05f...1d1

Skrevet

Derfor har jeg ikke venner

Anonymkode: e3630...26e

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...