Gå til innhold

Metoden som gjorde Gabriella rik (på 10 år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ekkoet skrev (9 minutter siden):

Har ikke pluss, men hun sparte i 10 år og er en del av FIRE-bevegelsen.

https://sverigesradio.se/artikel/ekonomiskt-oberoende-fore-40-ar-en-drom-som-allt-fler-forsoker-forverkliga

Takk!

Da er det nok det hun har gjort å leve veldig rimelig og investere det hun har i midler i enten aksjer/utleie eller annet som gir passiv inntekt. For så å fortsette å leve på det rimelige forbruksnivået og dermed klare seg på passive inntekten. 

Anonymkode: 19abd...671

• Liker 1
Skrevet

Trasig liv det her med å leve minimalt og så slutte i jobben for å fortsette å leve minmalt. Det er også sterkt skadende for samfunnet og økonomien siden folk slutter å produsere slik at effektiviteten går ned. Men, selv om jeg synes det er trasig respekterer jeg at folk velger å leve sånn - det er din frihet og du kan gjøre hva du vil.

Det er feil å si at alle kan bli "rik på 10 år", jeg tror ikke alle har rett utgangspunkt og det er trolig enslige folk med veldig god inntekt og utgangspunkt som velger å gå denne veien.

Anonymkode: b7e58...5e9

• Liker 3
Skrevet
ekkoet skrev (9 timer siden):

Har ikke pluss, men hun sparte i 10 år og er en del av FIRE-bevegelsen.

https://sverigesradio.se/artikel/ekonomiskt-oberoende-fore-40-ar-en-drom-som-allt-fler-forsoker-forverkliga

FIRE-bevegelsen? Vil det si å legge seg på alle fire for alle villige betalende? For hvis det er tilfellet kan jeg skjønne at hun tilegnet seg noen kronasjer

Anonymkode: d23b1...60e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

FIRE-bevegelsen? Vil det si å legge seg på alle fire for alle villige betalende? For hvis det er tilfellet kan jeg skjønne at hun tilegnet seg noen kronasjer

Anonymkode: d23b1...60e

😂😂🤣🤣🤣

Anonymkode: b7e58...5e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...