AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Jeg er mannen i et samboerforhold. Vi har vel omtrent like mye eller lite sex som de fleste andre. Analsex er noe jeg er fascinert av, kanskje fordi jeg nesten aldri har prøvd, dessuten vil ikke hun det i det hele tatt. Jeg har spurt, hintet og foreslått noen ganger disse årene, men hun har vært helt bestemt. Jeg spør ikke mer om det. Forleden hadde vi drukket litt mye vin. Vi pleier ikke å bli beruset, men nå ble hun ganske full. Når hun er full blir hun kåt. Vi klinte heftig og så hvisket hun til meg at "i kveld kan du gjøre alt du vil med meg". Jeg burde ha tenkt at det var alkoholen som snakket, men jeg grep sjansen. Så jeg fant frem glid og vi hadde analsex. Dypt og ekte. Hun masturberte under knullingen og hun kom. Dagen etter var hun tydelig utilpass. Flau over å ha blitt full, men også uvillig til å snakke om kvelden. Det er blitt et ikke-tema, mens analsex aldri er nevnt av noen av oss. Nå har det gått et halvår. Alt er fint, også sexen, men den kvelden er borte - som om den aldri fantes. Gjorde jeg noe galt? Anonymkode: 0acf7...5a4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er mannen i et samboerforhold. Vi har vel omtrent like mye eller lite sex som de fleste andre. Analsex er noe jeg er fascinert av, kanskje fordi jeg nesten aldri har prøvd, dessuten vil ikke hun det i det hele tatt. Jeg har spurt, hintet og foreslått noen ganger disse årene, men hun har vært helt bestemt. Jeg spør ikke mer om det. Forleden hadde vi drukket litt mye vin. Vi pleier ikke å bli beruset, men nå ble hun ganske full. Når hun er full blir hun kåt. Vi klinte heftig og så hvisket hun til meg at "i kveld kan du gjøre alt du vil med meg". Jeg burde ha tenkt at det var alkoholen som snakket, men jeg grep sjansen. Så jeg fant frem glid og vi hadde analsex. Dypt og ekte. Hun masturberte under knullingen og hun kom. Dagen etter var hun tydelig utilpass. Flau over å ha blitt full, men også uvillig til å snakke om kvelden. Det er blitt et ikke-tema, mens analsex aldri er nevnt av noen av oss. Nå har det gått et halvår. Alt er fint, også sexen, men den kvelden er borte - som om den aldri fantes. Gjorde jeg noe galt? Anonymkode: 0acf7...5a4 Nei ikke egentlig. Men tenker at når det er et såpass ikke tema i edru tilstand, så er det nok egentlig ikke tema full heller. Så fra din side blir det jo litt å utnytte situasjonen iht å være rusa. Når du vet veldig godt at det normalt sett er et nei nei tema. Anonymkode: 1346f...f0a 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Jeg tenker at du tråkka over grensene. Hun var såpass full at hun mista hemningene - og godtok analsex. Du visste hun ikke ønsket det. Hun har sagt det, vært bestemt på at hun ikke vil det i det hele tatt. Men du gjorde det da hun var full nok til å godta det. Ja, hun samtykka. Ja, hun tok initiativet til at du kunne gjøre hva du ville. Det betyr ikke at du ikke tråkka over grensene. Hun føler seg nok litt utnytta og brukt, men ettersom sexen er normal nå, så anser hun det muligens som sin egen skyld. Om du gjorde noe galt? Gråsone, ettersom du visste hva du visste, men valgte å overse. Hun var full, man skal rett og slett være litt forsiktige med akkurat det - hun burde ikke drukket så mye og du burde ikke tatt for deg av noe du visste hun ikke ville gjøre som edru. Anonymkode: babbc...001 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Samme regler gjelder i som utenfor forhold. Dersom den ene parten er veldig full, er den ikke i stand til å gi samtykke. Anonymkode: 193cf...837
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme regler gjelder i som utenfor forhold. Dersom den ene parten er veldig full, er den ikke i stand til å gi samtykke. Anonymkode: 193cf...837 Hva om parten likevel ga samtykke? Anonymkode: f5b52...a66
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 Ja dette mener jeg var over grensa. Du visste utmerket godt at hun ikke ville (bare det at du gjentatte ganger har mast om det er problematisk i seg selv, synes jeg), også utnytter du sjansen selv om du utmerker godt vet at hun er full. Ikke greit. Anonymkode: e34d5...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva om parten likevel ga samtykke? Anonymkode: f5b52...a66 Ikke i stand til å gi samtykke betyr at personen ikke kan gi det reelt/gyldig samtykke. Hvis hun hadde sagt "jeg skal gi deg en million kroner" så hadde du tenkt at det er fyllesnakk og ikke noe du kom til å kreve av henne? Anonymkode: 193cf...837
Gjest Airman Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 Beruselse fritar ikke skyld, men fritar beruselse samtykke da?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke i stand til å gi samtykke betyr at personen ikke kan gi det reelt/gyldig samtykke. Hvis hun hadde sagt "jeg skal gi deg en million kroner" så hadde du tenkt at det er fyllesnakk og ikke noe du kom til å kreve av henne? Anonymkode: 193cf...837 Vi holder oss til dette temaet. Hva om parten gir samtykke? Anonymkode: f5b52...a66
Blod Skrevet 21. september 2021 #10 Skrevet 21. september 2021 Ja. Hvis noen ikke vil edru er det ikke greit når de er beruset heller.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #11 Skrevet 21. september 2021 Hvorfor er du så opphengt i rass-sex egentlig? Er du skaphomo, eller er slufsa like romslig som dovregubbens hall? Anonymkode: 93c5c...4ed
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #12 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi holder oss til dette temaet. Hva om parten gir samtykke? Anonymkode: f5b52...a66 Hun gir samtykke som overstadig berusa (full), og det er umulig å si om hun egentlig var i stand til å ta et valg for ja eller nei - men hun samtykket, og så er det jo opp til mannen om han mener hun var ved sine "fulle fem" i sitt samtykke eller om hun egentlig var for full til å ta et slikt valg i det hele tatt. Han har ikke gjort noe ulovlig. Men han har gjort noe moralsk forkastelig. Dama har aldri ønsket analsex, og det var han vel vitende om. Nei i edru tilstand, gjelder også berusa - med mindre det er på hennes initiativ. Anonymkode: babbc...001 1
SlemUlv Skrevet 21. september 2021 #13 Skrevet 21. september 2021 Du tråkket over en grense hun har vært tydelig på, seff vil hun ikke snakke om det! Du burde seff ikke ha hatt analsex med henne, hun var ikke istand til å gi et informert samtykke. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #14 Skrevet 21. september 2021 Umulig for oss å si hvor full hun var, hva som ligger bak hennes holdning til analsex, og hva hun tenkte i øyeblikket, samt etterpå. Hvis hun ikke vil inn på temaet, så kan du jo vente til hun har litt promille igjen, såpass mye at stemmebåndene løsner. Legg det fram som at du har hatt dårlig samvittighet, og grublet mye på det. For det har du. Hun høres jo ikke fullere ut, enn mange som har spontan sex med fremmede. Der også er det vel mange som bare helst vil glemme sine valg dagen etterpå, selv om det ikke er snakk om overgrep. Jeg synes situasjonen her er uavgjort. Begge hadde drukket, og det er ganske mye forlangt at han skulle gi fra seg denne fribilletten. Anonymkode: ae383...133 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #15 Skrevet 21. september 2021 Hvis du hadde vært edru hadde du gått over streken, men når begge var berusa syns jeg det er innafor. Anonymkode: b898c...548
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #16 Skrevet 21. september 2021 Hun sa faktisk at du kunne få gjøre det du ville, og med mindre hun sov/var bevisstløs/så full at hun ikke forsto at hun sa ja til analsex, så ga hun sitt samtykke, mener nå jeg. Ellers blir det for komplisert, for hvor går ellers grensen for samtykke? Ved fire glass? Syv glass? Beruset? Full? Snøvler? Bevisstløs? Det er ikke alltid like lett å bedømme hvor full den andre er. Ikke alle begynner å sjangle og snøvle når de blir fulle. Enda vanskeligere er det å bedømme når man selv er full. Hvis den andre svarer ordentlig, gir sitt samtykke og er aktivt med på ting, må man nesten gå ut i fra at de vet hva de gjør. Det er ikke riktig å gjøre folk til overgripere fordi man angrer på at man mistet hemninger i fylla. Jeg vil si at det nok var dumt å ha analsex med henne, men ikke nødvendigvis moralsk galt. Du kunne ikke vite at hun kom til å angre dagen etterpå. For alt du visste var dette starten på et nytt og friere sexliv. Jeg har selv blitt med på ting i fylla som jeg aldri hadde gjort edru. Da må jeg bare stå for det i ettertid og ta ansvar for det jeg gjorde. Jeg har også opplevd overgrep, men da har jeg ikke gitt noe samtykke, eller jeg har blitt antastet sovende. Det er noe helt annet og jeg gir dem hele skylden, selv om de ikke brukte fysisk makt. Anonymkode: fd430...aa4 2
Blod Skrevet 21. september 2021 #17 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun sa faktisk at du kunne få gjøre det du ville, og med mindre hun sov/var bevisstløs/så full at hun ikke forsto at hun sa ja til analsex, så ga hun sitt samtykke, mener nå jeg. Ellers blir det for komplisert, for hvor går ellers grensen for samtykke? Ved fire glass? Syv glass? Beruset? Full? Snøvler? Bevisstløs? Det er ikke alltid like lett å bedømme hvor full den andre er. Ikke alle begynner å sjangle og snøvle når de blir fulle. Enda vanskeligere er det å bedømme når man selv er full. Hvis den andre svarer ordentlig, gir sitt samtykke og er aktivt med på ting, må man nesten gå ut i fra at de vet hva de gjør. Det er ikke riktig å gjøre folk til overgripere fordi man angrer på at man mistet hemninger i fylla. Jeg vil si at det nok var dumt å ha analsex med henne, men ikke nødvendigvis moralsk galt. Du kunne ikke vite at hun kom til å angre dagen etterpå. For alt du visste var dette starten på et nytt og friere sexliv. Jeg har selv blitt med på ting i fylla som jeg aldri hadde gjort edru. Da må jeg bare stå for det i ettertid og ta ansvar for det jeg gjorde. Jeg har også opplevd overgrep, men da har jeg ikke gitt noe samtykke, eller jeg har blitt antastet sovende. Det er noe helt annet og jeg gir dem hele skylden, selv om de ikke brukte fysisk makt. Anonymkode: fd430...aa4 "Du kan gjøre hva du vil med meg" mister vel noe av sjarmen hvis man må spesifisere hva man fortsatt ikke ønsker hver gang? En annen ting er jo at partneren velger å gjøre noe hen vet at den andre ikke vil, av alle ting de kunne valgt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #18 Skrevet 21. september 2021 Du har ikke gjort noe galt (og ja, jeg kvinne). Anonymkode: a82b9...082
Gjest Alterego666 Skrevet 22. september 2021 #19 Skrevet 22. september 2021 Jeg forstår det slik at TS` Partner var full, men ikke overstadig beruset. Da er det lett å påstå at hun har gitt et klart samtykke når hun sier at han kan gjøre hva han vil. Jeg tar det også for gitt at hun når som helst underveis har vært i stand til å be ham stoppe, men har ikke gjort. Hun har aldri vært i nærheten av å være i hjelpeløs tilstand. Siden TS beskriver at det har et aktivt sexliv over lang tid, kan man lett også anta at TS raskt ville merke om han underveis krysset en grense. Det gjorde han altså ikke. Jeg tenker meg følgende scenario: Partner har lenge for egen del ikke hatt lyst på analsex, men har tenkt at det går an å prøve. Kanskje for å faktisk har prøvd det, kanskje for å glede TS, kanskje begge deler. Partner synes dette er vanskelig å snakke om, mange har det slik. En kveld partner er mer full en vanlig (men ikke overstadig beruset) sier hun spontant at han kan gjøre hva han vil. Kanskje tenker hun på analsex, kanskje tenner hun på å gi fra seg styring. Begge deler er ikke uvanlig. Gitt at en eller flere av disse momentene er tilstede, tenker jeg at det er mildt paternaliserende å si at en voksen kvinne ved sine fulle fem er blitt begått overtramp mot. Hun initierte, og hun valgte å ikke stoppe TS selv om hun når som helst kunne gjort det. Hun har over tid vist at hun ikke lar seg overkjøre i forhold til seksuell eksperimentering. At hun ikke vil snakke om det, er sikkert merkelig for TS, men det er nok langt fra uvanlig at partnere finner det vanskelig å snakke om sex. Jeg mener at TS ikke uten videre skal føle seg skyldig i seksuell krenkelse. Jeg forstår at han savner å snakke om hva som skjedde, og at det ville gitt ham større ro, men jeg tar det for gitt at en kvinne som er så flink til å sette grenser for seg selv også ville klart det i denne situasjonen. Jeg kan absolutt ta feil, men ut fra opplysningene i TS, ser jeg min forklaring som absolutt plausibel.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #20 Skrevet 22. september 2021 Hun har vært tydelig på at hun ikke ønsker analsex, i edru tilstand. Hun sa at du kunne gjøre hva du ville med henne, i beruset tilstand. Dette viser at du ikke respekterer hennes grenser, og drar nytte av at hun var beruset og med svekket dømmekraft. Det viser at du setter din verdighet og seksuelle nytelse foran hennes. Har du gjort noe galt? Du mener jo ikke det selv, så hvorfor spør du andre? Selvsagt vil hun ikke snakke om det. Jeg skjønner henne godt. Anonymkode: 08b5f...541 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå