Gå til innhold

Orker du å se farmen ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får helt fnatt av å se mannen med den kleine og tilgjorte latteren på reklamen.😳 Ser ut som en gjeng med shitunger. Jeg må si farmen var mye bedre før! Enig? 

Kvinne32

Anonymkode: 0f28d...908

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken88
Skrevet

Veldig enig. Og det flørtende paret som er som tatt ut fra ex on the beach. Tragisk å se på. Savner farmen sånn som det engang var!! 

Skrevet

Jeg vet ikke om sesongen er dårligere enn de andre før jeg faktisk har sett den, så jeg kommer nok til å gi det en sjanse.

Anonymkode: 33265...777

• Liker 1
Skrevet

Å gøy, er det Farmen i kveld?

Jeg har ikke sett noe reklame for det, tror jeg vil se en episode før jeg bedømmer det. 

Synes det pleier å være OK underholdning, selv om det kanskje blir litt sånn etter en stund at det er litt de samme personene som er hvert år på en måte. 

Jeg liker at de har med unge "babes", selv om det er overdrevent fokus på å skape en kjærlighetshistorie og å filme rumpene deres når de hopper i havet, så blir det alltid skapt noen litt interessante spenninger mellom de yngre og de eldre synes jeg.

Anonymkode: 5c891...e27

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Å gøy, er det Farmen i kveld?

Jeg har ikke sett noe reklame for det, tror jeg vil se en episode før jeg bedømmer det. 

Synes det pleier å være OK underholdning, selv om det kanskje blir litt sånn etter en stund at det er litt de samme personene som er hvert år på en måte. 

Jeg liker at de har med unge "babes", selv om det er overdrevent fokus på å skape en kjærlighetshistorie og å filme rumpene deres når de hopper i havet, så blir det alltid skapt noen litt interessante spenninger mellom de yngre og de eldre synes jeg.

Anonymkode: 5c891...e27

Det er en ting. Men føler det er mye mer tilgjort nå enn før. Husker helt tilbake til Barbro og faren var med, ekte krangling og ingen planlagte spill. Nå er det jo helt krise. Og med den tufsen som dukker opp i hver farmen reklame med den nest faka latteren, gjør det bare enda verre og han som skal melke kua, som liksom drar frem en ekkel pervers side av jokkingen av melkingen. 🙄 Føler meg allerede for gammel jeg for dette jeg. Mye gøyere når Gaute gøtta grav var programleder fremfor han som er nå. 

Ts

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har aldri orket å se Farmen og i kveld er intet unntak.

Skrevet
Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri orket å se Farmen og i kveld er intet unntak.

Skjønner deg godt. 😊

• Liker 2
Skrevet

Ser på Farmen Kjendis. «Vanlig» Farmen synes jeg er helt uinteressant. Typisk en gjeng sutrete folk som tror de har noe vettugt på tv å gjøre. Men det har de ikke.

Anonymkode: 574eb...f09

• Liker 2
Skrevet

Har sett alle Farmen episodene. Gleder med til nye. Kan ikke dømme en serie som ikke bar begynt enda.  Har erfaring fra gårdsdrift da jeg var ung.

• Liker 1
Skrevet

Elsker farmen og snåle folk😊 Så en snutt her en dag med han som ler, bare morsomt. Tror du ser for mye på tv hvis du har sett det så mange ganger at du er lei😆

Anonymkode: c332e...5b8

• Liker 3
Skrevet

Kun tomsinger som ser på reality uansett.

Anonymkode: 661ac...9a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kun tomsinger som ser på reality uansett.

Anonymkode: 661ac...9a0

Jeg vil absolutt påstå at det er kun tomsinger som er aktive på KG. Spesielt aktive KG-menn😂

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

det blir så forbanna patetisk med alle disse tåpelige sutrekoppene som klager og sutrer på grunn av hver minste lille hendelse. 

For eksempel: det har jo blitt avslørt temmelig mye juks og dritt i løpet av tidligere sesonger. Deltakere som stapper innpå pizza eller potetgull / sjokolade eller smågodt, og så videre, hver eneste uke der inne. I tillegg til brus eller alkohol. Pluss all den maten de får inne på gården. Deltakerne kan gjennomføre fullstendig RÆVVA ukesoppdrag, men likevel få "godkjente" oppdrag, og så får dem masse penger. I tillegg til blant annet "skattejakter" eller at dem som liksom eier gården skal ha problemer på grunn av manglende betalt skatt, eller what ever, og så blir deltakerne nødt til å finne på ett eller annet sludder.              

Jeg håper at INGEN gidder å følge med på dette søppelet lenger, og forhåpentligvis klarer TV 2 å finne på noe nytt for en gangs skyld.         

Anonymkode: d1132...c7e

Enn å hisse seg opp sånn over dette 😆

Anonymkode: b4f29...f24

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Ja ja, så er jeg en tomsing 😂 så aldri på slikt før, men koronatiden fikk meg til å følge med i fjor, for det var ikke så mye annet å finne på, og i år har jeg ingen unnskyldning.  Trenger jeg det?

(Onsdagens episode kommer på tv2 play om en halv time, kl 03.00). Perfekt for oss søvnløse.

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Skal se på og se hvordan det er i år. Må se an hvordan gjengen er. Men er mye som kunne vært bedre med Farmen. Programmet fyller 20 år i år, så hadde håpet de skulle legge ut noe klipp fra tidligere sesonger.

Anonymkode: 45feb...6ce

Skrevet

Det er hyggelig å se Kåre igjen :)

Vi knulla uten kondom og han kom inni meg ;)

Så jeg skal absolutt følge med på Farmen! 

Anonymkode: 651d9...a5f

• Liker 1
Skrevet
On 9/21/2021 at 10:12 AM, AnonymBruker said:

Det er en ting. Men føler det er mye mer tilgjort nå enn før. Husker helt tilbake til Barbro og faren var med, ekte krangling og ingen planlagte spill. Nå er det jo helt krise. Og med den tufsen som dukker opp i hver farmen reklame med den nest faka latteren, gjør det bare enda verre og han som skal melke kua, som liksom drar frem en ekkel pervers side av jokkingen av melkingen. 🙄 Føler meg allerede for gammel jeg for dette jeg. Mye gøyere når Gaute gøtta grav var programleder fremfor han som er nå. 

Ts

"Det spruter ... wow. So konge". 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er hyggelig å se Kåre igjen :)

Vi knulla uten kondom og han kom inni meg ;)

Så jeg skal absolutt følge med på Farmen! 

Lo han etterpå?😂

Skrevet

Ja, er ikke så mye annet å gjøre. Bare å lide seg gjennom dagene

Anonymkode: f87dd...f52

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...