Gå til innhold

Du som sto i jobb til du fødte omtrent, hva jobbet du med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til tross for bekkensmerter og kvalme, halsbrann og sure oppstøt, hovne føtter og fingre og så videre. Hva jobbet du med? 

Anonymkode: 43334...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saksbehandling og regnskap, kontor.

Anonymkode: 106a1...842

Skrevet

Servitør.

Anonymkode: 0ba08...ecf

Skrevet

Barneverntjenesten 

Anonymkode: 7ffc9...f77

Skrevet

Kontor-jobb.

Anonymkode: 4f204...f4f

Skrevet

Lærer

Anonymkode: 0c207...051

• Liker 1
Skrevet

Tror du jeg ønsket å få hypermesis og kaste opp 10-20 ganger om dagen i over 30 uker framfor å være i jobb helt inn til permisjon? Er mange grunner for å ikke kunne være i jobb fram til barnet blir født!

Anonymkode: 833b3...221

• Liker 2
Skrevet

Bioingeniør på sykehus

Anonymkode: cffaf...7cc

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Til tross for bekkensmerter og kvalme, halsbrann og sure oppstøt, hovne føtter og fingre og så videre. Hva jobbet du med? 

Jeg jobbet frem til fødselen med første, fordi jeg hadde lite plager. Med andre hadde jeg mye plager og ble sykemeldt tre måneder før permisjon. Lærer.

Anonymkode: cb2cb...b5f

Skrevet

Første graviditet, følte meg dårlig uansett, så trengte nesten de avledningene jeg kunne få, jobbet da i Bokhandel.

Skrevet

Prosessoperatør.

Anonymkode: a7dfe...917

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tror du jeg ønsket å få hypermesis og kaste opp 10-20 ganger om dagen i over 30 uker framfor å være i jobb helt inn til permisjon? Er mange grunner for å ikke kunne være i jobb fram til barnet blir født!

Anonymkode: 833b3...221

Dette spørsmålet er nok ment for folk med vanlige og ubehagelige men mindre alvorlige gravidplager. HG er jo et par knepp heftigere, antar jeg:smilyblomst:

Anonymkode: b5f0f...bf3

• Liker 6
Skrevet

Sykepleier i mottak

Anonymkode: 7838c...ce7

Skrevet

Kontor-jobb. Men nå hadde jeg ingen av plagene du ramser opp da. Hadde egentlig ingen plager i det hele tatt, med unntak av at jeg sov elendig omtrent hele svangerskapet begge ganger. 

Anonymkode: a6e5a...644

Skrevet

Tror tråden ble litt misforstått. Jeg sikter meg til de som sto i jobb tross smerter ut over å bare være gravid, de som hadde vondt i bekkenet som forverret seg ved normalt til lange steg og kastet opp (/av og på) hele svangerskapet, som våknet av halsbrann førti ganger om natten og som fikk kynnere av å bøye seg etter en bok. Og så videre. 

De som ikke hadde plager, eller se som ble sykemeldt løpet av svangerskapet, går med andre ord ikke under trådens spørsmål. 

• Liker 5
Skrevet

Spl på sengepost. 

Anonymkode: f68b4...13c

Skrevet

Jeg hadde ingen av plagene du ramser opp, eneste var at jeg fikk jevnlige kramper i beina. Har kontorjobb. Jobbet til 3 uker før termin med 2 av barna, og til dagen før fødsel med ett barn (som ble født for tidlig). 

Anonymkode: 33004...4cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...