Gå til innhold

Lurer på hvor mange som egentlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..akkurat nå er her inne å ser etter en «onanitråd» ? Klokka er snart 1, det er godt over 4000 mennesker her inne, jeg tipper jeg ikke er den eneste som er her inne å leter etter noe spennende å lese ☺️

Så helt ærlig - hvor mange andre ser faktisk etter pirrende lesning her nå ?

Anonymkode: 1e7ce...3b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, jeg leser alt mulig rart mens jeg venter på at typen skal komme med svaret på sextingen vi driver med nå 😉, lange svar.

Anonymkode: a3f6d...b79

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke jeg, jeg leser alt mulig rart mens jeg venter på at typen skal komme med svaret på sextingen vi driver med nå 😉, lange svar.

Anonymkode: a3f6d...b79

Det hadde vært perfekt nå 😊 

Skrevet

Jeg elsker å bli pult av en mann når jeg er kåt. Det er ikke alltid jeg får orgasme, men jeg liker at noen vil ha meg, og at han kommer langt inni meg. Liker følelsen av å ha noen inni meg som pumper meg og fyller meg opp. 

Anonymkode: 45b1b...36b

• Liker 1
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg elsker å bli pult av en mann når jeg er kåt. Det er ikke alltid jeg får orgasme, men jeg liker at noen vil ha meg, og at han kommer langt inni meg. Liker følelsen av å ha noen inni meg som pumper meg og fyller meg opp. 

Anonymkode: 45b1b...36b

Følelsen akkurat når man slipper spruten løs og man kjenner det er en god ladning og hun er på bristepunktet - den kan ikke beskrives

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at dersom jeg ønsker å se eller lese noe jeg blir kåt av, er ikke akkurat KGs sexforum øverst på lista. :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...