AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Holder dere drømmen for dere selv først og fremst av hensyn til partneren, fordi dere tror han ikke takler sjalusien? Eller er det mest fordi dere frykter dere selv, dvs egen reaksjon? At dere skal bli forelsket i feil retning? Anonymkode: 38f03...16a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Jeg vil ikke ta det opp fordi jeg frykter hans reaksjon på det, ja. Mistenker at det ikke er noe han vil gå med på, og se det i tillegg blir noe han går å tenker på og plages av (det at jeg vil ha sex med en annen mann). Anonymkode: e4a0a...008 3
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Jeg vil ha med ekstra mann men med mannen her i sentrum, da er vi alle med alle og null sjalusi. Vi er heldigvis på bølgelengde der. Har ikke sagt det i tidligere forhold for jeg visste at de ikke ville ha sex med en mann, en ekstra mann eller dame bare for meg er kjedelig. Anonymkode: 6d040...935 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Har snakket om det flere ganger med kjæresten, og han er åpen for det. Jeg har fantasert om det i årevis før jeg møtte han, og så har han selv vært med på en slik trekant før han møtte meg. Så jeg er sjalu på det, at en annen kvinne fikk oppleve han som det. Men da var han den single mannen som ble med et etablert par på trekant for en kveld. Ikke noe mer. Han sier det vil være veldig annerledes med meg, siden jeg er kjæresten hans, og han lurer på om han vil takle det. Men vi tenner begge på tanken. Om vi aldri realiserer det, tror jeg at sjalusien min mot den kvinnen han hadde trekant sammen med før meg alltid vil være der, og bli sterkere. Anonymkode: e0115...4f7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Snakker om alle fantasier, også om denne. Meg som er mest skeptisk til å prøve, er nok redd for at det på en eller annen måte kan skade forholdet vårt på sikt. Anonymkode: 8fedf...33a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Holder dere drømmen for dere selv først og fremst av hensyn til partneren, fordi dere tror han ikke takler sjalusien? Eller er det mest fordi dere frykter dere selv, dvs egen reaksjon? At dere skal bli forelsket i feil retning? Anonymkode: 38f03...16a Jeg har sagt at jeg gjerne prøver kanter/swingers. Med begge kjønn. Han vil ikke pga sjalusi Anonymkode: ec8fd...82a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vil ikke ta det opp fordi jeg frykter hans reaksjon på det, ja. Mistenker at det ikke er noe han vil gå med på, og se det i tillegg blir noe han går å tenker på og plages av (det at jeg vil ha sex med en annen mann). Anonymkode: e4a0a...008 Hadde en mann fortalt til sin kjæreste at han ønsket trekant hadde det blitt en 2 måneders drama, temper tantrum, hyling og skriking, slå opp, silent treatment før de blir sammen igjen. Du vet, sånn typisk kvinnelig overreagering Anonymkode: 3552f...d0d 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 Holder drømmen for meg selv fordi jeg vet at han ikke hadde taklet det i ettertid. Hadde ikke orket å gå igjennom alt som hadde skjedd for å plukke det fra hverandre og analysere alt som hadde skjedd.. Det hadde i tillegg blitt brukt mot meg i hver eneste krangel etter dette.... Anonymkode: 1cf3b...6c4
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 Holdt det vel hemmelig fordi jeg skammet meg mer over sexualiteten før. Tror ikke jeg sa noe før han hadde nevnt det først, men nå er det så lenge siden at jeg husker ikke helt. Man kan jo gå glipp av mye spenning og morro om man bare holder kjeft, man trenger jo ikke å ta skrittet helt ut bare fordi man deler fantasier.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #10 Skrevet 21. september 2021 Ominous skrev (15 minutter siden): Man kan jo gå glipp av mye spenning og morro om man bare holder kjeft, man trenger jo ikke å ta skrittet helt ut bare fordi man deler fantasier. Neivel. Jeg hadde gått dersom mannen fantaserte om dette. Anonymkode: bfcd3...0c2 1
Gjest ABM Skrevet 21. september 2021 #11 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Neivel. Jeg hadde gått dersom mannen fantaserte om dette. Anonymkode: bfcd3...0c2 Du finner nok ikke alt for mange menn som fantaserer om en ekstra mann i sengen..en ekstra kvinne derimot...🙈
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #12 Skrevet 21. september 2021 Jeg kunne godt hatt trekant igjen, med en ekstra mann. Og det har jeg vært ærlig med mannen min. Temaet trekant har vi snakket sammen om, og kommet fram til at vi har begge lyst, men han med meg og en kvinne til, og jeg med en mann til. Jeg er ikke interessert i KKM og han ikke i MMK, så da lar vi rett og slett bare være. Anonymkode: 723dd...a7e
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #13 Skrevet 21. september 2021 ABM skrev (44 minutter siden): Du finner nok ikke alt for mange menn som fantaserer om en ekstra mann i sengen..en ekstra kvinne derimot...🙈 Spiller ingen rolle. Jeg tenner kun på voksne, og voksne maser ikke. Anonymkode: bfcd3...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #14 Skrevet 22. september 2021 Jeg er mann og kunne lett ha hatt med en ekstra mann for hennes nytelse. Kunne så klart hatt med en ekstra kvinne også men om valget hatt vært enten eller så hadde jeg valgt en ekstra mann for jeg setter hennes nytelse høyere enn min egen. Og jeg hadde ikke vært interessert i å gjøre noe med mannen. Anonymkode: ce47b...da4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå