AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 ..akkurat nå er her inne å ser etter en «onanitråd» ? Klokka er snart 1, det er godt over 4000 mennesker her inne, jeg tipper jeg ikke er den eneste som er her inne å leter etter noe spennende å lese ☺️ Så helt ærlig - hvor mange andre ser faktisk etter pirrende lesning her nå ? Anonymkode: 1e7ce...3b7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Ikke jeg, jeg leser alt mulig rart mens jeg venter på at typen skal komme med svaret på sextingen vi driver med nå 😉, lange svar. Anonymkode: a3f6d...b79
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke jeg, jeg leser alt mulig rart mens jeg venter på at typen skal komme med svaret på sextingen vi driver med nå 😉, lange svar. Anonymkode: a3f6d...b79 Det hadde vært perfekt nå 😊 Anonymkode: 1e7ce...3b7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Jeg elsker å bli pult av en mann når jeg er kåt. Det er ikke alltid jeg får orgasme, men jeg liker at noen vil ha meg, og at han kommer langt inni meg. Liker følelsen av å ha noen inni meg som pumper meg og fyller meg opp. Anonymkode: 45b1b...36b 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg elsker å bli pult av en mann når jeg er kåt. Det er ikke alltid jeg får orgasme, men jeg liker at noen vil ha meg, og at han kommer langt inni meg. Liker følelsen av å ha noen inni meg som pumper meg og fyller meg opp. Anonymkode: 45b1b...36b Følelsen akkurat når man slipper spruten løs og man kjenner det er en god ladning og hun er på bristepunktet - den kan ikke beskrives Anonymkode: 1e7ce...3b7
nattedroom94 Skrevet 1. oktober 2021 #6 Skrevet 1. oktober 2021 Jeg kan med hånden på hjertet si at dersom jeg ønsker å se eller lese noe jeg blir kåt av, er ikke akkurat KGs sexforum øverst på lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå