AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Når partneren selv ikke fortalte hvordan oppdaget du utroskapen? Fortell historien Anonymkode: c8de1...592
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Såg det på tlf. Og på nettbanken, hotell og restauranter, da han jobber «overtid» Anonymkode: 68c6e...2c0 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Snoket på tlf etter å ha hatt mistanke en god stund. Fikk det bekreftet for å si det sånn. Anonymkode: 11dbf...ca4 10
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Tok han på fersken, like greit det i grunnen. Jeg har ikke alltid vert så mye bedre altså, så skal ikke sitte på noen høy hest🤷♀️😅🙈
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Blant de venninnene som har opplevd dette er historien omtrent alltid den samme. Mistanke en god stund før bevis. Burde forstått det lenge før mistanke, da tendensene var der allerede tidlig i forholdet, typ tett kommunikasjon med eks, eller lettkledde bilder på insta, eller se på andre kvinner (i smug) på gata eller stranda. Og ikke minst - sjalusi andre veien, man ser andre med utgangspunkt i hva man selv er i stand til... Anonymkode: 07d5e...2b7 7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 Mistenkelig oppførsel som skjuling av telefon, ulogiske nye kvinnelige venner på facebook, overdreven dusjing, «pynting» og pent kledd når han skulle ut med «en kompis», unnskyldninger som «skal bare se denne fotballkampen» når han i realiteten bare lå i senga og chattet med damer. Trengte ikke snoke på noenting. Konfronterte ham hardt til han innrømmet det. Og jepp, han var på Tinder. Og jada, han fortalte disse damene at han var singel, så de var uvitende om at hadde samboer. Vel, singel ble han rimelig kjapt! 😆 På sekundet faktisk. Anonymkode: fadb3...5b0 10
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 Så tilfeldigvis at venninna mi skrev «I love you» til han, også fikk de mistenkelig god kontakt og han trakk seg unna meg. Ble ganske observant etter det. Anonymkode: 64cc5...f2d 6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 Begynte å bli mistenksom av at han jobbet overtid hele tiden. Jobber ikke på et sted der det jobbes overtid egentlig. Han var mye ute sent om kveldene/natta. Byttet vakter ofte på jobb. Til vakter som var ugunstige for oss som småbarnsforeldre. Endte med at jeg snoket på telefonen hans. Han var utro med nattevakta gitt. Foregikk bak ryggen min i minst et halvår. Anonymkode: 4ceb8...f31 6
Blomsterpotta Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 Jeg som absolutt aldri svarte på mld eller tlf på hans tlf hørte han fikk en mld. Noe i meg sa at sjekk den meldingen og den var fra ei vi kjente og innholdet var ikke til å ta feil av. Han «skjønte» ingenting av den meldingen og ringer henne for å be henne slutte med sånne mld. Han «slettet» hennes tlf nummer, dvs navnet ble byttet ut med ett firmanavn. Det var en svært ubehagelig stemning i huset noen mnd før jeg klarte å stole på han igjen. Så gikk det 5 mnd og han måtte bare bo litt for seg selv. Intuitivt visste jeg hvor han var og tok meg en kjøretur grytidlig en morgen og der sto bilen hans hjemme hos denne skreppa. Jeg ringte han og spurte hvor han var og jeg kunne bevise at jeg visste han løy. Han flyttet ut og inn til denne skreppa. Han som var så imot utroskap og forbannet folk som bedro partneren sin. Han var lynings forbannet da hans egen far car utro og hamlet opp med han. Enda så gjorde han det samme selv. Har i ettertid hørt at han svermet og møtte ei annen dame mens han var godt med hun han bedro meg med. Han passer fint til «en gang utro, alltid utro. 11
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #10 Skrevet 21. september 2021 Jeg var hos kjæresten min og han sa han ville sove en times tid før vi skulle grille. Det var greit og jeg satt ute i solen og koste meg. Plutselig får jeg en mistanke om at han er på datingside og lager meg en falsk konto - der var han online gitt - mens han sov. Jeg lot han «sove» ut og vi grillet. Han oppførte seg som normalt helt til jeg spurte hva han gjorde på datingside. Da skal jeg love at han fikk en veldig rød farge i ansiktet og problemer med å svare. Jeg ble så forbannet at jeg slo i bordet og dro derfra. Han ba om unnskyld og slettet seg. Vi prøvde igjen, helt til jeg oppdaget han på samme datingside atter en gang. Goodbye Anonymkode: c4830...68e 10
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #11 Skrevet 21. september 2021 Allerede første året da vi var sammen, så jeg på telefonen at han spurte to damer om de skulle møtes på hotell. Fant kondomer i toalettvesken hans og han ble sint og blånektet, og sa at de kondomene hadde han kjøpt mens vi var på ferie i London fordi vi skulle ha sex og jeg hadde mensen. Vi har aldri brukt kondomer under sex når jeg har mensen. Jeg var så dum at jeg trodde på han, men for et par uker siden leste jeg på hans messenger at han hadde hatt sex flere ganger med naboen vår, mens jeg var bortreist😐 Anonymkode: a5cf2...7f1 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #12 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snoket på tlf etter å ha hatt mistanke en god stund. Fikk det bekreftet for å si det sånn. Anonymkode: 11dbf...ca4 Samme her. Anonymkode: fdb28...158 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #13 Skrevet 21. september 2021 Er du ute etter tips til å ikke bli oppdaget nå? Anonymkode: 3448b...84a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #14 Skrevet 21. september 2021 Ominous skrev (2 timer siden): Tok han på fersken, like greit det i grunnen. Jeg har ikke alltid vert så mye bedre altså, så skal ikke sitte på noen høy hest🤷♀️😅🙈 Høres ut som et drømmepar😅 åpent forhold nå da eller? Anonymkode: bbc41...411
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #15 Skrevet 21. september 2021 Aldri oppdaget noe. Aldri mistenkt noe. Dere må slutte med disse fantasiene, KG. Lev livet istedet. Anonymkode: 3d193...1cf 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #16 Skrevet 21. september 2021 Veldig opptatt av trening, kosthold, klær og utseendet. Mye «overtid» og mentalt fraværende sammen med meg og ungene. Så fikk jeg et anonymt brev i posten. Fyren føyk jo på hue og ræva ut, og nå i ettertid er jeg mer takknemlig for det anonyme brevet enn jeg har vært for noe annet i hele mitt liv. Anonymkode: 1dec2...c99 15
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. september 2021 #17 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres ut som et drømmepar😅 åpent forhold nå da eller? Anonymkode: bbc41...411 😅🙈🤷♀️ Heller tvilsomt at vi er det, men den ene er ikke bedre enn den andre så det er jo hvertfall noe da🤷♀️😅 Nei, er ikke i noe åpent forhold.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #18 Skrevet 21. september 2021 Jeg kom hjem og da hadde han en orgie hjemme!!!!!!!! Tenk det!!!!!! Jeg ble jo med selvfølgelig!!!! Anonymkode: 3d193...1cf 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #19 Skrevet 21. september 2021 Ominous skrev (10 minutter siden): 😅🙈🤷♀️ Heller tvilsomt at vi er det, men den ene er ikke bedre enn den andre så det er jo hvertfall noe da🤷♀️😅 Nei, er ikke i noe åpent forhold. Hvordan er det med tillitten dere imellom da? Ser ikke for meg at dette er et forhold som kommer til å vare😅 Anonymkode: bbc41...411 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. september 2021 #20 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan er det med tillitten dere imellom da? Ser ikke for meg at dette er et forhold som kommer til å vare😅 Anonymkode: bbc41...411 Vi får se da🤷♀️ Har gått ganske greit til nå så er ikke spesielt bekymret 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå