AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Jeg har lenge i graviditeten slitt med fødselsangst og hatt mye panikkanfall. Etter mange søvnløse netter, følelsen av å ha lyst å dø og ingen tilknytting til barnet pga det har alt plutselig sagt stopp. tilknyttingen til barnet er der enda ikke og jeg skulle så absolutt (dessverre) sett for meg at ikke det lå i magen min, men ellers føler jeg at noen slapp en bombe som har gjort meg helt følelsesløs (særs når d kommer til graviditeten). Dagene er lange og tunge. Jeg er mye sliten og sliter med å se meningen med noen ting. Jeg har også begynt å Kjenne følelsen av at jeg har lyst å skade meg selv (har aldri hatt dette før og syns det er veldig merkelig til å være meg). kan dette være tegn/begynnelse på en svangerskapsdepresjon? Har noen hatt det før evt har erfaring med det? Anonymkode: 83d9a...4ad
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har lenge i graviditeten slitt med fødselsangst og hatt mye panikkanfall. Etter mange søvnløse netter, følelsen av å ha lyst å dø og ingen tilknytting til barnet pga det har alt plutselig sagt stopp. tilknyttingen til barnet er der enda ikke og jeg skulle så absolutt (dessverre) sett for meg at ikke det lå i magen min, men ellers føler jeg at noen slapp en bombe som har gjort meg helt følelsesløs (særs når d kommer til graviditeten). Dagene er lange og tunge. Jeg er mye sliten og sliter med å se meningen med noen ting. Jeg har også begynt å Kjenne følelsen av at jeg har lyst å skade meg selv (har aldri hatt dette før og syns det er veldig merkelig til å være meg). kan dette være tegn/begynnelse på en svangerskapsdepresjon? Har noen hatt det før evt har erfaring med det? Anonymkode: 83d9a...4ad Ta kontakt med legen din. Det er nok depresjon ja. Jeg har hatt det ganske likt helt siden fødselen ( 2 år siden ) og har det fortsatt.. ingen som så alvoret. men jeg har visst vært deprimert i 4-5 år totalt. Gruer meg til helgene, griner hele tiden, vil bare ligge meg ned å aldri våkne noen ganger. Men viser det aldri til barna, og psykolog time har jeg aldri fått, før jeg nå har fått henvisning som jeg aldri får svar på, så må vel fortsatt gå å vente i flere år.. så kom deg til legen/helsesøster med en gang er mitt råd, før det blir verre. Det beste er å ha noen å snakke med. ❤️ Anonymkode: 12677...835 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har lenge i graviditeten slitt med fødselsangst og hatt mye panikkanfall. Etter mange søvnløse netter, følelsen av å ha lyst å dø og ingen tilknytting til barnet pga det har alt plutselig sagt stopp. tilknyttingen til barnet er der enda ikke og jeg skulle så absolutt (dessverre) sett for meg at ikke det lå i magen min, men ellers føler jeg at noen slapp en bombe som har gjort meg helt følelsesløs (særs når d kommer til graviditeten). Dagene er lange og tunge. Jeg er mye sliten og sliter med å se meningen med noen ting. Jeg har også begynt å Kjenne følelsen av at jeg har lyst å skade meg selv (har aldri hatt dette før og syns det er veldig merkelig til å være meg). kan dette være tegn/begynnelse på en svangerskapsdepresjon? Har noen hatt det før evt har erfaring med det? Anonymkode: 83d9a...4ad Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 1e981...56f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå