AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Mannen min er flott å se på. Han er nærmere 1,90, rakrygget, sterk, bred over ryggen, solide håndverkerarmer, et fint kortklippet skjegg, halvlangt bølgete hår, og så har han i sine øyne for mye fett på kroppen. Dette stemmer imidlertid ikke. Ja, han har gått opp fem kilo siden han var tyve, men det ligger pent og jevnt over kroppen. Han er ikke slapp i kroppen, men har god og jevn muskelmasse. Det er ingenting galt med kroppen hans. Både yngre og eldre kvinner sender blikk i hans retning, og kommer med flørtende kommentarer (som går rett over hodet hans). Selv når han har fått kommentarer som rett ut forteller han at han er så kjekk, så tror han ikke på det. Han kan jeg gjøre for å hjelpe han se det jeg ser, og det alle andre ser? Jeg forteller han ofte hvor fin jeg synes han er, både utseendemessig og personlighetsmessig, men akkurat det med utseende går virkelig ikke inn. Ikke at det er nødvendig å gå rundt og tenke at man er så fryktelig kjekk, men det er ikke bra å tenke at man er tjukk eller stygg heller.. Anonymkode: d2ae6...75c
Virrevirrevapp Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Det eneste du kan gjøre, er å vise ham at du liker å være med ham.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Det går helt klart en grense der. Det er slitsomt med dem som går rundt og snakker seg ned/tenker seg ned hele tiden. Andre veien, er at han begynner å nyte oppmerksomheten, og tenker på hvilke andre flotte kvinner han kunne fått. Et sunt og riktig selvbilde kommer gjerne fra tidlig i barndommen. Anonymkode: b0436...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Ingenting. Den eneste som kan hjelpe er han selv. Anonymkode: ce5f6...943
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Har han lav selvfølelse, eller er han forfengelig? Jeg synes det høres mer ut som det siste. Anonymkode: f657e...5fa
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mannen min er flott å se på. Han er nærmere 1,90, rakrygget, sterk, bred over ryggen, solide håndverkerarmer, et fint kortklippet skjegg, halvlangt bølgete hår, og så har han i sine øyne for mye fett på kroppen. Dette stemmer imidlertid ikke. Ja, han har gått opp fem kilo siden han var tyve, men det ligger pent og jevnt over kroppen. Han er ikke slapp i kroppen, men har god og jevn muskelmasse. Det er ingenting galt med kroppen hans. Både yngre og eldre kvinner sender blikk i hans retning, og kommer med flørtende kommentarer (som går rett over hodet hans). Selv når han har fått kommentarer som rett ut forteller han at han er så kjekk, så tror han ikke på det. Han kan jeg gjøre for å hjelpe han se det jeg ser, og det alle andre ser? Jeg forteller han ofte hvor fin jeg synes han er, både utseendemessig og personlighetsmessig, men akkurat det med utseende går virkelig ikke inn. Ikke at det er nødvendig å gå rundt og tenke at man er så fryktelig kjekk, men det er ikke bra å tenke at man er tjukk eller stygg heller.. Anonymkode: d2ae6...75c Han høres sykelig forfengelig og selvopptatt ut. Har han prøvd terapi? Anonymkode: eb34a...014 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 Kanskje sånt er vanligere enn mange tror? Mannen min er også høy (190), trener styrke og løper, er snill og smart, tjener godt i god jobb, har det største kjønnet jeg noen gang har opplevd og er en kjempefin samarbeidspartner i hverdagslivet. Lager mat, leser bøker og kler seg pent er også en ting. Men selvtilliten hans er ikke høy. Han tror liksom ikke på noe av det jeg har skrevet her. Han tror ikke at han ser bra ut, at han får til ting, eller at han har stor pikk og sånn. Er det fordi han har en ørliten talefeil? Er det fordi han mistet håret i litt for ung alder? Er det noe fra da han var liten, ble mobbet, som har festet seg? Eller er det bare ... vanlig? Anonymkode: 7a993...389
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 Det er derfor jeg har en mann med selvtillit. Verste jeg vet er menn som sutrer og trenger bekreftelse.. blæh Anonymkode: 5e120...d4a
ClausSaus Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mannen min er flott å se på. Han er nærmere 1,90, rakrygget, sterk, bred over ryggen, solide håndverkerarmer, et fint kortklippet skjegg, halvlangt bølgete hår, og så har han i sine øyne for mye fett på kroppen. Dette stemmer imidlertid ikke. Ja, han har gått opp fem kilo siden han var tyve, men det ligger pent og jevnt over kroppen. Han er ikke slapp i kroppen, men har god og jevn muskelmasse. Det er ingenting galt med kroppen hans. Både yngre og eldre kvinner sender blikk i hans retning, og kommer med flørtende kommentarer (som går rett over hodet hans). Selv når han har fått kommentarer som rett ut forteller han at han er så kjekk, så tror han ikke på det. Han kan jeg gjøre for å hjelpe han se det jeg ser, og det alle andre ser? Jeg forteller han ofte hvor fin jeg synes han er, både utseendemessig og personlighetsmessig, men akkurat det med utseende går virkelig ikke inn. Ikke at det er nødvendig å gå rundt og tenke at man er så fryktelig kjekk, men det er ikke bra å tenke at man er tjukk eller stygg heller.. Anonymkode: d2ae6...75c Veldig komplekse greier det der. Ofte ting som kan spores tilbake opplevelser i barndommen som vedkommende ikke engang nødvendigvis husker spesielt godt. Hvis det foreligger et problem bør en god psykolog kobles inn, det finnes neppe noen quick fix som du bare kan dra opp av hatten fordi du har lest om det på ett eller annet nettsted. Endret 21. september 2021 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #10 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kanskje sånt er vanligere enn mange tror? Mannen min er også høy (190), trener styrke og løper, er snill og smart, tjener godt i god jobb, har det største kjønnet jeg noen gang har opplevd og er en kjempefin samarbeidspartner i hverdagslivet. Lager mat, leser bøker og kler seg pent er også en ting. Men selvtilliten hans er ikke høy. Han tror liksom ikke på noe av det jeg har skrevet her. Han tror ikke at han ser bra ut, at han får til ting, eller at han har stor pikk og sånn. Er det fordi han har en ørliten talefeil? Er det fordi han mistet håret i litt for ung alder? Er det noe fra da han var liten, ble mobbet, som har festet seg? Eller er det bare ... vanlig? Anonymkode: 7a993...389 Han er høy og har et stort lem, men hvordan ser ansiktet ut? Men mindre han ser ut som ut som Fredrik Ljungberg kan manglende manke føre til at selv de mest robuste mannfolk ender opp på lukket psykatrisk avdeling, og ender opp som en grønnsak mens deres nærmeste venn på institusjonen som har en full manke og tilfeldigvis er en indianer kveler de med en dunpute før vedkommende kaster en vannfontene gjennom vinduet og rømmer til sin frihet. Anonymkode: 269d2...983 1
ClausSaus Skrevet 21. september 2021 #11 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han er høy og har et stort lem, men hvordan ser ansiktet ut? Men mindre han ser ut som ut som Fredrik Ljungberg kan manglende manke føre til at selv de mest robuste mannfolk ender opp på lukket psykatrisk avdeling, og ender opp som en grønnsak mens deres nærmeste venn på institusjonen som har en full manke og tilfeldigvis er en indianer kveler de med en dunpute før vedkommende kaster en vannfontene gjennom vinduet og rømmer til sin frihet. Anonymkode: 269d2...983 Rent bortsett fra at jeg tror de har sluttet med å lobotomere folk for å mangle hår på hodet: Var McMurphy skallet i boken?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #12 Skrevet 21. september 2021 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Rent bortsett fra at jeg tror de har sluttet med å lobotomere folk for å mangle hår på hodet: Var McMurphy skallet i boken? Har ikke lest boken dessverre, vet bare at godeste Nicholson var tynn i hyssingen i filmatiseringen. Anonymkode: 269d2...983
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #13 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje sånt er vanligere enn mange tror? Mannen min er også høy (190), trener styrke og løper, er snill og smart, tjener godt i god jobb, har det største kjønnet jeg noen gang har opplevd og er en kjempefin samarbeidspartner i hverdagslivet. Lager mat, leser bøker og kler seg pent er også en ting. Men selvtilliten hans er ikke høy. Han tror liksom ikke på noe av det jeg har skrevet her. Han tror ikke at han ser bra ut, at han får til ting, eller at han har stor pikk og sånn. Er det fordi han har en ørliten talefeil? Er det fordi han mistet håret i litt for ung alder? Er det noe fra da han var liten, ble mobbet, som har festet seg? Eller er det bare ... vanlig? Anonymkode: 7a993...389 Nytter ikke å kle seg pent eller ha stor pikk hvis man mangler hår på hodet. Få ham til å finne seg en pen tupe. Anonymkode: eb34a...014 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #14 Skrevet 21. september 2021 Er nok relativt sett like vanlig for menn å ha lav selvtillit/selvfølelse på utseende og kropp som kvinner. Men man får ikke svar i speilet, det er ikke der man får et OK selvbilde. Anonymkode: 2900c...3a1 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #15 Skrevet 21. september 2021 Jeg er i midten av 40 åra og akkurat hårtap tror jeg at jeg skulle tatt på strak arm. Verre med den pappamagen som kommer krypende 😩 Anonymkode: 13669...690
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #16 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i midten av 40 åra og akkurat hårtap tror jeg at jeg skulle tatt på strak arm. Verre med den pappamagen som kommer krypende 😩 Anonymkode: 13669...690 Nei, hårtapet er ugjenkallelig, men pappamagen er det enkelt å bli kvitt. Litt trening, litt slanking og vips så er den borte. Jeg tror det finnes mange skallede menn som - hvis de kunne velge - heller ville ha amputert et par fingre enn å miste håret. Anonymkode: eb34a...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå