AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Jeg er blitt sambo med en flott Jente men vi er så forskjelige. Hun er mye mer frgjort en jeg. Hun ga gå uten bh sånn at andre ser at de er uten under klærne. Eller ha trang taights sånn at man ser alt fordi hun shaver og går med trang på trening. Når vi har sex lager hun lyd selv om vinduet er åpen å hun sier hun liker at det er åpent. Hun vil ofte Hun kan kline så andre ser,, på fest, og hun har sugd i baksetet og i parken mens jeg er redd for at andre kan ser. Hun studerer mens jeg jobber og alt er bra men dette med sex er så forskjelig, stillinger,,lyd å når hun vil og alt det. Burde vi snakke? Hun kan snakke, er flink til å snakke og alt det.men vanskelig.. Anonymkode: 946b6...fe9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Det er helt normalt å gå med tights på trening. Alt det andre får dere snakke om og bli enige om eller slå opp. Er du muslim? Du skriver slik folk fra muslimske land gjør, samme feil i teksten, derfor spør jeg. Anonymkode: fd6db...622 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Om du ikke takler det får du vel heller gjøre det slutt, og finne noen som er mer lik. Funker iallefall ikke kreve at noen som er mer frigjort skal være mindre frigjort. For henne vil sikkert det bli jækla kjedelig i lengden. Anonymkode: 042ec...79d 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Så hun er omtrent like frigjort seksuelt sett som du er med grammatikk og rettskriving? Anonymkode: 6056b...89e 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Lukk vindu da. ☺ Anonymkode: c378d...4ed
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er blitt sambo med en flott Jente men vi er så forskjelige. Hun er mye mer frgjort en jeg. Hun ga gå uten bh sånn at andre ser at de er uten under klærne. Eller ha trang taights sånn at man ser alt fordi hun shaver og går med trang på trening. Når vi har sex lager hun lyd selv om vinduet er åpen å hun sier hun liker at det er åpent. Hun vil ofte Hun kan kline så andre ser,, på fest, og hun har sugd i baksetet og i parken mens jeg er redd for at andre kan ser. Hun studerer mens jeg jobber og alt er bra men dette med sex er så forskjelig, stillinger,,lyd å når hun vil og alt det. Burde vi snakke? Hun kan snakke, er flink til å snakke og alt det.men vanskelig.. Anonymkode: 946b6...fe9 Jeg har det på samme måten, og har etterhvert skjønt at jeg ikke kan kreve at hun endrer personlighet. Har bestemt meg for å gjøre det slutt før jul. Anonymkode: 6e5fc...f22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå