Gå til innhold

Yngste du kunne innledet forhold til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ei venninne diskuterte, og så ble det også et tema på jobb. Vi er begge lærere og i begynnelsen av 30 årene. 

hun mener den yngste hun kunne innledet noe forhold til er 10-12 år yngre. Dette er i og for seg helt greit, hvis vi ser bort fra at elevene våre ikke er langt unna alderen der. 

jeg mener at for min del, i begynnelsen av 30 årene, så er yngste jeg kunne innledet forhold til 25+. Dette fordi det skaper et skille til elevene jeg omgås. Det hadde vært utrolig rart å skulle tenke at man hadde vært åpen for en på 18, når vi er omringet 18 åringer daglig. Det er som om de yngste lærerne våre på 23-25 skulle sagt 5-10 år yngre. Det er jo rart?  
hadde jeg vært 40, hadde ikke 10 år yngre vært et problem. 

hva tenker dere? Eventuelt andre lærere med synspunkter her?! 

Anonymkode: b1f81...470

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes 18-20 er altfor ungt for ei på 30 ja. Er selv 44 år, kunne gått ned til 35-37 år.

Anonymkode: dab75...724

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 28, og absolutt yngste er 25 år.

Anonymkode: a5bf6...f52

• Liker 2
Skrevet

For min del har jeg alltid hatt en gylden tanke om 5 år +/- Men uten at dette har vært noe dønn "regel" for min del. Men jeg føler at blir aldersforskjellen for stor så blir det noe som skurrer for meg

Jeg er i 40-årene nå, men dette har vært min oppfatning helt fra jeg var i 20-årene. Dog skal jeg innrømme at jeg har surret meg borti både eldre og yngre, men uten at det har blitt noe mer ut av det :) 

Skrevet

Er 35. Går ikke lenger opp eller ned enn fem år 

Anonymkode: 1022a...b67

Skrevet

Er 36, og søker stort sett i intervallet 5 år ned, 10 år opp. Blir menn for unge, er de som regel ikke på samme sted I livet som meg (har store barn, og skal ikke ha flere).

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en sønn som er 25 år yngre enn meg, så for meg er grensa ca 10 år yngre enn meg - har ikke ønske om å være sammen med en som er nærmere sønnen min i alder enn meg selv. 

Anonymkode: b4276...fae

• Liker 1
Skrevet

Synes venninnen din er helt på jordet. Og litt betenkelig ettersom hun jobber med så unge folk. Maktbalansen er skjev, både mtp. alder og rollen hun har som lærer.

Anonymkode: bad40...1bc

• Liker 6
Skrevet

Har alltid følt jeg ikke passer med kjæreste yngre enn meg selv, da jeg føler meg for rolig for de yngre meeen.... Så fikk jeg plutselig type som er 3, nesten 4 år yngre. Vi er begge unge så tror det er det som setter meg ut mest fordi han er snart 21 og jeg er 24.. Ikke stor forskjell sånn egentlig men når han er nærmere 19 eller 24 så føles det bare litt rart 😅😂 skal sies jeg var interessert i han før jeg viste alder. Viste at han var voksen men ikke konkret alder og uansett nå føler jeg meg fortsatt på en måte yngre enn han. Glemmer den alderen veldig lett. Har jeg vært en del eldre har jeg sikkert kunnet datet yngre enn 4 år forskjell men da må vi begge være godt voksne. 

Anonymkode: 331cf...129

Skrevet

Jeg er 43 år, og ville gått ned maks 10 år i alder. Ble singel da jeg var 30, og ville da ikke blitt sammen med noen under 25 år da. 

Anonymkode: e8b62...038

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg og ei venninne diskuterte, og så ble det også et tema på jobb. Vi er begge lærere og i begynnelsen av 30 årene. 

hun mener den yngste hun kunne innledet noe forhold til er 10-12 år yngre. Dette er i og for seg helt greit, hvis vi ser bort fra at elevene våre ikke er langt unna alderen der. 

jeg mener at for min del, i begynnelsen av 30 årene, så er yngste jeg kunne innledet forhold til 25+. Dette fordi det skaper et skille til elevene jeg omgås. Det hadde vært utrolig rart å skulle tenke at man hadde vært åpen for en på 18, når vi er omringet 18 åringer daglig. Det er som om de yngste lærerne våre på 23-25 skulle sagt 5-10 år yngre. Det er jo rart?  
hadde jeg vært 40, hadde ikke 10 år yngre vært et problem. 

hva tenker dere? Eventuelt andre lærere med synspunkter her?! 

Anonymkode: b1f81...470

først må jo det være en som er yngre enn dere som flørter på dere. Men jeg regner jo med at dere vil først spørre alderen hans før dere i det hele tatt går videre med dialogen, og hvor lett dere slipper innpå yngre menn. Men det virker som dere også uttrykker siden dere er det miljøet så er det mange kandidater som allerede har oppdaget dere og kan utfordre dere på uskyldig flørt. 

Vil du bli forelsket, så tillatt det vel... så vent å se hvem som først kommer i deres retning. Hvordan ville du reagert om det er 45+ som viser interesse til deg?

Anonymkode: 4ee95...018

Skrevet

Er 38, tror 2 år ned er maks. 15 år opp.

Anonymkode: 34d53...610

• Liker 1
Skrevet

17-18.

Hilsen M41

Anonymkode: 0f283...a9c

• Liker 3
Skrevet

Er 34. Ønsker ikke å date noen som er yngre enn maks 3 år.
Siden jeg ønsker meg barn bør ikke mannen være eldre enn 10 år.

Anonymkode: bab07...b1f

Skrevet

Jeg begynte å jobbe i vgs (skolebibliotekar) da jeg var 25, og selv da føltes tanken på å date noen på elevenes alder veldig feil. Nå er jeg 41, og alt under 30 virker veldig ungt...

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 38. Basert på de yngre mennene jeg kjenner og har møtt, så hadde jeg aldri gått lavere ned enn 34-35. Det skjer for mye mellom begynnelsen og slutten av 30-årene - jeg føler ikke jeg har mye til felles med en 30-åring.

Anonymkode: 4d796...723

• Liker 6
Skrevet

moden kvinne på 22 år fungerer... moden kvinne med mål i livet. 

Anonymkode: 4ee95...018

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne aldri vært sammen med noen som ikke er på samme sted som meg selv i livet. Altså, jeg er lykkelig (stort sett), med mannen min på straks førti. Selv er jeg 35. Vi har flere barn og trygge faste jobber. 

Ble det slutt mellom oss ville jeg nok følt meg mest komfortabel med å finne en mann som også har barn, og som forstår hvor man er i livet og hvorfor man prioriterer som man gjør. 

Aller helst tror jeg at jeg ville forholdt meg singel frem til barna var nær voksne. 

Anonymkode: 104d4...85e

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes også det er rart om en på 30 kunne vært sammen med en på 18. 

For min del så var 18 år gamle gutter for barn å regne allerede fra jeg var sikkert bare et par og tjue. 

Nå er jeg 37 og 10 år yngre 27.. Det høres jo mer greit ut, selv om det ikke føles veldig aktuelt ut for meg likevel, men det er fordi jeg alltid har gått opp i alder. Sånn sett synes jeg jo den aldersforskjellen er helt topp, så lenge jeg er den yngste 😛

Anonymkode: 42b0a...933

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...