AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Han er i "slekt" med meg.... Han er sønnen til min filleonkel ( faren er gift med min tante) Vi er like gamle og kjent hverandre, vært i fam sammenkonster av og til i ca 13 år. Nå som jeg la han til på snap overrøser han meg med komplimenter, som at jeg ser sexy ut og alltid likt meg. Så tier han still i noen dager, for så litt på igjen. Hvorfor er han sånn? Problemet er jo at han gjør meg mer nysgjerrig da. Han spurte om vi skulle møtes og jeg sa ja. Blir dette feil? Er så usikker pga fam relasjonen vår. Vil han mest sannsynlig ha sex? Anonymkode: c5e22...5a6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Dere er jo ikke blodsslektninger, men relasjonen er kanskje litt sånn? Dere risikerer jo at det blir kleint og rart etterpå hvis det skjærer seg. Anonymkode: 63015...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dere er jo ikke blodsslektninger, men relasjonen er kanskje litt sånn? Dere risikerer jo at det blir kleint og rart etterpå hvis det skjærer seg. Anonymkode: 63015...6f5 Ja relasjonen blir jo litt nært. Hans bonusmamna er jo søtsteren til min mamma. Han liker kanskje spenningen eller det såkalte litt forbudte. Aner ikke.... Han er jo stille også noen dager, men han vet at jeg er der, lett tilgjengelig kanskje. Anonymkode: c5e22...5a6
McMary Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Får du lyst til å date en «inngift fetter» som skriver til deg at du er sexy uten at dere har en romantisk eller seksuell relasjon? 🤔 Jeg sletter folk på Tinder som starter samtalen med slike komplimenter. Man vet jo at de som gjør dette bare vil ha sex?! Så svarer er JA, han vil ha sex. Vil du? Er det verdt det? Finnes ørten andre menn du kan ha sex med uten at du må sitte i familieselskap med dem etterpå.. 12
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 McMary skrev (15 minutter siden): Får du lyst til å date en «inngift fetter» som skriver til deg at du er sexy uten at dere har en romantisk eller seksuell relasjon? 🤔 Jeg sletter folk på Tinder som starter samtalen med slike komplimenter. Man vet jo at de som gjør dette bare vil ha sex?! Så svarer er JA, han vil ha sex. Vil du? Er det verdt det? Finnes ørten andre menn du kan ha sex med uten at du må sitte i familieselskap med dem etterpå.. Er det tegn på et seksuelt treff fra hans side? Han er litt kostbar, holder igjen. For så gi meg et kompliment. Vi er jo single begge, så et hemmelig treff går jo an. Det kan bli en total skivebom eller det kan bli interessant. Men hemmelig blir det fra min side. Anonymkode: c5e22...5a6
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 McMary skrev (15 timer siden): Får du lyst til å date en «inngift fetter» som skriver til deg at du er sexy uten at dere har en romantisk eller seksuell relasjon? 🤔 Jeg sletter folk på Tinder som starter samtalen med slike komplimenter. Man vet jo at de som gjør dette bare vil ha sex?! Så svarer er JA, han vil ha sex. Vil du? Er det verdt det? Finnes ørten andre menn du kan ha sex med uten at du må sitte i familieselskap med dem etterpå.. Vi har jo kjent hverandre en stund. Lurer på om det kun er det at han vil ha meg? Ha sex.... Anonymkode: c5e22...5a6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #7 Skrevet 22. september 2021 Det er ekkelt. Anonymkode: b352b...7c9 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #8 Skrevet 22. september 2021 Tenk på følgene om dette skjærer seg. Hvordan blir det da å skulle treffes i familieselskap i etterkant? Anonymkode: dfb07...879 1
Duff Skrevet 22. september 2021 #9 Skrevet 22. september 2021 Tipper han er ute etter den forbudte spenningen. Å være av og på med komplimenter er ren taktikk eller så har han flere han prøver seg på så han fyller deg inn på de dagene det er stille ellers. 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #10 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ekkelt. Anonymkode: b352b...7c9 Fordi? Anonymkode: c5e22...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #11 Skrevet 22. september 2021 Duff skrev (9 timer siden): Tipper han er ute etter den forbudte spenningen. Å være av og på med komplimenter er ren taktikk eller så har han flere han prøver seg på så han fyller deg inn på de dagene det er stille ellers. Ja altså det går dager der han ikke snapper i det hele tatt. Eller ikke åpner snappen, men alikavel veldig intr i å skal møtes. Ren taktikk for å få meg mer interessert? Anonymkode: c5e22...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #12 Skrevet 22. september 2021 Skjønner ikke at du vurderer det en gang. Det blir for nært! Anonymkode: 51d69...db3 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #13 Skrevet 22. september 2021 Det at kan kaller deg sexy uten at dere allerede har et romanisk forhold skriker at han bare vil ha sex, for min del. Hvis han var forelsket i deg hadde han vel begynt med å invitere deg ut på en kaffe? Ihvertfall når dere er så "nærme", da ville en seriøs mann gått veldig rolig frem. Jeg hadde holdt meg langt unna om jeg var deg. Anonymkode: d4838...58a 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #14 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det at kan kaller deg sexy uten at dere allerede har et romanisk forhold skriker at han bare vil ha sex, for min del. Hvis han var forelsket i deg hadde han vel begynt med å invitere deg ut på en kaffe? Ihvertfall når dere er så "nærme", da ville en seriøs mann gått veldig rolig frem. Jeg hadde holdt meg langt unna om jeg var deg. Anonymkode: d4838...58a Først var det at jeg var søt, så skrev han natta sexy en annen dag. Han kriger mye annet seriøst også. Greia er bare hvorfor det er et opphold plutselig? Han spurte om jeg kunne forrige helg helt spontant. Sa jeg ikke kunne før høstferien.. Han var like villig da. Tror han vil prøve å være litt kostbar Anonymkode: c5e22...5a6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #15 Skrevet 22. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Først var det at jeg var søt, så skrev han natta sexy en annen dag. Han kriger mye annet seriøst også. Greia er bare hvorfor det er et opphold plutselig? Han spurte om jeg kunne forrige helg helt spontant. Sa jeg ikke kunne før høstferien.. Han var like villig da. Tror han vil prøve å være litt kostbar Anonymkode: c5e22...5a6 Eller han bryr seg ikke nok til å opprettholde kontakten annet enn når han øyner muligheten for et møte (med sex)? 🤷♀️ Anonymkode: d4838...58a 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #16 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi? Anonymkode: c5e22...5a6 Han er i «slekt» med deg. Anonymkode: b352b...7c9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #17 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller han bryr seg ikke nok til å opprettholde kontakten annet enn når han øyner muligheten for et møte (med sex)? 🤷♀️ Anonymkode: d4838...58a Jeg får bare være kostbar tilbake. ☺ Anonymkode: c5e22...5a6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #18 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er i «slekt» med deg. Anonymkode: b352b...7c9 Men ikke biologisk slekt. Anonymkode: c5e22...5a6
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #19 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Først var det at jeg var søt, så skrev han natta sexy en annen dag. Han kriger mye annet seriøst også. Greia er bare hvorfor det er et opphold plutselig? Han spurte om jeg kunne forrige helg helt spontant. Sa jeg ikke kunne før høstferien.. Han var like villig da. Tror han vil prøve å være litt kostbar Anonymkode: c5e22...5a6 Han hadde vel noe på gang med noen andre da? Anonymkode: 63015...6f5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #20 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han hadde vel noe på gang med noen andre da? Anonymkode: 63015...6f5 Han lagrer bilder av meg..Sendte et litt på kanten bilde igår og han lagret det. Spørs hva han skal gjøre da🤭 Anonymkode: c5e22...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå