AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Del Skrevet 21. september 2021 At man kan lett komme inn i boligmarkedet, og ikke søke jobber der boligene er himla dyre? Hva gjorde du?? Anonymkode: 471b1...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg skjønner ikke den første setningen. Anonymkode: 02ac7...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Del Skrevet 21. september 2021 Say what? Anonymkode: 53f5a...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Del Skrevet 21. september 2021 Nå tror jeg jeg skjønner. Du mener at det kan være lurt å lete etter jobb der det finnes tilgjengelige boliger? Og at man ikke burde søke jobber der boligene er dyre? Anonymkode: 02ac7...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå tror jeg jeg skjønner. Du mener at det kan være lurt å lete etter jobb der det finnes tilgjengelige boliger? Og at man ikke burde søke jobber der boligene er dyre? Anonymkode: 02ac7...5e3 riktig, innen mitt budsjett, begge punkter Anonymkode: 471b1...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå