Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Heisan! Er det noen som har gode råd til hvordan man kan skjule en tatovering eller om noen gode dekkremer? Hilsen Trulte
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 Hvorfor i alle dager ta tatoveringer dersom du ikke vil at de skal syns?? En merkelig problemstilling.. Hilsen heldigvis tatofri..
moka Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 det skulle du tenkt på før du tok den.....
Gjest Gitte Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 så hjelpsomme dere er... Har dessverre ikke noen råd
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Aner ikke,fordi jeg skjuler ikke mine,men ta deg en tur/ring til der du tok tatooen og hør om de har noen gode råd:) hvis noen vet det,så burde det være dem:)
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Tror det er vanskelig.. Har sett de prøver å skjule tatoveringene til Phoebe i Charmed, det fungerte ikke helt. Så ut som om hun hadde digre blåmerker.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #7 Skrevet 28. september 2005 Mener at hudlegeklinikken som holder til i Operapassasjen i Oslo tilbyr behandling som fjerner tatoveringer.(Dr. Langeland) Resultatet kan visst ikke alltid garanteres, men du kan sikkert få en vurdering i forkant. Ellers fins det en spesiell type dekkkrem som brukes til å kamuflere fødselsmerker i feks. ansiktet. Denne kan helt sikkert brukes. Tror blant annet DermaCover har denne type kremer. Prøv et google søk og lykke til!
hecuba Skrevet 28. september 2005 #8 Skrevet 28. september 2005 Kan jeg spørre hvorfor du vil skjule? Er bare nysgjerrig.. Skal du ha en penkjole med åpne armer i selskapet til en farmor som ikke er fan av slikt?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #9 Skrevet 28. september 2005 det skulle du tenkt på før du tok den..... ← Jeg bare VISSTE at trådstarter ville få et eller flere svar av denne typen. Hvorfor kan dere ikke bare holde kjeft hvis dere ikke har noe mer vettugt å komme med?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #10 Skrevet 28. september 2005 Hva med å ta ditt eget tips til etterretning Gjest?
frizzbee Skrevet 28. september 2005 #11 Skrevet 28. september 2005 mener jeg har sett noe tattis/åreknute/sikkert-hva-som-helst dekkrem på vita.. husker ikke merket eller navn..
Gjest Gitte Skrevet 28. september 2005 #12 Skrevet 28. september 2005 De selger jo no sånne greier på tv shop nå, er visst helt fantastisk (ifølge reklamen)
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #13 Skrevet 28. september 2005 De selger jo no sånne greier på tv shop nå, er visst helt fantastisk (ifølge reklamen) ← Sikkert derfor de har satt prisene ned. Siste desperat forsøk på å få solgt det.
Gjest Gitte Skrevet 28. september 2005 #14 Skrevet 28. september 2005 Jupp, de selger det sammen med no' tannblekings-greier Må være et utrolig produkt!!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #15 Skrevet 28. september 2005 Hva med å ta ditt eget tips til etterretning Gjest? ← Jeg har faktisk bidratt med noe vettugt ved å gi et konkret råd. (hudlegen i Operapassasjen)
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #16 Skrevet 29. september 2005 Og mitt svar om å reflektere omkring hvorfor skjule en tatovering dersom man vil ha den, er også et råd jeg selv følger ofte (refleksjon er en del av hverdagen)
aline Skrevet 29. september 2005 #17 Skrevet 29. september 2005 det kan faktisk være situasjoner hvor det er mer eller mindre påkrevd å være uten tatovering selv om man ikke angrer på at man har tatoveringen sin. jeg har to tatoveringer som begge sitter på steder som kan være vanskelig å "kle på" i noen anledninger, har ikke selv noe behov for å skjule dem, men har vært i situasjoner hvor jeg har vært nødt. i ett bryllup hvor jeg fikk beskjed om at den på skulderen i det minste måtte dekkes til i kirken, fant jeg ett tynt skjerf som jeg draperte over penkjolen. en gang jeg skulle være med på danseoppvisning, fikk jeg klar beskjed om å dekke over den jeg har på leggen, jeg valgte da å bruke hudfarget "plastertape", men det var fordi jeg skulle ha strømpebukse over, så det ville ikke synes særlig med plasteret likevel. det går helt sikkert an å sminke vekk endel, kanskje hudpleiesalonger har tips? det som brukes til å dekke over fødselsmerker etc kan kanskje også brukes på tatoveringen?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #18 Skrevet 29. september 2005 det kan faktisk være situasjoner hvor det er mer eller mindre påkrevd å være uten tatovering selv om man ikke angrer på at man har tatoveringen sin. Det synes jeg høres merkelig ut!! (men så synes jeg det er ganske merkelig å ta en tatovering i det hele tatt, da..)
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #19 Skrevet 29. september 2005 Og mitt svar om å reflektere omkring hvorfor skjule en tatovering dersom man vil ha den, er også et råd jeg selv følger ofte (refleksjon er en del av hverdagen) ← Det var ikke ditt svar jeg siktet til.
aline Skrevet 29. september 2005 #20 Skrevet 29. september 2005 Det synes jeg høres merkelig ut!! (men så synes jeg det er ganske merkelig å ta en tatovering i det hele tatt, da..) ← hvilken del syntes du hørtes merkelig ut da? at det er situasjoner der det er påkrevd å ikke vise tatoveringer? vel, de finnes. tro det eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå