Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd digodermie serien til spashop for fet hud???

Har nylig kjøpt meg grønn leire derfra, å får litt mer kviser etter bruk, men det er vel fordi den jobber med å få alt ut det da sikkert..?

Har litt trøbbel med uren hud, og det plager meg, er 23 år, og for lengst over med pubertets tiden.

Huden blir veldig lett blank i løpet av en dag.

Bruker nå produkter fra body shop, samt spenol som dagkrem.

Ikke alltid jeg har veldig mye kviser, men huden er i ubalanse virker det som, blir lett rød, fet, og er ikke pen.

Bruker sjelden sminke, for det tetter jo hvertfall. Dekker bare over om jeg har noen småkviser.

Noen med gode råd og erfaring.

Har ikke råd til å gå til hudpleier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har ikke prøvd noe av dette enda, men ble veldig interessert! Så nå skal jeg bestille en pakke derifra, tror nok det blir for sensitiv hud for meg.. :)

Fortell gjerne litt om hvordan det går videre utover, da! :)

Gjest Gjest over
Skrevet

Hei, gjest over igjen...

Vet dere om noe av dette er testa på dyr??? Jeg har nemlig en total anti-dyretesting-policy i min hudpleie, og innen kosmetikk... :)

(Og ja, jeg vet at dette i de aller fleste tilfeller bare gjelder sluttproduktene... :forvirret: )

Uansett, noen som vet noe om hvordan dette selskapet forholder seg til dyreforsøk?

Skrevet

Når du først snakker om å tette igjen porer så ville jeg bare si at jeg tror ikke spenol er noe bra for deg å bruke i ansiktet! Kan ikke skjønne noe annet enn at den må være en katastrofe for mennesker med problemhud.... Prøv heller en krem som er beregnet for ansiktet. Alt ettersom hvor mye fuktighet huden din trenger kan du jo enten prøve en krem for fet hud eller normal/kombinasjonshud. Det viktigste er at de ikke inneholder oljer! Bare å gjøre dette tror kan hjelpe deg litt på vei!

Skrevet

Jeg kan heller ikke skjønne at spenol skal være bra for deg. Jeg synes ikke det er rart at du blir blank i løpet av dagen om du bruker det som dagkrem.

Jeg ville anbefalt deg å ta en tur på apoteket. Spør om råd! De har mange gode produkter som kan hjelpe deg på vei.

Skrevet

du har vel råd til å gå til hudpleier når du har råd til alle disse produktene?

og at du bruker spenol.... er du gal, kvinne?

Skrevet

Gjest Innlegget er lagt til I dag, 10:54

Helt enig!

Kjøp deg en krem som passes for din hudtype så skal du se at alt blir så mye bedre :)

Skrevet

shiseido purness var veldig god hjelp for min hud, men jeg aner ikke hvilken policy de har i fht dyretesting.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Har ikke kjøpt den serien jeg, for den koster 1300,-kr, å det syns jeg er litt dyrt om den ikke virker. Men har kjøpt grønn leire, og det virker.

Det at spenol er galt kan jeg ikke skjønne. den er jo uten noen som helst parfyme, og helt 'ren.

Har prøvd mange forkjsellige serier opp igjennom årene.

Nå i det siste har jeg havnet på bodyshop sin e-vitamin krem og rensekrem. Det er det som har funket best.

Bruker nå grunnet dårlig råd og lite e-vitaminkrem igje, e-vitamin kremen om natten og spenolen om dagen. Og spenolen gjør det ikke verre.

Den gir jo fuktighet, og huden min er vanvittig tørr samtidig som den blir fort fet. om dere skjønner.

Spurte om råd hos et hudpleieprodukt utsalg, sa jeg brukte spenol, og hun sa at det var helt greit, men spenolen gjorde ikke noe mer for huden annet enn å gi fuktighet. Med andre ord den gjør ingenting verre. Og siden dyre produkter heller ikke gjør det bedre så vet ikke jeg hva jeg skal gå for.

Skrevet

Sjekk ut de produktene - de er ikke testet på dyr. Men vær klar over at du får litt mer kviser enn vannlig i begynnelsen.

Skrevet (endret)

Hvis du vil ha en grei renseserie for uren/fet hud, så prøv Vichy Normaderms serie. Den fåes på apotek. Den har fungert fint for meg. Jeg er 25 og har enda litt problemer med litt fet hud. Når jeg får litt bedre råd kommer jeg til å skifte over til Dermalogica. Det er nemlig Dermalogicas produkter som til nå er min favoritt, men Vichy er veldig bra også. :)

*mumle noe om at det var da voldsomt så mye biogme reklame fra gjester her for tiden*

Endret av Saeria
Skrevet
Hvis du vil ha en grei renseserie for uren/fet hud, så prøv Vichy Normaderms serie. Den fåes på apotek. Den har fungert fint for meg. Jeg er 25 og har enda litt problemer med litt fet hud. Når jeg får litt bedre råd kommer jeg til å skifte over til Dermalogica. Det er nemlig Dermalogicas produkter som til nå er min favoritt, men Vichy er veldig bra også. :)

*mumle noe om at det var da voldsomt så mye biogme reklame fra gjester her for tiden*

Bruker også Vichy normaderm, følte ikke jeg fikk mindre kviser i begynnelsen, men tror jeg overdrev litt og renset altfor mye...men føler meg veldig ren etterpå og lukter godt, så er veldig fornøyd jeg hvertfall (bruker den vaske gel,tonicèn og kremen)

Skrevet

Folk reagerer på at du bruker spenol, fordi du sier du har fet/uren hud. Ja, spenol er ett rent produkt, men det er en av de feteste kremene man får tak i. Den forverrer problmet ditt.

Spenol er flott for hendene dine på kalde vinterdager, men ikke like flott for ansiktet.

Om dy bor i nærheten av Bergen kan du gå på Spaaah... på Bystasjonen og kjøpe en hudpleieserie som passer for deg. Der er produktene ikke testet på dyr, og lagd av naturlige ting.

Ellers burde du gå til en hudpleier, å få anbefalt en serie som vil passe for din hudtype.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...