AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Hvorfor tar kvinner det faktum at en mann bryr seg som svakhet? Menn som bryr seg blir avskrevet med engang og oversett for all fremtid. Hvorfor drømmer kvinner om menn som ikke bryr seg om dem, og som aldri har ofret dem en tanke? Anonymkode: b0e97...71d
Gjest ABM Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor tar kvinner det faktum at en mann bryr seg som svakhet? Menn som bryr seg blir avskrevet med engang og oversett for all fremtid. Hvorfor drømmer kvinner om menn som ikke bryr seg om dem, og som aldri har ofret dem en tanke? Anonymkode: b0e97...71d De gjør ikke det
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Dette er jo reinspikka tull🤷♀️ Hvis mannen min ikke brydde seg om meg hadde jeg sluttet å bry meg om han også.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Dummeste jeg har hørt, dette er du selv som kommer med unnskyldninger på hvorfor noen ikke like DEG og det er nok fordi du ikke er så snill som du tror du er. Såkalt «nice guy» er ikke noe bra. Typen min bryr seg masse om meg, hvorfor ellers skulle vi vært sammen? Ta deg sammen og ta en hard titt på deg selv istedet for å skylde på andre Anonymkode: 202c0...f4b 10
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Din bæsj 😝 Anonymkode: 9cd28...ed6 1
herremann Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 https://www.nbcnews.com/healthmain/want-catch-ladys-eye-dont-smile-study-says-1c6437381 Å vise følelser er ofte sett på som ikke attraktivt. Vær heller en såkalt "bad boy" og behandle de deretter.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 herremann skrev (12 minutter siden): https://www.nbcnews.com/healthmain/want-catch-ladys-eye-dont-smile-study-says-1c6437381 Å vise følelser er ofte sett på som ikke attraktivt. Vær heller en såkalt "bad boy" og behandle de deretter. Det er også min erfaring. Å være sånn passe kald og likegyldig virker alltid som en magnet på kvinner. Ikke så bra strategi i et samliv. Anonymkode: c32ba...670 1
wandagirl Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er også min erfaring. Å være sånn passe kald og likegyldig virker alltid som en magnet på kvinner. Ikke så bra strategi i et samliv. Anonymkode: c32ba...670 Funker et par uker, så går man lei. Det er attraktivt å vise interesse med måtehold. 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dummeste jeg har hørt, dette er du selv som kommer med unnskyldninger på hvorfor noen ikke like DEG og det er nok fordi du ikke er så snill som du tror du er. Såkalt «nice guy» er ikke noe bra. Typen min bryr seg masse om meg, hvorfor ellers skulle vi vært sammen? Ta deg sammen og ta en hard titt på deg selv istedet for å skylde på andre Anonymkode: 202c0...f4b Han viste aldri at han elsket deg Anonymkode: b0e97...71d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #10 Skrevet 21. september 2021 wandagirl skrev (3 minutter siden): Funker et par uker, så går man lei. Det er attraktivt å vise interesse med måtehold. Enig i at det ikke funker så godt etter at man er blitt faste kjærester og har vært sammen en stund. Men er man ikke interessert i noe fast/varig, funker det helt utrolig bra - iallfall har det alltid gjort det for meg:) Anonymkode: c32ba...670
Realverdien Skrevet 21. september 2021 #11 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor tar kvinner det faktum at en mann bryr seg som svakhet? Menn som bryr seg blir avskrevet med engang og oversett for all fremtid. Hvorfor drømmer kvinner om menn som ikke bryr seg om dem, og som aldri har ofret dem en tanke? Anonymkode: b0e97...71d 'Det at en kvinne ikke vil ha en mann som vil ha henne, det er medfødt.' -Don Quiote, ved Miguel Cervantes. Ca 1550. Altså 500 år gammelt visdomsord. Damene søker etter de beste mennene. Om en mann vil ha henne mister hun interessen, da han derved viser at han ikke har høy nok status.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #12 Skrevet 21. september 2021 Realverdien skrev (1 time siden): Damene søker etter de beste mennene. Om en mann vil ha henne mister hun interessen, da han derved viser at han ikke har høy nok status. Hvorfor er kvinner så overfladiske? Anonymkode: b0e97...71d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #13 Skrevet 21. september 2021 Realverdien skrev (3 timer siden): 'Det at en kvinne ikke vil ha en mann som vil ha henne, det er medfødt.' -Don Quiote, ved Miguel Cervantes. Ca 1550. Altså 500 år gammelt visdomsord. Damene søker etter de beste mennene. Om en mann vil ha henne mister hun interessen, da han derved viser at han ikke har høy nok status. Don quiote handler om en gal mann som kjemper mot innbilte fiender.... Anonymkode: 74ca6...66c 9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #14 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor tar kvinner det faktum at en mann bryr seg som svakhet? Menn som bryr seg blir avskrevet med engang og oversett for all fremtid. Hvorfor drømmer kvinner om menn som ikke bryr seg om dem, og som aldri har ofret dem en tanke? Anonymkode: b0e97...71d Jeg valgte kjæresten min fordi han viste tydelig interesse og ikke spilte noe spill. Han kontakter meg hver dag og fikk meg tidlig til å love at vi var eksklusive. Han har også vist seg svak overfor meg mange ganger. Anonymkode: 74ca6...66c 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #15 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Don quiote handler om en gal mann som kjemper mot innbilte fiender.... Anonymkode: 74ca6...66c Poenget ditt er? Enten er en påstand sann eller så er den usann. Uansett hva boken handler om så er utsagnet enten sant eller usant. "Skam" er ikke noe som avgjør om en påstand er sann eller usann, selv om du forsøker å påføre en fiktiv figur en eller annen form for skam for at vedkommende skal ha vært "gal". Ingen burde skamme seg over å være "gal" noe mer enn en burde skamme seg over å ha brukket benet. En kan ikke noe for det. Anonymkode: bd9db...aa8
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #16 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Poenget ditt er? Enten er en påstand sann eller så er den usann. Uansett hva boken handler om... Anonymkode: bd9db...aa8 Poenget med boka er at d q er sprø om kjeks og selv tror han er en modig ridder full av innsikt. Egentlig krangler han med alle og angriper ei vindmølle. Det er satire. Anonymkode: 74ca6...66c 5
Gjest TheCatLady Skrevet 21. september 2021 #17 Skrevet 21. september 2021 Kvinneguidenvirkelighet og virkeligheten er heldigvis ikke den samme. Så mye rart man skal lese.
Navido Skrevet 21. september 2021 #18 Skrevet 21. september 2021 Kan bekrefte her at det å være en god mann overhodet ikke fungerer når det gjelder å bli kjent. Dette har jeg testet overalt. Jo mer type Mr gray eller "drittsekk" man er jo mer spennende er det for det motsatte kjønn. Hvis man blir kjent over lenger tid så må en mann være snill derimot. Men i første fasen så må du vite med helt til nålspissen hva du driver med. Merkelig nok er det spesielt sånnt i Skandinavia og spesielt Norge. I andre land er kvinner såå mye enklere å bli kjent med. Trist. Hilsen en mann som har mye emapti, har godt utseende, enda bedre indre verdier , er reflektert og har gode verdier.. Men til ingen nytte uansett. Man blir ikke sett uansett. Det er virkelig ikke rart hvorfor menn har mistet sin selvtillit og hvorfor kvinner ikke finner gode menn lenger. Gentlemannen er død.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #19 Skrevet 21. september 2021 Navido skrev (2 minutter siden): Kan bekrefte her at det å være en god mann overhodet ikke fungerer når det gjelder å bli kjent. Dette har jeg testet overalt. Jo mer type Mr gray eller "drittsekk" man er jo mer spennende er det for det motsatte kjønn. Hvis man blir kjent over lenger tid så må en mann være snill derimot. Men i første fasen så må du vite med helt til nålspissen hva du driver med. Merkelig nok er det spesielt sånnt i Skandinavia og spesielt Norge. I andre land er kvinner såå mye enklere å bli kjent med. Trist. Hilsen en mann som har mye emapti, har godt utseende, enda bedre indre verdier , er reflektert og har gode verdier.. Men til ingen nytte uansett. Man blir ikke sett uansett. Det er virkelig ikke rart hvorfor menn har mistet sin selvtillit og hvorfor kvinner ikke finner gode menn lenger. Gentlemannen er død. Tja. Folk er generelt lettere å bli kjent med i feks Sør-Europa enn i Norge. Vi er mer sjenerte og introverte her. Menn er helt like som damer her. En del damer i feks USA synes norske menn er sexy og mystiske nettopp fordi de er så tilbakeholdne 😄. Du kan ikke endre kulturen over natta. Det har ikke vært kultur for gentlemen i Norge før heller, vi er et mer rett fram folk, bare få generasjoner fra bønder og fiskere. Du vet ikke hva menn som er i forhold har av indre verdier etc, du er jo ikke del av de forholdene du ikke er en del av 🤷♀️ Ikke sikkert de damene som evt faller for assholes er så veldig kvalitetsdamer heller, hvorfor er du lei deg for å gå glipp av fluer som lander på møkk? Problemet til mange menn er at de vil være en genetelt bra mann som drar så mange damer som mulig å velge fra, istedetfor å være mer tydelig og typete (nei, ikke drittsekk!) og tiltrekke seg spesifikt de damene de kan passe i forhold med. Anonymkode: 74ca6...66c 3
Kipling Skrevet 25. september 2021 #20 Skrevet 25. september 2021 On 9/21/2021 at 3:54 PM, AnonymBruker said: Hvorfor tar kvinner det faktum at en mann bryr seg som svakhet? Menn som bryr seg blir avskrevet med engang og oversett for all fremtid. Hvorfor drømmer kvinner om menn som ikke bryr seg om dem, og som aldri har ofret dem en tanke? Anonymkode: b0e97...71d Fordi det at du bryr deg så mye forteller henne at hun er bedre enn hva du er vant til å få, med andre ord du er ikke bra nok for henne. Menn som ikke ser henne, eller bare behandler henne som dritt er opplagt menn som kan få bedre enn henne, ergo de er menn som i utgangspunktet er for bra for henne og som hun har flaks hvis hun får. Og sånn utover et så er selvtillitt og dritsekk-oppførsel generelt sett tegn på styrke og makt, noe kvinner til all tid og av opplagte evolusjonære årsaker liker. It is what it is.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå