Gå til innhold

Dere kvinner som ikke har erfaring med kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere takket ja hvis en kvinne hadde spurt om å få slikke dere? Bare for å ha prøvd det liksom 

Anonymkode: 85a3d...7ab

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har erfaring med kvinner da men… hadde aldri sagt ja til noe slikt. Jeg har bare sex med mennesker jeg liker og tenner på. 

Anonymkode: 91fdf...591

• Liker 7
Skrevet

Ja, hvis jeg hadde vært tiltrukket av henne. Hvis ikke hadde jeg selvsagt sagt nei.

Anonymkode: ddb10...fb0

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 15a39...7d0

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg av en eller annen grunn fått tilbud om to ganger. Takket nei begge gangene, da jeg rett og slett ikke ble tent av tanken i det hele tatt.

Anonymkode: a5ef4...30b

• Liker 1
Skrevet

Har alltid vært litt nysgjerrig på å prøve det. Men hadde nok sagt nei. 

Anonymkode: 5e704...a22

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har alltid vært litt nysgjerrig på å prøve det. Men hadde nok sagt nei. 

Anonymkode: 5e704...a22

Så trist tankegang! Livet er så kort, hvorfor ikke nyte livets frukter til det fulle

Skrevet

Det har jeg gjort to ganger faktisk. Latt to lesbiske slikke meg. Begge gangene var i fylla og skjedde ganske spontant. 

Anonymkode: 97911...e56

• Liker 3
Skrevet

NEI

Anonymkode: 71549...d13

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke lesbisk, men har hatt sex med et par jenter da jeg var yngre, bare for å teste ut.. Tror det er ganske vanlig. På folkehøgskole osv der mange er jomfruer til de kommer dit, men gjerne opplever litt i løpet av året 😄

Anonymkode: 6988d...9ce

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Helt normalt å ha prøvd ut sex med samme kjønn😉 gutter som jenter - og det er utrolig spennende! Så you go! 😉

Anonymkode: 1717e...696

• Liker 1
Skrevet

Nei, så absolutt ikke. Kvinner er ikke en gang i nærheten av å tenne meg seksuelt.

Anonymkode: 9ef86...c13

• Liker 3
Skrevet

Har ingen erfaring med kvinner, men har alltid følt jeg kanskje er bifil. Men har aldri hatt muligheten til å teste ut. Men tror ikke jeg hadde sagt ja "bare for å teste". Det måtte ha vært noe mer der for at jeg lar noen slikke meg. Jeg lar ikke menn gjøre det helt uten videre heller liksom.

Anonymkode: d8ff9...ac0

• Liker 5
Skrevet

Nei, "oralsex" byr meg imot.

Anonymkode: f8bb6...1be

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 10.47):

Hadde dere takket ja hvis en kvinne hadde spurt om å få slikke dere? Bare for å ha prøvd det liksom 

Ehh, nei. Om jeg hadde funnet en jeg klikket med så vi kunne ha full pakke, så ja, bare slikking nei. Så turn off. 

Anonymkode: 16640...c38

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvis jeg var tiltrukket av ho. 

Er selv ikke lesbisk. Men har hatt sex med kvinner. 

Kvinne 

Anonymkode: 51a67...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...