Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Etter snart to år i et forhold (les tråden: Til han som ikke klarer å ta et valg. Ikke min tråd, men vårt forhold var så godt som identisk) så har vi valgt å gå fra hverandre. Det var vel egentlig hans valg ( eller han som sa det høyt - jeg har lekt med tanken lenge ) og selv om jeg var litt nede de første dagene, er det helt greit nå. Jeg savner vel mest det vi engang hadde, jeg savner det ikke slik det har vært de siste månedene. Poenget er at han er nå umulig å få tak. Vi har endel ting å fordele mellom oss, samt at han skylder meg penger - ikke store slumpen, men 1500 - akkurat nok til å kjøpe meg et par trøsteboots han har også en hel del filmer, bilder, noe klær og litt plukk. jeg mener det er ingen grunn til å ha sånne småting mellom oss - det er like greit å få det avlevert. Egentlig viser dette han som han har vært i forholdet - at han egentlig gir blaffen og gjør som han vil. Det irriterer meg litt faktisk, at han skal gjøre dette så vanskelig. Vi bor få minutter unna hverandre, hele prosessen er fort gjort. Og slik jeg kjenner han; hvis jeg tar kontakt for å få dette gjort,så vil han vri det til at jeg er vanskelig,masete og bitter...noe som overhodet ikke er tilfellet. Hvordan skal jeg gjøre dette? en venninne foreslo en faktura, og en frankert norgespakke, så kunne han sende det til meg.. jeg synes det var morsomt, men jeg nekter å synke ned på "det nivået". vi er tross alt voksne mennesker, det burde da la seg ordne på et eller annet vis??? Vi passer ganske enkelt ikke sammen som kjærester, vi har hatt gode og dårlige tider, men nå er vi ferdige - og det bør vel være mulig å forholde seg til hverandre?
Gjest Xavia Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 Har ikke noen gode råd, men kan gi deg min dypeste forståelse. Har vært gjennom det selv, en eks som ikke ville la meg få hente mine ting. Alt fra klær til verdifulle smykker. Hele garderoben min måtte fornyes, og det var egentlig helt greit... (bortsett fra en skinnjakke jeg fortsatt tenker på. ) Smykkene var det verre med. Mange av dem hadde stor verdi, både på det økonomiske og det følelsesmessige plan. Jeg håper eksen din tar seg sammen! Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Ja, skjønner meg ikke på ham. det har aldri vært noe drama rundt oss heller, så hvorfor ikke forholde seg til hverandre som voksne?sukk. kommer frem nye sider hele tiden av ham..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå