AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Jeg drømmer om sex med eb politimann. Blir så utrolig kåt av tanken på at en erigert penis presser mot uniformsbuksa. Flere som har det slik? Erfaring med politimenn? Anonymkode: b20fe...74d
TinaChristina Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 De politimennene jeg har erfaring med er noen snørrhovne klyser, så nei. 1
Bamseklemmer Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Bare si at det er gratis, så han ikke fatter mistanke... Han har jo 2 køller og håndjern vet du🤭
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 En god kompis av meg er politi, han er vel en av de mest aktive jeg kjenner på Tinder. Det er jo alltid en fryd å høre om hans siste eskapader når vi treffes. Han har også møtt en eller to som har bedt han stille i uniform. Så bare sett deg ned og sveip, så kommer du sikkert over en. Har ikke hatt sex med han, det ble vel litt fomling i fylla en eller annen gang for hundre år, men jeg kan ikke akkurat gi en anmeldelse basert på dette for jeg husker det knapt. Anonymkode: b2abb...222
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: En god kompis av meg er politi, han er vel en av de mest aktive jeg kjenner på Tinder. Det er jo alltid en fryd å høre om hans siste eskapader når vi treffes. Han har også møtt en eller to som har bedt han stille i uniform. Hva er denne mannen uten uniformen da..? Haha så patetisk Anonymkode: 578e4...eb6 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 Min eks jobbet i politiet og sexen endret seg ikke hverken før eller etter han jobbet i etaten. Anonymkode: fdd40...099
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 Jeg har hatt det flere ganger, og det var ikke særlig bra. Anonymkode: f1fea...fd8 1
Lille Py Skrevet 22. september 2021 #8 Skrevet 22. september 2021 Gift med en politimann. Jeg synes han bestandig har vært, og fremdeles er, veldig god i senga. Alt annet enn egoistisk. Men jeg må dessverre skuffe deg; verken han eller jeg tenner på tanken om at han skulle ta på seg uniform og "være på jobb" i senga. Han er også ganske tydelig på at han selvfølgelig ikke blir tent av noe som skjer på jobb. De få gangene han kanskje har kjent tendens til en ereksjon i uniform skal visstnok ha vært mot slutten av vakt når han har tenkt på meg, men nettopp uniformen har "lagt en demper på stemninga". Du må gjerne kose deg med fantasien din, men basert på hva jeg har hørt, er det ikke bare min politimann som ikke synes det er noe sexy ved uniformen, og som ikke opplever ereksjon stadig vekk på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå