Gå til innhold

Kvinne dømt til sju måneders fengsel etter falsk voldtektsanklage

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym373
Skrevet
Sirisiri10 skrev (1 minutt siden):

Fordi det ikke kan sammenlignes. 

Fordi det sier seg selv

Videoannonse
Annonse
Gjest Sirisiri10
Skrevet
Anonym373 skrev (2 minutter siden):

Fordi det sier seg selv

Hvis det sier seg selv så skal det ikke være så vanskelig å forklare.

Å bli voldtatt er verre enn å bli falsk anklaget for voldtekt i de aller aller fleste tilfeller. 

Skrevet
Sirisiri10 skrev (1 time siden):

Sterkere fysisk, ja. Mentalt kan diskuteres og er store inviduelle forskjeller. At man gråter har ingenting med det å gjøre. 

Hvor mange kvinner (og menn) som blir voldtatt mister jobben? Klarer ikke å komme seg ut i jobb? Og det er kun toppen av isfjellet. Men jeg tviler på at du forstår. 

ikke store individuelle forskjeller. Testosteron gjør menn sterkere mentalt, er en grunn til at kvinner bryter sammen for en tånegl eller en dårlig dag pp jobb og menn går flere år og lider i stillhet

det er nok noen som blir voldtatt ja og blir skadet for livet og ikke kan jobbe, men de er i fåtall. Er faktisk ganske mange kvinner som har blitt utsatt for overfall og lever vanlige liv etterpå. og dette er flertallet, mange får dermed issues i ettertid

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt anklaget for mange ting jeg ikke har gjort, deriblant voldtekt. Gjør meg ingenting i dag. Er glad jeg aldri har blitt voldtatt eller drept. 

Skrevet
Hank Amarillo skrev (3 timer siden):

Falske anklager ødelegger liv.

Haha ikke i det hele tatt. Har fått så mye rart påstått om meg i offentlighet og privat. Det har ikke knekt meg ennå.

Skrevet
Anonym373 skrev (4 timer siden):

Falske anklager er like ille som voldtekt.

Kvalmt. 

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt,  brukerangrep og innlegg fra utestengt bruker. Lomvi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...