Gå til innhold

Applestore og service?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen innspill ang. servicen hos Applestore Norge? Jeg erfarte nemlig i går å sitte i laang telefonkø hos dem, for så å bli satt over til Irland. Det aktuelle telefonnummeret klarte jeg ikke å finne tak i på egenhånd, så jeg måtte ringe Applestore og bli satt over. Ikke akkurat lovende hittil, og spesielt ikke mtp. at jeg vurderer å kjøpe ny iBook snart.

Det blir spennende å se hva som faktisk skjer. iPoden min har dødd, sannsynligvis er det noe galt med batteriet, og de skulle kontakte meg innen to dager for å få sett på den.

:skeptisk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heldigvis ikke opplevd problemer med min nye iBook, men en venninne fikk en PowerBook med litt skjev skjerm, så den måtte returneres. Og AppleStore var visst svært så hjelpsomme, og ikke minst, det var ikke eviglang telefonkø heller.

Forøvrig har jeg kjøpt min maskin i en eplebutikk, og dersom det er noe spesielt, tenker jeg å stikke nedom der. Men de har vel kanskje ikke eplebutikker der du bor...

Skrevet

Joda, de har eplebutikk, men latskap, vet du :sjenert: Men jeg velger nok den løsningen når jeg skal kjøpe maskin, etter opplevelsen i går. Håper det skjer noe ang. iPoden i løpet av morgendagen, for de sa det skulle ta opptil to dager, og jeg er seriøst avhengig av den. Vurderer å kjøpe en fille-spiller mens jeg venter.

Skrevet

Tja, det kommer jo an på om den må sendes inn og så videre. Og selv en fille-spiller kommer jo fort på noen hundre. Kanskje du kan se på det som et tegn fra oven og kjøpe en ny, flott mobiltelefon med mp3-spiller? :sjarmor:

Ellers er det jo litt kjipt at studentrabatten i eplebutikken er 5%, mens den på AppleStore er 10%, men etter å ha veid fordelene og ulempene mot hverandre, gikk iallfall jeg for eplebutikken.

Skrevet

Jeg registrerte meg ikke som student dette semestret :grådig: Nå kan jeg angre. iPoden skulle enten repareres, eller jeg skulle få ny, så den er grei, og iBook trenger jeg ikke før langt ut i neste år.

Men mobil...Ikke gi meg slike ideer. Sambo påstår at jeg bare fortjener en billig plastmobil, siden de fyker i gulvet, osv. :frustrert:

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med applestore. Jeg har ikke funnet appleprodukter billigere andre steder. Servicen er god.

Et tips er imidlertid å ringe inn bestillingen, for da har man merkelig nok mulighet til å prute. Kjenner folk som har fått meget god pris ved å spille usikker på telefonen med applestore...

Skrevet

Jeg hørte ingenting fra dem, og i dag var tålmodigheten slutt. Jeg skrev en relativt sarkastisk mail der jeg påpekte at jeg ikke hadde tid til å sitte i lange telefonkøer uten å få hjelp, og bad dem lede den videre til rette vedkommende. Heldigvis hadde jeg fått referansenummer etter telefonhenvendelsen før i uka.

Blir spennende å se hva som skjer neste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...